Dzisiaj jest 22 lut 2025, 23:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 paź 2015, 19:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam w wakacje kupiłem gaźnik 16mm i miał on kabelek 2 pinowy (ssanie) i nie podłączałem go bo było ciepło i palił na dotyk. Teraz za to odpali (nie można dać gazu więcej niż pół lub na maxa bo będzie buu i zgaśnie) i odpali się go 1/5 gazu i jak się wkręci to już chodzi,lub jak jest jeszcze chłodniej to odpali obroty delikatnie pójdą w górę i gaśnie (tak jakby nie było paliwa) i ogólnie nie mam dozownika i mieszam paliwo ręcznie i za cholerę nie wiem gdzie podłączyć tą kostkę 2 pinową od ssania jak podłącze do wolnej kostki to pali tak jakby było odłączone :/ Trochę to uciążliwe ,bo dzisiaj jak było -3 stopnie to żeby wrócić do domu musiałem 10min kręcić rozrusznikiem i cały czas śmierdziało paliwem... dlaczego to ssanie po podłączeniu do kostki chyba od dozownika wcale nie działa i ma za ubogą mieszanke ,żeby odpalić i klapa. BARDZO PROSZĘ O POMOC :roll:

-- 07 paź 2015, 20:18 --

Bardzo proszę o pomoc.. Czytałem, żeby sprawdzić czy ssanie działa to zeby podłączyć do akukulatora na krótko i sprawdzić czy sie wysunie i rozgrzeje. Tylko powiedzcie jak podłączyć do akumulatora kostkę jak mam podkręcony - i + i to wszystko.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 paź 2015, 20:06 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Rozbierz kostkę i podłącz obojętnie jak.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Jak jest zimno, temp. nawet na minusie zatykam pół filtra powietrza (pudełko) czyli mało powietrza dużo paliwa i zapala bez problemu




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 19:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Można też tak zrobić. Ta sama zasada rozruchu co z ssaniem .Jeśli natomiast jest ono to dobrze jakby było sprawne.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
No, bo kurczę mam tą kostkę 2 pinową ssania i wolną kostkę i wpinam ją do tego i nic jakby ssania nie było, a może być tak ze ta wtyczka co do niej wsadzam ssanie jest zaśniedziała i nie daje prądu? Skuter stał rok pod gołym niebem,bo nie było kasy na remont silnika :) W sobotę zabieram się za wymianę krócca,wkładu filtr,świeczki,fajki, rolek oraz sprężynek sprzęgła to spróbuję to przeczyścić. A można też tak zrobić ,że zwiększyć dawkę paliwa na iglicy? Kolor świecy to brunatny (kawa z mlekiem)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 20:11 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Może być zaśniedziała. Psiknij WD40 i odczekaj jakiś czas. Najlepiej jakbyś podłączył ssanie bezpośrednio do akumulatora. Sprawdzisz w ten sposób jego sprawność. A jeśli chcesz sprawdzić wtyczkę to najlepiej na pracującym silniku jakbyś zmierzył multimetrem w niej napięcie. Być moze go w ogóle nie ma? Trzeba poszukać.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 20:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
A teraz takie ważne pytanie. Czy ta wtyczka z całej elektroniki skutera musi być konkretnie od ssania czy może być np. od dozownika? Wtyczka od dozownika nie używana 9 lat :DD

-- 08 paź 2015, 21:16 --

I właśnie jest do niej podłączony. Mogę na odkręconym ssaniu poprostu odpalić skuter i patrzeć czy się rozgrzeje i czy się wysuwa? Ja trochę nie wiem jak tą wtyczkę 2 pinową rozdzielić by same kabelki były. Bo jak mówiłem w sobotę biore się za smarowanie wszystkiego w napędzie i takich spraw jak np. to ssanie i wtyczki :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 20:19 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Obojętnie jaka. Ważne aby było w niej napięcie 12V.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 20:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
hmm.. może na początku zrobię tak ,że np. podłącze na 100% działającą kostkę np. od świateł do ssania i zobaczę czy będzie działać a tą kostkę od dozownika do świateł i zobaczę czy będzie dawać prąd.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 20:33 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Możesz tak zrobić. Pamiętaj tylko, żeby wszystko robić na niepracującym silniku...i mieć w razie W sprawny bezpiecznik.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 20:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
ok, dzięki za pomoc :D

-- 08 paź 2015, 21:49 --

W razie ''W'' kupię bezpiecznik i zrobię to np. w sobotę rano jak będzie zimno rano i podłącze ssanie do działającej wtyczki i zobaczę czy silnik zagada. Bo bez ssania wyglądało to tak odpalił na 5 sec obroty poszły w góre i spadały dokładnie tak jakby się paliwo skończyło.

-- 08 paź 2015, 21:53 --

Dam znać czy to zadziała, tylko oby bezpiecznik był przy akumulatorze, bo nigdy na to nie zwracałem uwagi :mrgreen:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 21:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ja za dawnych czasów mostkowałem miejsce na bezpiecznik jak go nie miałem. Ale nie polecam tego sposobu. Jeden błąd i można upalić pół odbiorników w instalacji.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2015, 17:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
No a więc przyszły części wymieniłem teraz wkład filtr,fajka,świeczka irydowa i króciec, jutro jadę wymienić centralkę,sprężynki,rolki i wszystko wyczyścić i nasmarować. Ale chodzi mi o to ssanie odłączyłem kostkę jakąś czerwoną i podłączyłem na jej miejsce ssanie. Nic silnik kręcił, ale nie chciał zapalić podłączyłem jak było przedtem działa. I ta kostka co był podłączony czerwony przewód jest w środku taka czyściutka srebrzysta a ta co jest ssanie podłączone cała czarna. Jutro jak mówiliście psiukne wd-40 i sprawdzę miernikiem czy jest tam napięcie o ile mi kolega mechanika pożyczy :D

-- 09 paź 2015, 15:51 --

albo zamiast wd-40 papierem ściernym :)

-- 09 paź 2015, 18:40 --

P.S po wymianie fajki,świecy irydowej,krócca i wkładu filtra powietrza problem szarpania ustał i równo ciągnie! :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy