Dzisiaj jest 11 lut 2025, 21:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 paź 2015, 17:13 
*

Rejestracja: 08 paź 2015, 16:41
Posty: 3
Pojazd: Skuter
Witam, chciałem się poradzić, mam chiński skuter marki Romet. Chciałem się zapytać czy ten zestaw będzie dobry dla niego - http://allegro.pl/cylinder-glowica-wal- ... 24449.html . Aktualnie przejechałem 8000km na zwykłej 50-stce, pozdrawiam wszystkich forumowiczów :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 paź 2015, 18:39 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Będzie dobry jak najbardziej. Jeśli jednak chcesz coś markowego do dołóż trochę i zainwestuj w cylinder Airsal.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 19:53 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Szczerze to wątpie żeby ten wał był wzmacniany. Do oryginalnego wału możesz spokojnie dać cylinder 72ccm (80ccm). Ale tak jak mówi Mate lepiej dołożyć troszke kasy i kupic Airsala 100 razy lepszego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2015, 16:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Co do "dotartych zaworów" - nie wierz w to. Praktycznie każde trzeba docierać bo fabryka tego nie robi albo robi to nie tak jak powinno być. Pierwsze co po zakupie, to demontaż zaworów i własne docieranie. Kilka nowych kompletnych głowic przeszło mi przez ręce i ŻADNA nie miała dotartych zaworów. Fabrycznie "dotarte" i kompresja 4...5 barów. Po dotarciu samemu, kompresja na poziomie 10,5...11,5 barów.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 paź 2015, 20:04 przez Smok_Telesfor, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2015, 17:51 
*

Rejestracja: 08 paź 2015, 16:41
Posty: 3
Pojazd: Skuter
A jak się dociera zawory? :O Ja to laik jestem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2015, 19:07 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
https://www.youtube.com/watch?v=VXYntPvjp3I


Warto obejrzeć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2015, 19:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Smok_Telesfor, potwierdzam, że w nowych trzeba docierać zawory, choćby mieć dla siebie pewność, że dobrze zrobione a nie szukać potem przyczyny niedomagań.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 15:51 
*

Rejestracja: 08 paź 2015, 16:41
Posty: 3
Pojazd: Skuter
A zrobią mi takie coś w serwisie? Bo samemu to ja szybciej coś zepsuje niż zrobię :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 16:33 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Ale co Ty chcesz tu zepsuć ? Tu nic nie zepsujesz jedynie co to możesz uszkodzić uszczelniacze zaworowe jak będziesz robił to na szybko. W serwisie owszem wykonają Ci taką usługe ale policzą sobie pewnie i to słono. Ja za niedługo będe swoją głowice docierał jak coś odezwij sie na pw.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
micbrz997 pisze:
A jak się dociera zawory? :O Ja to laik jestem...

Jak na filmie który kolega pokazał. Jeśli nie masz takich "docieraczek" z przyssawkami, to można to robić "odwrotnie" przy użyciu gumowego wężyka i głowicy zamocowanej w imadle.
Podaj skąd jesteś (jaki region Polski), to może ktoś się do Ciebie zgłosi z ew. chęcią pomocy i dotarcia. To robota na 20...30 minut.

PS: do docierania świetnie nadają się proszki ścierne od szklarza-dmuchacza, który dociera tzw. szlify (szukajcie takich szklarzy na uczelniach). Proszek jest znacznie drobniejszy niż sprzedawany w tubkach i można to zrobić znacznie precyzyjniej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 20:35 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Smok_Telesfor pisze:
micbrz997 pisze:
A jak się dociera zawory? :O Ja to laik jestem...

Jak na filmie który kolega pokazał. Jeśli nie masz takich "docieraczek" z przyssawkami, to można to robić "odwrotnie" przy użyciu gumowego wężyka i głowicy zamocowanej w imadle.
Podaj skąd jesteś (jaki region Polski), to może ktoś się do Ciebie zgłosi z ew. chęcią pomocy i dotarcia. To robota na 20...30 minut.

PS: do docierania świetnie nadają się proszki ścierne od szklarza-dmuchacza, który dociera tzw. szlify (szukajcie takich szklarzy na uczelniach). Proszek jest znacznie drobniejszy niż sprzedawany w tubkach i można to zrobić znacznie precyzyjniej.



Pasty do docierania głowic spokojnie wystarczą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy