Można sprawdzić jakie daje napięcie też podczas pracy skutera. Co do przebicia to tu śladu nie ma po jakimś przepaleniu czy coś. Poza tym 1 przewód od iskrownika łączy się bezpośrednio z masą/wałem więc tu nie występuje coś takiego jak przebicie
Jest po prostu obwód
Fakt że jak jeszcze światła działały to na postoju trzeba je było gasić bo się żarówki paliły. Tak mówił poprzedni właściciel. Ale to akurat wina regulatora napięcia. Tak że zapewne cewkę zapłonową trzeba wymienić a nie iskrownik
-- 21 paź 2015, 18:48 --
Pytanie:
Co to są za podzespoły i Do czego są Dokładnie?
-- 03 lis 2015, 17:34 --
Ehh. Liczyłem na więcej ze strony tego forum :-/
Nawiasem mówiąc reklamowałem tłok i cylinder który uległ zniszczeniu z powodu pękniętego pierścienia.
Reklamacja została uznana więc to wyklucza moją winę ;-) Pieniążki zwrócą
Nadal otwarta pozostaje sprawa kichania, szarpania, czarnej świecy, miernej iskry i opisu wyżej pokazanych elementów.