Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 10:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 paź 2015, 16:50 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:59
Posty: 14
Pojazd: Yamaha aerox mk2
Witam mam yamahe aerox z częściami :
cyl: stage 6 mk2
gaźnik: dellorto 19
wał: stage 6 hpc
Wydech: stage 6 pro
a wiec mam taki problem ze moto normalnie jeździło aż do dzisiaj nie chciał mi rano zapalić cały czas zalewał świece aż wkońcu sie udało .Potem jeździł bardzo dobrze i nastał moment ze odjeżdżałem od kolegi dałem mu gaz na max przejechał chwile tak i po chwili zrobił buuuu odpuściłem gaz i było normalnie.
Dałem gazu znowu i ten sam problem dojechałem jakoś do domu sprawdziłem świece a tam lekko czarna i cała mokra . Patrzałem filtr ponieważ mam stożek a dzisiaj padał deszcz ale był suchy nwm co to moze być . daje link do filmu ( przepraszam za wiatr ale nie miałe inaczej jak nagrac mam nadzieje ze coś słychać ) z góry dzięki :)
https://www.youtube.com/watch?v=DZtd07ziX5A


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 paź 2015, 18:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
wymien swiece i wyczysć gaźnik igłą i sprężonym powietrzem




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2015, 18:38 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:59
Posty: 14
Pojazd: Yamaha aerox mk2
okej jutro bede działał mam nadzieje ze to drobnostka :)

-- 18 paź 2015, 19:38 --

okej jutro bede działał mam nadzieje ze to drobnostka :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2015, 20:46 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Kiedyś tak miałem w Aprili Rally AC, powodem tego było zacinające się ssanie ręczne (nie opadało do końca) to jest objaw co do mokrej świecy, a co do filmiku to jakby problem z powietrzem. Jeśli masz seryjny filtr to załóż i zobacz czy objaw minie. Mógł rzeczywiście dostać trochę wody.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2015, 9:12 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:59
Posty: 14
Pojazd: Yamaha aerox mk2
jak bede trzymal lekko gazu to jako tako sie bujnie a seryjnego nie mam bo kupilem juz na stozku a jak filtr bedzie minimalne wilgotny to też tak się może dziać ?

-- 19 paź 2015, 10:12 --

jak bede trzymal lekko gazu to jako tako sie bujnie a seryjnego nie mam bo kupilem juz na stozku a jak filtr bedzie minimalne wilgotny to też tak się może dziać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2015, 20:19 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Każdy filtr ma swoją przepustowość powietrza, jeśli będzie mokry to ciężej będzie dostarczyć powietrze przez niego. Są różne wkłady w zależności do czego ma służyć taki filtr, czasem jest tak że jak go nasączysz spryskasz odpowiednim preparatem to poprawi osiągi np. jak w full crossach. I w sumie ma to służyć aby syf nie leciał w gaźnik a potem w cylinder. Seria to seria, zabudowana, zazwyczaj gdzieś na górze obudowy filtra łapie powietrze i jest tak umiejscowiony aby nie dostawał się cały syf z pod kół. Gorzej jak ktoś zapoda prosty króciec na koło i filtr stożkowy, nie ma błotnika i lata po kałużach. Wygląd czasem nie idzie w parze z jazdą w naszych warunkach. Jedyna rada, to zdjąć filtr osuszyć w temp pokojowej, można potraktować delikatnie suszarką ale ostrożnie z daleka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2015, 21:18 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:59
Posty: 14
Pojazd: Yamaha aerox mk2
dzisiaj przeczyscilem gaznik i moim ocza w gazniku ukazaly sie drobinki piasku aż sam w szoku bylem dysze cale zawalone masakra mam nadzieje ze nic z piasku do cylka nie polecialo ale ogl wyczyscilem i jest prawie tak jak na poczatku tylko jest jeszcze problem poniewaz jak pojade z 10 sek na full gazie to mi zamuli musze odpuścić i znowu nwm co jest gaznik wyregulowany przerwa na swiecy taka jak powinna być nwm od poczatku kręci jak glupi a pote ten problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2015, 21:31 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Zamula, to obstawiasz na paliwo czy powietrze? Możesz mieć przytkaną komorę w gaźniku. Filtr cały nie poprzerywany? Korzystasz z dozownika? Jak tak to przeczyść przy okazji sitko i zobacz czy podaje przez pompkę olej do gaźnika (trochę odbiegłem od tematu, ale nie ufam dozownikom miałem okazje przytrzeć pakiet malossi 70ccm).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2015, 7:42 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:59
Posty: 14
Pojazd: Yamaha aerox mk2
dozownika nie mam dla mnie to wróg a ogl obstawiam ze paliwo bo dzisiaj z rana znowu problem poniewaz znowu zalalo świece wykrecilem wyczyscilem i potem znowu sie zalała ale pokopalem bez zapłonu potem z i odpalil i chodził normalnie rozgrzalem i pojechałem bez problemu nwm co to może byc juZ chyba wszystkiego próbowałem :/ i ogl filtr czyszczony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2015, 7:50 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Demonizowanie tutaj na forum dozownika oleju spowodowało, że ludzie robią sami mieszankę. Jeśli paliwo świeże i stosunek oleju do paliwa właściwy to wszystko OK. Tylko zapomina się, że jak paliwo ma za dużo oleju to robią się w gaźniku osady i zatykają dysze gdyż te gaźniki nie przewidywały zasilania w ten sposób. W przypadku gdy paliwo jest za tłuste, świeca może nie przepalać. Sprawdź czy czasem także paliwo nie jest chrzczone lub pomyłkowo nie dolane zostało trochę oleju napędowego. Też takie daje objawy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2015, 12:42 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:59
Posty: 14
Pojazd: Yamaha aerox mk2
dobra pany dzięki za pomoc okazalo sie ze przerwala sie linka od ssania i jakims cudem nie podnosil sie tloczek teraz moto pali od kopa na tą chwile temat do zamknięcia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2015, 17:23 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
WariatPSM pisze:
Kiedyś tak miałem w Aprili Rally AC, powodem tego było zacinające się ssanie ręczne (nie opadało do końca) to jest objaw co do mokrej świecy, a co do filmiku to jakby problem z powietrzem. Jeśli masz seryjny filtr to załóż i zobacz czy objaw minie. Mógł rzeczywiście dostać trochę wody.


Zobacz jak mi się udało trafić z tym ssaniem w pierwszym poście... Co do dozowników w skuterach, jestem zdania, że mieszanka standardowa 1:50 nie powinna zbytnio syfić gaźnika, a wiadomo że każdy syf w większości dostaje się przez filtr powietrza. Ale i jest taka mała różnica od dostarczanego oleju poprzez dozownik a samą mieszankę, i jest to zależne od obrotów silnika, pompka w większości jest montowana na wale, jeżeli wyżej kręcimy pompka szybciej podaje olej do gaźnika/króćca, np. w kymco jest tak że pompka jest połączona razem z linką gazu i na wale. Sam sobie dozuje odpowiednią ilość. Ale wiadomo jak nie posmarujesz to nie pojedziesz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2015, 17:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zazwyczaj pompki dozownika konstrukcyjnie są przewidziane dla poj.50cc więc przy zmianie poj. cylindra na większą zaleca się dolewanie oleju do paliwa lub całkowite przejście na mieszankę paliwo+olej rezygnując z dozownika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy