Dzisiaj jest 10 lis 2024, 12:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2015, 15:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
jak w temacie skuter gaśnie po jeździe więcej niż około 7 sekund na pełnym gazie , jak puszcze gaz i stanę na 10 sek to potem znowu 7 sek i tak samo , a jak jadę na połowie np to cały czas mogę jechać , niedawno było gorzej , dusił się itp, wymieniłem dysze na większą i wyczyściłem gaźnik i się poprawiło ale jeszcze słabo , dawka 4/4 , myślę że to dysza jeszcze mała , już zamówiłem , to może być to?

s6 sport pro mk1
21mm phbg china
gianelli extra
dayco kev
malossi 3,7g
sprężyna średnio twarda
sprężynki sprzęgła zielone




_________________

Motór


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 paź 2015, 13:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
moze zbiornik zapchanytez moze byc zapchany i nie nadaza paliwa dawac

kumpel tez tak miał to juz miałem silnik rozkrecac ale wyciagnolem wezyk zby wache spuscic a tu nic nieleci kropelkami zbiornik pod kompresor wywaliło syfu od cholery nowe paliwo i smigał ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2015, 16:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
zbiornik zmieniałem na czysty bo miałem a to szybka robota ale nic nie dało , nie dawno pompke wymieniłem to dużo pomogło , jeszcze wezme szlałfik od podciśnienia cieńszy bo teraz gruby nawet tak z 1,5cm

-- 28 paź 2015, 16:00 --

dysze też zmieniłem z 85 na 95 ale identycznie 0 różnicy

-- 28 paź 2015, 16:01 --

dysze też zmieniłem z 85 na 95 ale identycznie 0 różnicy




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2015, 19:45 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
u mnie powodem tego była za duża średnica wężyka paliwa i za duża przepustowość filtra paliwa...sprawdź kolor świecy, jak sam gaśnie to może coś brakuje w gaźniku albo jakaś mała część tam nawala bo sqt żeby sam gasł to tylko paliwa nie dostaje albo go masakrycznie zalewa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
serio za duży szlałfik od paliwa? u mnie jest napewno dobry , filtr paliwa ściągne i spróbuje bez może być pęknięty , a tak w ogóle to kupie łożyska na wał i uszczelniacze (inny powód) niedługo to kupie odrazu szlałfiki i filtr paliwa nowy

-- 30 paź 2015, 13:34 --

zmieniłem świece i dawke 2/4 i wyregulowałem i szłafłik podciśnienia od oleju i wyregulowałem po swojemu na śrubce i kopyto złapał z gazu na koło prawie lekko podrywa ale jak w miejscu dam pełny to się zadusza jak ponad pół to poczeka troche i burza a jak z normalnego gazu ruszam i już rusze z miejsca to jest dobrze ,tylko jak stoje i ponad pół to źle co tu jeszcze poprawić ?

-- 30 paź 2015, 13:34 --

zmieniłem świece i dawke 2/4 i wyregulowałem i szłafłik podciśnienia od oleju i wyregulowałem po swojemu na śrubce i kopyto złapał z gazu na koło prawie lekko podrywa ale jak w miejscu dam pełny to się zadusza jak ponad pół to poczeka troche i burza a jak z normalnego gazu ruszam i już rusze z miejsca to jest dobrze ,tylko jak stoje i ponad pół to źle co tu jeszcze poprawić ?




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
miałem taki sam problem jak ty Pawello21, i wina leżała w tym że paliwo nie nadążało się nalewać do gaźnika :/ ja z tym poradziłem sobie w taki sposób że rozwierciłem minimalnie ten otworek przez który wlatuje paliwo do komory pływakowej ten co zamyka go zaworek od pływaków i zwiększyłem poziom paliwa w komorze po przez podgięcie pływaków ciut wyżej po tym zabiegu problem znikł i teraz mogę cieszyć sie jazdą na całym gazie :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 20:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
mateusz6118, Podobnie, ale u mnie nie można było podnieść poziomu paliwa bo pływak plastikowy więc pod frezowałem wiertłem gniazdo zaworka iglicowego i zwiększyła się przepustowość jak i poziom paliwa.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 20:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
robdk pisze:
więc pod frezowałem wiertłem gniazdo zaworka iglicowego i zwiększyła się przepustowość jak i poziom paliwa.
Mógłbyś to bardziej rozwinąc,bo gdziś tu już był kiedyś temat tylko nie pamiętam kiedy że chodziło o rozwiercenie ,nawiercenie stożka pod zaworek iglicowy.Problem u mnie jest jest taki że widac w tym gnieździe w gaźniku nierównomierne odbicie w miejscu gdzie powinien uszczelniac zaworek i przepuszcza.Gaźnik 17,5 PHBN leży i się marnuje a chciałbym go puścic na shell :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 21:02 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Nic wielkiego nie robiłem, wziąłem wiertło bodajże 3mm, miniszlifierka, dobre przyłożenie i delikatnie nawiercone by tylko zrobiło fazkę. Normalnie gniazdo zaworka to jest walec przewiercony bodajże 1 lub 1,5mm więc zrobiłem fazkę na tym otworze. Ważne by to zrobić centrycznie i nie za głęboko bo podnosi się poziom paliwa i jeśli mamy plastikowy cały pływak to nie skorygujemy ;)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 21:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
robdk pisze:
plastikowy cały pływak to nie skorygujemy ;)
Coś mi się jeszcze kiedyś obiło o oczy gdy byłem kotem na forum :D ,że była taka "redukcja na przybliżenie lub oddalenie pływaka w gażnikach PHBN" aby szło skorygowac napełnienie paliwa do komory pływakowej.Czy jest coś takiego dostępne do kupienia czy to był czyjś autorski pomysł.?Ta fazka 3mm nie jest wieksza? [5mm?] bo coś mi świta że kąt był 60* i głębokośc wiercenia 1-1,5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 21:23 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
W moim gaźniku to 5mm ma gniazdo całego zaworu i dlatego zastosowałem 3mm. Zaworek i tak się uszczelnia kantem a nie powierzchnią. Operację robiłem na japońskich do chińskich skuterów gaźniku TJ czy TK już nie pamiętam. Przedłużki nie widziałem ale różnica do skorygowania na pływaku to może 0,3mm więc ciężko coś takiego wykombinować. Już zanabyłem na przyszłość zestaw naprawczy gaźnika z pływakiem z regulacją metalową ;)
Ogólnie to mam problem z króćcem od oleju i zaworkiem zwrotnym w nim zastosowanym, bo mi się złamał i dorabiałem ze śrubki mosiężnej ale coś nieszczelne jest i kapie po gaźniku olej na postoju, a jak nie kapie to się zawiesi zaworek i tankuje olej bezpośrednio do gaźnika i z odpalenia nici ;)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 21:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja bym z tego dozowania oleju zrezygnował.Kiedyś takie zaworki zwrotne przerabiałem ale w innych urządzeniach i ogólnie to one są dobre.Ale nie daj Boże żeby sprężyna się lekko zagięła lub straciła coś ze swoje twardości na zwojach i kaplica z uszczelnienia.Po za tym wielkośc i ewentualnie dostęp do naprawy jak w zegarku.A jak wiadomo to te elementy w gaźniku są wprasowane i niewymienialne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 20:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
nie rozwale gaźnika tym rozwierceniem tego wlotu od paliwa? w podginanie pływaka nie chcę się bawić bo w chińskim gaźniku i tak wycieka nawet jak jest uszczelka bo ten plastik jest nie równy i ostatnio kupowałem nowe pływaki bo nie mogłem wyregulować

-- 31 paź 2015, 8:39 --

ten otwór od paliwa chyba jest przytkany bo wcześniej było dobrze i jak dmucham w ten otwór to słychać smarkanie ale nie mogę tego wyczyścić próbowałem sprężony powietrzem ale nic

-- 31 paź 2015, 20:34 --

wymieniłem cewko moduł i tłumik wypełniłem watą i wszystko miodzio :twisted:




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy