Dzisiaj jest 02 gru 2024, 15:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Ostatnio zakladali mi glowice nie wiadomo czy nowa czy nie.moj zaufany mechanik powiedzial ze mogli mi wwalic jakies gowno. Moj problem polega ze jak jade 70 to slabnie i go odcina i zaczyna gasnac. Odpala dopiero na ssaniu troszke jest slabszy pod wiatr nie chce ciagnac i tez zaczyna gasnac przy 50km . Cyl dr evo 70cc gaznik 19mm china wal podobniez top racing raczej zalozyli tec ci idioci mi robili dysza 85 probuje sam regulowac ale nie idzie mi to ostatnio zaczal mi sie przelewac gaznik lalo sie paliwo. Dogialem troche blaszke od plywaka czyli zwiekszony poziom paliwa jesli sie nie myle. Sory za bledy i brzydkie slowa ale juz nie moge wytrzymac na skuter juz dalem z 6,5k i jezdzi jak shit. Dodam ze mam stozek i iglice na 1 zabek ssanie reczne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 paź 2015, 19:47 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Jaki kolor świecy? Tak bywa czasami z chińskimi gaźnikami,raz trafi się na dobry,a raz dzieje się tak jak w Twoim przypadku :/




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 19:49 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Ciężki temat, jak sam regulujesz a nie jesteś pewny czy dobrze robisz. Silnik na dotarciu? I jest taka mała różnica czy jak ci przygasa to z braku paliwa/powietrza za dużo, czy może puchnie ci tłok? Jeśli brak paliwa to może być problemem regulacja gaźnika. Wiesz tak się zastanawiam nad tą głowicą i jak moto odpala nie wydaje dziwnych dźwięków z okolicy cylindra to jest dobrze. W sumie jakby był problem z głowicą to by nie za bardzo chodził. Jak masz filtr serię to załóż i zobacz jak się zachowuje. Nagraj jakiś film z jazdy jak możesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2013, 20:22
Posty: 158
Pojazd: Aprilia RS 125 Tuono
Zaczął bym od podstaw jak sprawdzenie kompresji.
Rozumiem że skoro mogli dać gównianą głowice to nie nie było większego problemu by tłok podmienić ;)




_________________

Klik Pyk Aprilia RS 125 Tuono By Mati12587
http://forum.mieloch.pl/aprilia-rs-125-tuono-apolonia-rotax122-t424178.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 8:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Kolor świecy jeat ciemny wyglada jakby dostawal za duzo paliwa cylek niedawno dotarty nievslychac zadnych dzwiekow dziwnych tylko z przekladni ale to rolki chyba dzwonia. Skuter w zaleznosci od regulacji odpala albo z kopa lub z dwoch. Tlok nie powinien puchnac bo dopiero co dotarty zreszta to jest tlok vertex on zaraz potrafi zamulac. Musi sie wkrecic na obroty ze startu i jakos sie rozpedza do 65 i potem jakos idzie bo jak rusze pod wiatr i wkrece manetke to ciezko bd szedl a potem zdlawi sie a jal zaczyna lapac to szarpie strzela tak jakby. Dodam ze napewno nie puchnie bo jak sie wkreci do tych 65km to potrafie przejechac z 8km bez klopotu wczoraj zrobilem 30km i raz sie zdlawil bp mial ciezko pod wiatr

-- 31 paź 2015, 9:09 --

Mam chinski gaznik 19mm gdzie pasuja zamienniki od dellorto pomyslalem moze przelozyc uszczelki plywak itd do korpusu mjego starego teca 19 zawsze lepsze wykonanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 9:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Akurat w gaźniku najważniejszy jest jego korpus (jego jakość wykonania). Spróbuj wykręcić śrubkę mieszanki o 1/4 obrotu i testuj. Oczywiście kolor elektrod świecy nie zmieni się po kilku kilometrach, chyba, że wyczyścisz ją drucianką (przedmuchaj kompresorem po tym zabiegu, bo może coś wlecieć do cylka). Opcją może być zakup używanego gaźnika Dellorto 16, które są tanie i przetestować na dyszy 68-72. Z tanimi zamiennikami gaźników przeważnie jest problem. Mój dobry znajomy, miłośnik motocykli WSK borykał się z problemem regulacji na dwóch nowych zamiennikach. Problem ustąpił po zamontowaniu oryginalnego, którego zakup graniczy z cudem (stan i cena).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 9:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Założyłem już ten korpus pozamieniałem części w nim no i lepiej rusza wyzsze troche obroty łapie ale problem nie zniknął nadal się zdławia. Na dyszy 85 i stożku no i po odpaleniu na zimnym przez długi czas kopcił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2013, 20:22
Posty: 158
Pojazd: Aprilia RS 125 Tuono
W takim razie proponuje wymianę gaźnika :wink:




_________________

Klik Pyk Aprilia RS 125 Tuono By Mati12587
http://forum.mieloch.pl/aprilia-rs-125-tuono-apolonia-rotax122-t424178.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 15:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
onar23c założyłeś korpus gaźnika "china". Pisałem wyżej, że to najważniejsza część gaźnika. Jak robi "cyrki" od początku to zapomnij o jego regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Korpus jest od teca ktorego kupilem za 210zl zalozylem dysze 80 iglica pierwszy zabek odgialem blaszke od plywaka zeby zaworek lepiej pracowal no i jest duzo lepiej przy mniejszych predksciach jeszcze pyrka tal jakby za duzo paliwa ale dalej juz wmiare sie wkreca i udaje mi sie v max osiagnac i jechac z km nic nie odcina ale jak silniejszy wiatr to ma takiego mula




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2015, 18:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Próbowałeś na dyszy 75? Zawleczka iglicy na środkowe położenie i regulacja. Ciężko tak z głowy powiedzieć jaka dysza będzie odpowiednia, każdy gaźnik lubi co innego. Zaglądnąłbym również do zaworu membranowego, czy nie ma prześwitów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2015, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Teraz mam problem że jak delikatnie wkręcam gaz to do 60 sie rozpedza a jak dam na full to go przy 60 zmula i po chwili szarpnie i zaczyna gasnac pomaga szarpniecie gazem i dopiero rozrusza sie troche no i pyrka do tego świeca raczej ciemna ale wydech już nie pluje nie jest zapluty tylko mgiełka sie robi czasami.

-- 05 lis 2015, 15:07 --

Założyłem dysze 75 2 zabek iglicy stożek no i teraz nie parkocze ale ma muła ciężko się rozpędza. Obroty ładnie spadają te zamułki i zgaśnięcia nadal są ale w mniejszym stopniu. Jakieś pomysły co jeszcze z gaźnikiem zrobić? Może spróbować założyć serię filtr tylko że nie podoba mi się te buczenie basowe. Stożek ładnie pyrka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2015, 18:47 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
onar23c pisze:
świeca raczej ciemna ale wydech już nie pluje nie jest zapluty tylko mgiełka sie robi czasami.

Nie wiele mi to mówi. Może podaj jaki ma kolor. Jeżeli nie podoba Ci się ładny, basowy pomruk :D to pozostaje Ci tylko kombinowanie z rozmiarem dyszy głównej i częściowym przysłonięciem stożka (np. taśmą klejącą). Próbowałeś wykręcać stopniowo śrubkę mieszanki paliwo-powietrze i testować, jak zachowuje się silnik? Regulacja gaźnika bywa kłopotliwa, a szczególnie chińskiego, przy filtrze powietrza o dużej przepustowości. Może masz możliwość pożyczyć od kogoś jakiś markowy gazior i sprawdzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2015, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
na postoju ładnie się wkręca tylko później jak ruszy jest kłopot.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2015, 21:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na wolnych obrotach będzie chodził przy wszelakich ustawieniach...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2015, 15:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
na dyszy 85 odżył troche ale wróciło te parkotanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy