Dzisiaj jest 29 lis 2024, 7:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2015, 12:42 
**

Rejestracja: 21 mar 2012, 19:01
Posty: 335
Lokalizacja: Piechcin
Pojazd: Rieju SMX pro
Nie myślałem, że wywołam małą burzę :D Na nieszczęście mieszkam w kuj-pom, a ten obszar jest kiepski w dobre auta.. Najbardziej zdecydowany jestem na e36, później pomyślałem też o polo 6n w silniku 1,4 lub 1,6? Kumpel z klasy ma i na prawdę nie ma na co narzekać. Na trzecim miejscu mojej stawki mam Audi 80 b4 w silniku 2.0, pomimo wieku są niezniszczalne też jesteście tego zdania? Nie chce kupować micry ani nic podobnego, jestem dość duży, a jak bd jechał z kolegami może wygladać to komicznie :roll: . Jedynie z małych aut mógłbym mieć corse b , mieliśmy kiedyś w domu taką z 6lat temu i była tania w utrzymaniu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 paź 2015, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jeśli ma być tanio i bezawaryjnie max to 80 B4 2.0, ale też coraz trudniej o dobrą sztuke.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 20:51 
**

Rejestracja: 21 mar 2012, 19:01
Posty: 335
Lokalizacja: Piechcin
Pojazd: Rieju SMX pro
Kumpla rodzice bd chcieli sprzedawać swoje drugie auto, którym własnie jest 80tka. Jedyny minus to, że nie jest w gazie tylko ma silnik 1,9tdi. O ropę się nie martwię mogę załatwić tylko się boję czy turbina i inne części silnika wytrzymają ząb czasu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 10:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Turbina to nie jest tragedia, regeneracja takiej zwykłej turbiny z 1Z bez zmiennej geometrii to nie jest duży koszt. Ogólnie 1.9 TDI 1Z bardzo prosty silnik, godny polecenia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 13:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
1z jest prostym silnikiem praktycznie nie ma się co popsuć prócz turbiny ,wtryski pasują od afn więc można go coś po modzić




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 15:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Zanim modzić to trzeba zmienić kompa na 16bit ;).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 18:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
Borek96 pisze:
Zanim modzić to trzeba zmienić kompa na 16bit ;).

Obrazek
Czy jak wsadzę taki 32 bit to będę miał odpowiednio więcej mocy ?


:lol: ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
JaJeCkO pisze:
Borek96 pisze:
Zanim modzić to trzeba zmienić kompa na 16bit ;).

Obrazek
Czy jak wsadzę taki 32 bit to będę miał odpowiednio więcej mocy ?


:lol: ;)

XD




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 8:15
Posty: 22
Lokalizacja: W-M
Pojazd:
Co powiecie o 3L benzie w poliftowej e39, jakieś szczególne wady, na co uważać i jak to znosi gaz. A może lepszym wyborem będzie 2,5L? Nie wykluczam automatów, dobrze się sprawują w tych autach, czy lepiej omijać szerokim łukiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2015, 21:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Automaty w BMW jak najbardziej polecane

M54b30 lubi olej i trzeba dolewać, taka konstrukcja. Silnik ok ale jak dbasz, więcej droższy u utrzymaniu od M52.

Wg mnie lepiej szukaj zdrowego m52b28 mnie awaryjny, nie bierze oleju tak, tańszy w serwisie i lepiej znosi gaz.




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2015, 23:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 8:15
Posty: 22
Lokalizacja: W-M
Pojazd:
Tylko właśnie 2.8 niema w polifcie, dlatego wybór między 3l a 2.5l no i jeszcze 3.0d, ale to już zależy co się trafi w dobrym stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2015, 8:34 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
kau, vel Laczek, proszę trzymaj poziom i nie rób wygłupów bo się skończy jak poprzednio.
Teraz masz upomnienie słowne, później lecą ostrzeżenia i ban.
Koniec OT




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 gru 2015, 18:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jakieś polecane żarówki H3? Wszystkie te pospolite za długo nie świecą. Mam przed nimi soczewkę i może dlatego. Może LED by dały radę?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2015, 17:56 
*

Rejestracja: 08 gru 2015, 17:40
Posty: 3
Lokalizacja: Goleniów
Pojazd: Suzuki Intruder
Ma ktoś doświadczenia z przedliftową Avensis? Dokładnie chodzi o silink 2.0 benzyna 3FSE. Wszędzie piszą o nim same dobre rzeczy (szczególnie o współpracy z gazem). Ktoś coś? Przerabialiście temat?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2016, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
Siemka. Kilka dni temu zostałem posiadaczem Volkswagena Golfa Mk1 z silnikiem 1.6D. Auto w stanie średnim, blacharka i zawieszenie już się robi, a co do silnika, polecacie coś wymienić "na dzień dobry"? Rozrząd już kupiony, i czy polecacie jakieś modyfikacje o ile jest coś takiego możliwe?. Pozdro :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2016, 0:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
a co tu modzić, chyba nie do ścigania Ci to auto potrzebne
Jedynie swap :cool:




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2016, 21:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Nie opłaca się modzić żeby to jechało będziesz musiał grube tysiące wsadzić lepiej zrób go na jakiś dupowóz na weekendy lepiej zrobisz. Jak chciałeś coś jadącego trzeba było kupić już benzynę a nie diesla :twisted:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2016, 23:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
Do wyboru miałem jeszcze 1.1 benzynę, która osiągami też nie grzeszy, do tego w gorszym stanie, diesel co prawda mniej pali ale chodzi jak stary Ursus. A co do modyfikacji nie chodziło mi o jakiś high end. Samochód faktycznie ma być dupowozem, w planie jest obniżenie zawieszenia (gwint lub sprężyny obniżające) i Pirelli P-slots w lekkiej polerce :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2016, 23:24 
**

Rejestracja: 17 kwie 2010, 22:19
Posty: 372
Pojazd:
Można by było wrzucić turbinę ic i wtryski ale lepiej już chyba zmienić silnik na 1.9tdi 110km




_________________

adrian176 pisze:
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4154.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4146.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4156.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4151.JPG

Miszcz !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 16:45
Posty: 339
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Zaczynam się rozglądać za pierwszym samochodem i mam trochę problem który wybrać. Planuję kupno w kwietniu, ale jak będzie okazja to nawet w marcu.
Budżet jak na razie do 6 tysięcy. Musi być gaz i wolałbym 5 drzwiowy. To co mam na oku:
Honda Civic 1.4, 1.5 (akurat tylko tutaj 3 drzwiowa, bo zawsze taką chciałem mieć, ale teraz jestem jakoś niezdecydowany)
Audi A3 1.6/1.8 (chociaż wątpię, żebym znalazł w tych pieniądzach)
Golf IV 1.6/1.8
Stilo 1.6/1.8 (tutaj chyba silnik z gazem to lepiej omijać?)
Polo 3 FL 1.2/1.4
Fabia 1.2/1.4MPI
Almera 1.5/1.8
Focus 1.6/2.0

Jeszcze może Passat b5 16/1.8, ale trochę duży jak na miasto i obawy przy parkowaniu
Na które zwracać uwagę, a których unikać? Jak jakiś pominąłem to piszcie.




_________________

Mam na sprzedaż plastiki do Piaggio Typhoona:
- przedni od kierownicy,
- lewy i prawy bok tylny (boczki),
- przedni (duży).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy