Dzisiaj jest 06 lut 2025, 16:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2015, 12:22 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Witam, mam już dość tego złoma cały czas pęka mi pokrywa napędu co zrobić zeby nie pękała jest to już 4 teraz bedzie 5 jaką kupie ile mozna wydawac na pokrywe?! Jest dośc duża kompresja cyl 90ccm (50mm) glowica z 80ccm (47mm) obydwa zawory dotarte nic nie przepuszczało ale to chyba nie ma z tym zwiążku. Nie chce wymieniać głowicy z większymi zaworami albo powiekszać obecne bo już mi sie nie chce przy nim grzebać, podajcie jakies linki do wzmocnionych pokryw bo to już CENZURA bierze człowieka...


Ostatnio zmieniony 11 lis 2015, 12:22 przez Przemo199809, łącznie zmieniany 1 raz
regulamin pkt.10.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lis 2015, 12:35 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Mam taki sam zestaw i odpalam z rozrusznika ale pokrywa mi pękła raz i kupiłem nową a o zębatkach i półksiężycach już nie wspomnę(winna była raczej głowica standardowa+źle założony tłok)

Głowicę mam z dużymi zaworami jednak
Kupiłem też AKUMULATOR ŻELOWY 12V 9AH
Problemem u mnie był także rozrusznik który wymieniłem rzekomo na lepszy od standardowego(dostałem go razem z cylem airsala,założyłem i działa a stary rozrusznik który miał niecały rok nie dawał rady)

2 sposób to powrót do 47mm




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 12:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Kupić dobry zabierak ,półksiężyc i wszystko ze sobą dobrze spasować. Zębatkę w półksiężycu warto delikatnie przesmarować.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 13:03 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
To niewiele daje

Pojęcie "dobry"zatraciło swoje znaczenie obecnie

Wiem bo kupowałem te "lepsze droższe" i były tak samo kiepskie od tych tańszych wiec totalna loteria

Najlepiej odpalać z rozrusznika i tyle




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 14:06 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pokrywa sama z siebie pęknąć nie może. Albo jest coś źle montowane ,albo w czasie nożnego rozruchu zabierak się źle zazębi w skutek czego pokrywa pod siłą nacisku pęka. Kupcie może pokrywę z innego źródła a nie najtańszą jaką znajdziecie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 16:21 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Niestety moja oryginalna pękła,tak samo u szwagra
Obecnie z kopa nie palę więc i pokrywa się trzyma

Reszta jak napisałem wyżej




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 17:32 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wychodzi, że kompresja za duża.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 18:17 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ciekawe jaki ma przebieg na tym cylu bo po 500km.powinno być tylko lepiej




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 20:13 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
heh nie wiem moze 40/50km mam zrobione :D Kompresja jest masakryczna raz jak oddała mi kopka w noge to cos mi sie stało i tak mnie stopa bolała że sie słabo mi zrobiło :D Wszystko dobrze bylo złożone nasmarowane, nowe. Cyl itp tez jest ok złozony

-- 11 lis 2015, 21:13 --

Dałbyś link killer do tego rozrusznika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 20:28 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
To bardzo mały przebieg więc kompresja taka

Linku niedam bo jak pisałem kupiłem go w komplecie z Airsalem(wg.sprzedającego 500km.przebiegu) używanego.

Sprzedający tak pisał o nim iż zaniósł do znajomego mechanika a ten mu coś tam w nim zrobił i odpalał bez problemu co jest prawdą bo ja odpalam też




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 20:30 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Co myślice o tym aku i o tej ładowarce ?

http://allegro.pl/ladowarka-prostownik- ... 75157.html

http://allegro.pl/akumulator-zelowy-12v ... 93262.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 20:36 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
http://allegro.pl/akumulator-zelowy-12v ... 68156.html

ja mam taki i ładuje ładowarką z lidla




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 20:37 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Na oryginalnym rozruszniku z tym aku ci odpalał ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 20:41 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Kręcił słabo więc wstawiłem ten inny i odpalał




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 21:30 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak wcześnie pisałem - kompresja za duża. Trzeba odprężyć (zastosować odpowiednią głowicę do tłoka lub specjalny wał z krótszym korbowodem)
Wiem, że wam się jazda na takim sprzęcie z taką kompresją podoba, ale z tego nie tylko są kłopoty z rozruchem (kopki padają, obudowy pękają rozruszniki nie kręcą) ale gorsza sprawa, że narażacie się na spalanie stukowe które nawet po zastosowaniu benzyny 98 nie pomoże. Później przegrzane cylindry, powypalane zawory i silniki do remontu a przecież nowy dopiero robiony był. I znów pytania na forum, czemu to tak...




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 21:35 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jak pisałem wcześniej posiadam odpowiednią głowicę z dużymi zaworami i problemów z odpalaniem niemam




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 21:37 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Killer85, nie piszemy do ciebie a raczej do autora wątku. Jeśli mamy o twoich problemach dyskutować to załóż swój temat.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 21:45 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Kolega miał cyl 50mm i głowica z tymi dużymi zaworami i była taka kompresja ze ledwo mu jechał zmienił na głowice z 72ccm wieksze zawory (taką i ja mam) i skuterek lata jak ta lala. Tylko on pali z rorusznika normalnie a jak próbowałem od auta odpalic to nie palił (słabo kręcił, obrócił wałem zatrzymał sie i zaraz znowu obrócil)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 21:45 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Napisałeś "wam"

Zauważ że on też ma głowicę 47mm i problem występuje
Myślę że jak pojeździ trochę to będzie lepiej bo co to jest 40/50km jak pisał

Co do mojego tematu to miałem swój z takim samym problemem ale problem się rozwiązał




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 22:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Killer85, zastosowanie takiej głowicy nie gwarantuje poprawności pod względem kompresji. Nie wiemy jaki ma założony tłok.
Ja jak składam silnik o większej pojemności to stosuje wał o krótszym korbowodzie i nie ma problemu z nadmierną kompresją a co za tym idzie i z trwałością silnika. 4T są by długo jeździć bezawaryjnie, a nie stać w garażu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy