Dzisiaj jest 10 lis 2024, 12:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lis 2015, 16:28 
*

Rejestracja: 07 mar 2015, 12:56
Posty: 30
Pojazd: Yamaha aerox
Witam nie znam sie na tym wiec chcialbym zeby ktos mi doradzil.

Wiec tak chcialbym kupic zaplon salettre ile mocy on daje i czy bedzui wiekszy v-Max

Nie wiem czy zegra sie z setem:
Malossi sport
Dellorto 19
Sprzeglo Stage 6 toque control
Wariator seria ale moze cos wpadnie
Wał power rod
Yasuni r


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 lis 2015, 20:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
dołączam się do pytania , z tego co wiem to tylko przy highendach się stosuje




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Yamaha aerox '06, sportowy zapłon przy sporcie niema sensu :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
czyli to tylko do highendów? to chyba chodzi o to że na sporcie nie ma tak wysokich obrotów i nie blokuje go a przy highendach są takie obroty że zwykły zapłon blokuje obroty




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 21:48 
*

Rejestracja: 07 mar 2015, 12:56
Posty: 30
Pojazd: Yamaha aerox
kacper791. Wielkie dzięki ;3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 21:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Pawello21, można by tak powiedzieć :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 22:01 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
wg mnie, na logikę biorąc, sportowy zapłon jest lżejszy (nie ma cewek świetlnych) przez co wał szybciej może wkręcać się na obroty :mrgreen: (jakby ktoś wiedzący na 100% mógł potwierdzić/zaprzeczyć) :)




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 22:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
i chyba też szybciej dostaje prąd, przez co się szybciej wkręca , ale to są tylko moje przepuszczenia




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 23:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Rotor jest lżejszy o ponad 2 razy przez co silnik się lepiej wkreca. Równiez większość modułów ma zmienny kat zapłonu przez co silnik również ma większą moc niż na statycznej mapie zapłonu.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy