Dzisiaj jest 23 lut 2025, 14:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lis 2015, 18:42 
*

Rejestracja: 04 lis 2015, 20:43
Posty: 10
Pojazd: Keeway
Witam mam dwa problemy wymieniłem cylinder na 70 firmy tec i po dokręceniu głowicy kopka stoi w miejscu nie rusza się jak się poluzuje głowicę wszystko jest git Drugi problem to z gaźnikiem kupiłem dellorto 19 i linka gazu powinna pasować normalnie ? Bo coś wydaje mi się że jest nie tak


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lis 2015, 10:23 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
Kup sobie uszczelki pod głowice alu i będzie git musisz tylko zmierzyć jaka grubość ja jak kupiłem Cylek stage6 50cc miałem odrazu 3 uszczelki alum do regulacji ale pasowało mi po złożeniu i żadnej nie musiałem dać a co do gaznika linka powinna Ci bez problemów pasować ja z mikuni,zmieniłem na dellorto 17,5 teraz mam 21 stage6 i linka zawsze pasowala




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2015, 11:02 
*

Rejestracja: 04 lis 2015, 20:43
Posty: 10
Pojazd: Keeway
Ale wiesz to złączenia nie pasują ze starego gaźnika do nowego bo tam jest wkręcanie a te dellorto ma inne . I w tym problem bo tam to jest wszystko polączone w starym w jedną całość i niestety nie mogę rozlączyć ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2015, 18:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dawca z Keeway Najprawdopodobniej założyłeś cylinder, który nie jest dedykowany do Twojego silnika lub masz inna głowicę, albo jedno i drugie i zastosowałeś starą świecę zapłononową, która ma dłuższy gwint. Odkręć pokrywę napędu i spróbuj obracać ręcznie za przeciw talerz wariatora. Jeżeli nie pójdzie to problem polega na etapie montażu cylinder-głowica-świeca zapłonowa. Wykręć świecę i wtedy spróbuj. Głowice mają to do siebie, że mogą być na gwint krótki, albo na taki jak w samochodzie. Z mojej perspektywy "widzenia" problemu zauważam same plusy, że nie udało się odpalić silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy