Dzisiaj jest 16 lis 2024, 20:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 gru 2015, 19:31 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Na początku zaznaczam, że wiem do czego służy uszczelka pod głowicą xD

Kolejna sprawa i najważniejsza, to zastanawiam się, czy ją dawać w DT 125 ze starszym silnikiem 16 konnym ale w LC.. Właściwie chodzi mi o to, czy przy idealnie prostej przylgni głowicy i cylindra, zrobione na lustro, płyn chłodniczy nie dostanie się do komory spalania?

Bo w zasadzie połączenie dwóch luster daje całkowitą szczelność :-/




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 gru 2015, 19:54 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
ale masz nieidalnie zachowane kąty ;) uszczelka musi zawsze być ;p




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2015, 20:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Jeśli oryginalnie była to trzeba dać, poza tym chodzi tez o squish (odległość tłoka od głowicy) .

Pamiętam że oryginalnie w Piaggio gilera - AC nie było uszczelki pod cylindrem, zawsze składałem bez i nie było problemów.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy