Regulator potrzebuje dwóch napięć (napięć a nie prądów jak to napisałeś; to różnica): wyższego niż 12V które "przerabia" na to co ma iść do akumulatora (ładowanie), oraz 12V do zasilania samego siebie. Brak któregoś powoduje nie działanie regulatora; brak wyższego = nie ładuje (bo nie ma czym), brak 12V - nie ładuje bo nie działa sam regulator jak i masz brak świateł.
Te które masz (jeśli to przewód
biały), to napięcie do regulatora, ale nie zasilanie samego regulatora, tylko do ładowania przez niego akumulatora. Sam regulator - jak i światła - muszą mieć drugie zasilanie - 12V (to przewód
żółty) którego Ci brakuje napewno, bo nie masz m.in. świateł. Napięcie mierzysz względem masy (obudowa silnika lub przewód
zielony).
Te 12V (na zasilanie świateł/regulatora itd.) jest brane z odczepu (kilku cewek a nie całości) zasilania która daje w sumie wyższe napięcie dla ładowania. Wygląda na to, że masz gdzieś przerwę między cewkami dającymi 12V a resztą instalacji; zasilanie dochodzi do regulatora, ale że sam regulator nie ma zasilania dla siebie (właśnie tych 12V), to regulator nie działa no i nie ładuje. W tym i nie masz świateł.
- Jest jeszcze inna opcja: jeśli te ~50V masz na przewodzie
czarno-
czerwonym, to jest to zasilanie modułu CDI dlatego silnik pracuje). A to dowodzi, że uszkodzone masz (ogólnie) pozostałe cewki od zasilania lub gdzieś przerwę (lub zwarcie w instalacji do masy).
Zmierz na jakich kolorach przewodów masz napięcie (i ile?) a na jakich nie (w stosunku do masy) i opisz na forum.A potem:
Wymontuj koło magnesowe, wyjmij całą płytę z cewkami, na stół i pomierz czy nie masz gdzieś przerwy. Sprawdź też same cewki (jak dasz radę to każdą osobno) czy nie mają w sobie przerwy lub zwarcia do masy.