Dzisiaj jest 26 lis 2024, 5:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 gru 2015, 18:13 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Siemano, nabyłem ostatnio NSR 125 no i pojawił się problem w sumie już w dniu zakupu niestety. Pojazd nie chciał pracować i ciekł gaźnik no więc wymieniłem pływak na nowy no i odpala super ale do 7tys obr chodzi fajnie a później przerywa, kicha z wydechu. Obroty na biegu jałowym trzyma na poziomie 1600/min więc bardzo fajnie. Świeca nie jest taka jak powinna ale już zamówiłem 2 sztuki NGK BR9ECS ale jak okaże się że to nie wina świecy co może być jeszcze przyczyną?




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 gru 2015, 19:23 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Powietrze? Może ktoś się bawił przy filtrze powietrza, podziurawił go albo wstawił całkiem inny filtr. Albo jak wkładałeś nowy pływak to zmniejszyłeś/zwiększyłeś dawkę paliwa. Dla świętego spokoju sprawdź czy kranik też dobrze przepuszcza paliwo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2015, 21:29 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
WariatPSM a więc odpowiem po kolei na Twoje pytania
WariatPSM pisze:
Może ktoś się bawił przy filtrze powietrza, podziurawił go albo wstawił całkiem inny filtr.

No więc filtra powietrza nie było ale dziś docięliśmy z tatą i nic to nie pomogło czy jest czy go nie ma pracuje tak samo.
WariatPSM pisze:
Albo jak wkładałeś nowy pływak to zmniejszyłeś/zwiększyłeś dawkę paliwa.

Nic nie zmieniałem, tak jak przyszedł zapakowany tak też go wsadziłem. Wiesz jak się to reguluje najlepiej jak byś miał może fotki albo wytłumaczył jak dla głupiego bo niestety nie mogę ogarnąć tych poradników z neta
WariatPSM pisze:
Dla świętego spokoju sprawdź czy kranik też dobrze przepuszcza paliwo.

kranik sprawdzany był i przepuszcza bardzo dobrze :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2015, 17:14 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Akurat co do regulacji pływaka w NSR to nie jestem w 100% pewny, czy tam można odgiąć/podgiąć taką blaszkę(zaworek, który unosi się dzięki pływakowi)? Co powoduje otwieranie i zamykanie zaworu dzięki, któremu paliwo wpada do komory pływakowej. I tutaj filtr powietrza ma duże znaczenie co do obrotów, np. mając filtr zapchany to będzie chodził normalnie na niższych obrotach ale nie będzie się wkręcał na wyższe i tak też podobnie w przypadku braku (mam na myśli sprawną prace silnika i korzystanie z całego zakresu obrotów). Filtr powietrza też posiada swoją przepustowość i oryginał to oryginał, jeśli już chcesz sam robić filtr to musisz i bawić się dyszami, aby uzyskać odpowiednią mieszankę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2016, 23:06 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
UP jest ktos kto by coś podpowiedział?




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2016, 13:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Może być coś nie tak z zaworem wydechowym.Sprawdź czy się otwiera itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2016, 14:04 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
ruudy nie miałem styczności z 2t aż tak wysoko obrotowych, jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć gdzie go szukać i jak sprawdzić?




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2016, 14:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
O ile dobrze pamiętam jest po prawej stronie cylindra.Wchodzą tam dwie linki, które otwierają i zamykają zawór.

-- 02 sty 2016, 15:54 --

Znalazłem film

https://www.youtube.com/watch?v=hKaxxAfur3g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy