Dzisiaj jest 02 gru 2024, 13:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2016, 23:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2015, 21:26
Posty: 39
Lokalizacja: środa wlkp.
Pojazd: Rieju MRT
Witam mam aprilie sr r w której narazie mam wsadzony tylko wariator s6 sport pro i wydech pro replica wiem zeby wsadzić cylinder 70 musze wymienić jeszcr wal i sprzeglo.
Wal jaki zamierzam kupić to motorforce racing a sprzeglo to s6 taurge czy jakos tak
I zastanawiam sie jaki cylinder klasy sport/racing tu wsadzić myślałem nad malossim sportem/s6 mkII/ airsal sport/racing /motorforce racing i dr evo chciałbym alby ten cylinder mial duzo mocy jak i byl wytrzymały ponieważ jeżdżę bardzo duzo :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sty 2016, 13:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2015, 13:47
Posty: 148
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Gilera Stalker Big Bore 77cc
Imię: Emil
Ja od siebie polecam airsala 70 racing , bardzo dobrze wykonany , tłok 2p malhe/vertex wytrzyma dużo , ostatecznie mój airsal przelatał 7,5k km bez zająknięcia i poleciał do kolejnej osoby :wink:




_________________

Gilera Stalker Big Bore 77cc™




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 15:10 
**

Rejestracja: 15 mar 2013, 15:31
Posty: 264
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Aerox, Derbi Senda X-treme

Ostrzeżenia: 1
Polecam S6 MkII bardzo dobre wykonanie i dysponuje nie małą mocą. Sam posiadałem taki przy roxie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 17:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2015, 21:26
Posty: 39
Lokalizacja: środa wlkp.
Pojazd: Rieju MRT
Ale mkII racing czy sporta bo słyszałem ze sporty sa mało wytrzymałe i nie które zacierają sie po 2 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2016, 17:33 
**

Rejestracja: 15 mar 2013, 15:31
Posty: 264
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Aerox, Derbi Senda X-treme

Ostrzeżenia: 1
Oczywiście że Racing ale wolał bym Mk I kosztuje na mielochu 999 więc tylko kolo 200 zł różnicy, bo jest na przecenie z tego co piszą jest od MKII mocniejszy o ok 7 km. Jakbyś to mądrze po składał i dobrał dobre części to trochę kucy wyciągnąłbyś z Mk I nie wspominam juz że możesz zrobić porting cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2016, 10:22 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Ja mialem w swoim mhra repilce i fajny cylinderek bardzo duzo mocy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy