Dzisiaj jest 06 lut 2025, 14:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sty 2016, 15:48 
*

Rejestracja: 20 sty 2016, 15:33
Posty: 10
Pojazd: GULIWER
Siemka ostatnio zmieniłem świece w skuterze bo skuter nie chciał odpalić. Wiem że jest mróz ale silnik dobrze zagrzałem lecz następnego dnia już silnik nie odpala. Nie wiem co mu jest paliwo mam proszę o szybka odpowiedź do skutera mam dostęp tylko w weekendy więc chciałbym z waszą pomocą ten problem rozwiązać dodam że na nowej świecy iskra jest . Jeszcze się spytam czy zdrowe jest awaryjne odpalanie np. nalanie benzyny na tłok lub psikanie tzw. samostartem na filtr powietrza ostatnio po jeździe zgasiłem go i odpalił na kopa leczy był zagrzany ja zdejmę wężyk od paliwa z gaźnika i kopne to kranik podciśnieniowy podaje paliwo lecz chyba gubi je gdzieś w gaźniku bynajmniej ja tak myślę. POZDRAWIAM I NA ZAPAS DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDŹ.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 sty 2016, 16:38 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Zgaduje że zawory do wyregulowania, częsty problem braku kompresji. Sprawdź to. Co do wstrzykiwania paliwa albo samostartu to tak często tego nie uzywaj bo pierscienie cierpią (samostart) ale wstrzykiwanie paliwa to tak nie bo to jak by gaznik podał paliwo przez króciec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2016, 18:10 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Możesz spróbować prostych sposobów pomagających odpalić.

Sposób pierwszy : na wyłączonym zapłonie przekręcasz energicznie 3-5 razy manetką gazu do oporu ,następnie włączasz zapłon i próbujesz odpalić. Powtarzasz czynność do czasu odpalenia.

Sposób drugi : włączasz zapłon i próbujesz odpalić w 20% z odkręconą manetką

Sposób trzeci : wstrzykujemy trochę paliwa pod świecę

Problemy z rozruchem mogą być spowodowane niską temperaturą otoczenia ,lub niesprawnym ssaniem ręcznym / automatycznych ,które teraz jest praktycznie niezbędne.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2016, 18:36 
*

Rejestracja: 20 sty 2016, 15:33
Posty: 10
Pojazd: GULIWER
Do zaworów nie bd lazł spróbuje sposobami odpalić rok skutera 2007 od 2008 roku posiadam go nic nie było wymieniane wszystko w oryginale co olej wymieniam i dopiero drugi pasek od nowości siedzieć nie katowany więc nie wiem co tam mogło się poluźnić.

-- 20 sty 2016, 18:36 --

A ssanie ostatnio wymienione.Mam automatyczne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2016, 21:34 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
wilit65 pisze:
Do zaworów nie bd lazł spróbuje sposobami odpalić rok skutera 2007 od 2008 roku posiadam go nic nie było wymieniane wszystko w oryginale co olej wymieniam i dopiero drugi pasek od nowości siedzieć nie katowany więc nie wiem co tam mogło się poluźnić.

-- 20 sty 2016, 18:36 --

A ssanie ostatnio wymienione.Mam automatyczne.



Poluźnić sie mogło i to samo. Kolega ma 72ccm kontruje mocno zawory przejedzie z 200km i trzeba ustawiac je jeszcze raz. Wiec trzeba to sprawdzic. Ile ma na budziku ? (KM)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2016, 23:04 
*

Rejestracja: 20 sty 2016, 15:33
Posty: 10
Pojazd: GULIWER
Kilometrów ma 9400 km i od 2008 roku a mój brat tyle nabił w 2 lata więc można porównać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sty 2016, 18:20 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
To wypadało by zajrzeć w te zawory




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sty 2016, 22:24 
*

Rejestracja: 20 sty 2016, 15:33
Posty: 10
Pojazd: GULIWER
Napiszcie mi od czego i dlaczego skuter nie zapali jak rozregulowane są te zawory????
Co myślicie o tym tłumiku???
http://allegro.pl/tlumik-wydech-sport-d ... 42119.html
Czy warto kupić?????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2016, 14:55 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Skuter nie odpali ci i od rozrusznika i od kopnika jak są rozregulowane zawory. Dlaczego ? otóż powieksza się luz zaworowy a jak wiadomo zawór musi byc otwarty i zamknięty w odpowiednim momencie, jak jest ten luz za duży to zawory sie nie domykają i np przez wydechowy który bedzie otwarty ucieknie kompresja i nie odpali.

Co do tłumika, zwykły tłumik bez DB Killera, czyli po prostu rura i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2016, 15:46 
*

Rejestracja: 20 sty 2016, 15:33
Posty: 10
Pojazd: GULIWER
Czyli tłumik nie bardzo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2016, 23:13 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Skuter będzie bardziej głośny, basowy. Możesz mieć też problemy z prawem jeśli Cie policja by złapała ponieważ ten tłumik nie ma homologacji czy cos takiego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy