Dzisiaj jest 23 lut 2025, 18:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2016, 13:52 
*

Rejestracja: 21 gru 2013, 19:25
Posty: 9
Lokalizacja: Konin
Pojazd: Explorer Kallio 50
Witam, niedawno rozebrałem gaźnik w celu przeczyszczenia go benzyną. Wcześniej odpalał normalnie zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po złożeniu gaźnika i zamontowaniu skuter nie chciał odpalać na zimnym, dopiero po paru minutach kopania odpalał. Rozebrałem więc gaźnik jeszcze raz, ale zmieniłem ząbek na iglicy przepustnicy o jeden w górę. Efekt był taki sam więc wróciłem do poprzedniego ustawienia. Ssanie wygląda na sprawne, iglica płynnie się wysuwa po podłączeniu do akumulatora. Tym razem po złożeniu gaźnika silnik odpalał dopiero po podlaniu benzyny pod przepustnicę, jednak odpalał na krótko i zaraz potem gasł. Wyglądało to jakby się dusił. Czy jest to wina złej regulacji gaźnika, a może dostaje za dużo powietrza? Z góry dzięki za pomoc. Skuter to chińskie 2T, podróbka Minarelli Horizontal.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 sty 2016, 15:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tak, to kwestia regulacji. Co więcej jak zakładasz gaźnik po czyszczeniu to nie masz paliwa w komorze pływakowej, wiec nie odpali nawet po dwudziestu kopnięciach starterem nożnym. Warto ściągnąć przewód podciśnienia i zassać ustami, by wypełnić paliwem komorę pływaka. W dziale "zrób to sam" są tutoriale na temat regulacji gaziora, więc wystarczy odwiedzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2016, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Ja zawszę po czyszczeniu gaźnika kopałem ze 20 razy na wyłączonym zapłonie i dopiero przekręcałem kluczyk.Spróbuj może odpali normalnie.Mógł się też zawiesić pływak :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2016, 10:44 
*

Rejestracja: 21 gru 2013, 19:25
Posty: 9
Lokalizacja: Konin
Pojazd: Explorer Kallio 50
Próbowałem wszystkich z powyższych metod, żadna z nich niestety nie przyniosła efektu. Mam zamiar sprawdzić kable od ssania od kostki w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2016, 9:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tym bardziej powinien zapalić. Ssanie automatyczne jest otwarte, więc nawet jakby nie dochodził prąd to silnik powinien odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy