Dzisiaj jest 25 lis 2024, 4:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2016, 22:37 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
Witam. Od 10 lat zajmuje się naprawą quadów, skuterów itp....Nie jest to moja praca stała ale bardziej hobby :wink: Miałem sporo maszyn przed skuterami z dużo większą pojemnością.Jak to się stało że mam skuter.... :wink: heh miałem nim tylko dojeżdzać do pracy :cool: ale niestety co mam w posiadaniu seryjne nie pozostanie. Naszą bazą będzie skuter chiński z silnikiem 139qmb. Jest to rocznik 2014. Co planuje z nim zrobić..... Obecnie Skuter jest po części rozebrany i czeka aż skończę remont w domu;-)
Plany:
Cylinder Airsal - jest
Wał Naraku - jest
Wariator Tec R-type - jest
Wałek - Ncy
Wydech - Ncy - jest
Głowica - projekt Byczq Garage
Gaźnik - 24mm - jest
Kruciec Naraku - jest
Jestflow - Naraku - jest , własny projekt...
Chcę wsadzić chłodnice oleju i doładowanie;-) niestety opcja nr 2 troszkę poczeka 400$ ;-)
Optyka:
Kierownica downhill
Adapter Str8
Zegary Koso Gp 2
Nowe felgi ... tył przerobiony na tarcze
Hamulce - pompki grimeko - zaciski brembo 2 tłoki - stalowy oplot...
Lampa tył led...
Rolgazz Motoforce Racing
Lusterka lewe i prawe Stage6 F1
Przełącznik Stage6 SSP
Jest jeszcze troszke elementów które nie wymieniłem. Wszystkie elementy są nowe i czekają aż wszystko zamontuje;-)
Plany.....
Malowanie czarna perła.. kierunki tył led i przednia lampa... zawieszenie centralne .... wyciśnięcie z 139qmb ile się tylko da... nie sztuką jest z litra wyciągnąć 200 km sztuką jest z 50cc 4t przebić bariere 110km/h:-)

-- 30 sty 2016, o 22:37 --
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 lut 2016, 16:17 przez Byczq87, łącznie zmieniany 6 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 sty 2016, 22:47 
*

Rejestracja: 17 sty 2016, 11:45
Posty: 32
Pojazd: bws
Witam :), Zacne plany, powodzenia w ich realizowaniu. No, u mnie w domu rodzice, kobieta stwierdzili, że sie cofam :d. Myśleli, że wyrosłem ze skuterów (ostatni 6 lat temu), ku ich zdziwieniu przywiozłem w bagażniku kolejnego ;). Takźe wiek nie robi żadnych przeszkód, liczy sie pasja. Dobrze gadasz, bo taka jest prawda. Nie sztuką jest odkręcić manetke i latać, sztuką jest coś co stworzymy sami, coś indywidualnego, niepowtarzalnego. Powodzenia jeszcze raz. Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2016, 22:56 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
Dokładnie;-) Mnie ciekawi ile z 139qmb można wycisnąć.. przerabiałem wiele 2t i 4t ... ale 50cc 4t to zagadka...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2016, 9:33 
*

Rejestracja: 17 sty 2016, 11:45
Posty: 32
Pojazd: bws
Na tym secie 100 powinna być :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 16:18 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
Tak jak obiecałem fotki aktualnego stanu.
Obrazek
Założony cylinder Airsal, wałek NCY, przerobiona głowica i łańcuszek DID... Poniżej zdjęcie głowicy....
Obrazek

-- 31 sty 2016, o 20:00 --

Następne uppp.... skuterek fabrycznie miał na tyle bęben więc długo szukałem nowych z tarczą.... nieoczekiwanie znalazłem w lombardzie... poszły do piaskowania i malowania.....
Obrazek
Obrazek
Jak będzie zainteresowanie to będzie więcej fotek i nowych pomysłów :wink:

-- 1 lut 2016, o 16:18 --

A oto poniżej kierownica str8 , adapter hebo oraz zestawik koso Gp2

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 16:28 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Kierownica robi robote!!! Ale Licznik nie bardzo pasuje jak dla mnie. Chyba, ze juz jak bedzie wszystko zlozone to bedzie sie ladnie komponowac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 17:55 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Grubo się zapowiada :) Na pewno wpadnę nie raz :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 4:16 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
No to dokładamy ... rolgazz motoforce metal krótki skok plus przełączniki SSP;-)
Obrazek
Sorki za jakość....

-- 2 lut 2016, o 04:16 --

Do tego dojdą pompki grimeko i lusterka F1 S6 czarny połysk......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 8:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 5:24
Posty: 751
Lokalizacja: 10km od Śremu - Wlkp
Pojazd: Vivka 70ccm ;)
Ładny skuterek. Bardzo fajna tarcz, a kiera z koso konkrecik. :D




_________________

Zapraszam do Vivki. ;)
peugeot-vivacity-red-by-kuba-d-s6-pro-replica-chrom-t112986-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 14:46 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
Chętni na nowe upy? :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2016, 15:00 
***

Rejestracja: 22 paź 2013, 20:40
Posty: 513
Lokalizacja: Dobre Miasto
Pojazd: Gilera Stalker DD 50
Dawaj co tam masz.




_________________

Zapraszam do Gilery !!!
http://forum.mieloch.pl/post2652196.html#p2652196




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 18:44 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
To proszę... Układ zasilający.. gaźnik 24mm, króciec alu racing , jetflow naraku przerobiony na 28mm... tak jak kanał dolotowy w głowicy... wszystko spasowane idealnie :wink:
Obrazek

-- 4 lut 2016, o 18:44 --

Nadszedł czas na komin.... moim zdaniem najlepszy wydech pod względem osiągów... pasuje nawet do 150cc ... pełna nierdzewka zero lipy :wink: NCY robi robote :cool:

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 19:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Siema :wink:

Osiągów nie szukaj we wydechu to nie 2T. Wizualnie owszem, fajny (widziałem ładniejsze) i tylko tyle w temacie...no jeszcze dzwięk pewno ma basowy jak każdy przelot i dobrze :wink:

Kierownica mi sie podoba, wazne że na dobrych jakościowo czesciach bazujesz za to PLUS ! Czy bedzie pasowała do reszty to już wyjdzie jak poskładasz wszystko.

Co do osiągów...no powiem Ci że 110 raczej nie uzyskasz na 139qma ale moze do 100 sie zblizysz. Trochę nad tym tematem siedziałem i nie mówie tutaj o zjezdzie z górki itp... :wink: Na mocno doinwestowanym secie z tłokiem 52mm i przełozeniem 9/1 nie udało mi się przekroczyć setki przez 4lata dłubania :mrgreen: No ale zobaczymy, może coś przeoczyłem :wink:

Ogólnie fajny projekt, miło będzie kuknąć od czasu do czasu na coś innego niż 2T :wink:

Powodzenia...




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 19:43 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
Wiem przyjacielu... ciężko jest z takiej pojemności coś osiągnąć.... tylko doładowanie mnie ratuje.. 1200zł... ciężko to wydać bo mogę swap zrobić na 180cc.. tu się Tobie dziwie... szanuje pasje.. ja miałem inaczej niż Ty.. przez 5 lat robiłem 2T a następnie 4T ... zdania są podzielone ... w 2t osiągałem 134k/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2016, 20:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
O wydatkach lepiej nie pisac bo szkoda zdrowia :wink:

Bedac na etapie 4T w latach 2007-2013 gdzie nic poza 139qma nie istnialo dla mnie myslalem ze to jest wlasnie to czego oczekuje od moto. Do czasu :wink:
Nic juz nie bylem w stanie poprawic, krecilem sie w kolko probujac cos jeszcze wycisnac z osiagow no i zaczolem swap od razu na racinga :twisted: Bardziej mi sie podoba 2T pod kazdym wzgledem. Uporalem sie z halasem do granic przyzwoitosci (musi byc glosno jak sie chce racinga) i sobie dlubie caly czas :wink:

Szczerze osiaglem juz to co chcialem i nie daze do poprawy osiagow tego projektu co aktualnie ciagne. Tutaj juz chodzi tylko o dzielenie sie wiedza i czerpania przyjemnosci z jazdy.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2016, 21:33 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 12:36
Posty: 66
Pojazd:
Projekt kosa :v jak dla mnie tylko 4t :D osobiście buduje 150cc z kompresorem :D myślę że znajdę w tym trochę mocy :D przy przełożeniach 1:1 max doładowanie to 2.5 bara :D także z silnika idzie wycisnąć 7 poty, o ile nie wybuchnie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2016, 19:33 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
Może nie tak:-) 2t jest spoko ale przy wysokich obrotach wyje niemiłosiernie a tego klankiem nazwać nie można ... coś o tym wiem :P inna sprawa z niskoobrotowcami:-) mój obecny silnik zrobię do granic możliwości a potem swap na 180cc .... ja chce doładowanie ale pod spaliny.... tylko nie wiem czy spawać cylinder 52.4mm czy chłodnice oleju dać ... przy doładowaniu powietrze może nie wystarczyć:)

-- 10 lut 2016, o 19:33 --

Żeby silnik lepiej oddychał potrzebny jest filtr z większą przepustowością powietrza. Padło na Polini ....
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2016, 17:20 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 12:36
Posty: 66
Pojazd:
z turbo ciężko cokolwiek doładowania wycisnąć w takim silniku, za mała wydajność silnika żeby napędzić nawet te IHI RHB 31, a ja dzisiaj robiłem test runa na kompresorze i powiem ci że miażdży system :D nie spodziewałem się takiego efektu :D ja mam spawany cylek i raczej dobrze się to sprawdza, pompa wody z merca daje spokojnie radę :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2016, 19:18 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
Remont skończony więc trosze projekt ruszył do przodu .... adapter hebo niestety nie pasował na sztyce i z uciętej kierownicy przetoczyłem łącznik
Obrazek
Poniżej wpadło jeszcze parę gratów : przewód w stalowym oplocie na tył , klocki do zacisku brembo moduł racing, chromowane śruby do tarcz
Obrazek

-- 5 mar 2016, o 19:18 --

Aktualny stan skutera .... kierownica zamontowana tylko nie mam pomysłu na tą dziurę.. jakąś zabudowę muszę wymyślić:-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2016, 13:27 
*

Rejestracja: 04 mar 2016, 12:17
Posty: 4
Pojazd: Router Grande
Co do dziury możesz coś z gumy wymyślić z jakiegoś chlapacza wyciąć tak żeby linki się nie poprzecierały .. Mam jeszcze pytanie czym rozwiercałeś głowice bo też mam w planie ale rozwiercenie pod gaźnik 24mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy