Dzisiaj jest 06 lut 2025, 16:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lut 2016, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
skuter china 4t nie chcę zapalić po wymianie cylindra na 80cc , wszystko zostało dobrze złożone , ustawiony rozrząd , napinacz rozrządu , ogólnie wszystko git złożone , głowica także założona nowa pisało że gotowa do założenia , co myślicie? zmieniłem dawkę na największą , ale z gaźnika z przelewu cieknie bardzo szybko , więc zatkałem , i jeszcze paliwa nie pobiera , bo napełniony filterek paliwa , a nic nie ubywa
proszę o pomoc , skuter to zipp basic

-- 06 lut 2016, 21:02 --

a i jeszcze , z wydechu nie czuć wcale powietrza, a wszystko szczelne




_________________

Motór


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 lut 2016, 23:03 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Zawory wyreguluj ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2016, 1:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
piotr693206 pisze:
Zawory wyreguluj ;)


Przestań się już ośmieszać "januszu mechaniki" :roll:

@Topic:
Jeśli Ci leje z przlewu gaźnika to sprawdź szczelność zaworka iglicowego w komorze pływakowej, czy się nie zawiesił, czy do gniazda zaworka nie dostał się brud...jeśli jest szczelny to sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej czy nie jest za duży bo ew.na to wskazuje (mogła się blaszka z zaworka iglicowego odkrzywić).

Napisałeś "zmieniłem dawkę na największą..." - to też niedobrze. Możesz dawkę zwiększyć, ale nie od razu na największą. Tu też może być problem, właśnie po stronie za dużej dyszy głównej/za wys.ust.iglica.

Nie zatykaj przelewu z gaźnika - to bardzo ważne ! Po to on jest że jak jest za dużo paliwa w gaźniku aby nadmiar gdzieś uchodził, a Ty to zablokowałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2016, 8:34 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Pavlak pisze:
piotr693206 pisze:
Zawory wyreguluj ;)


Przestań się już ośmieszać "januszu mechaniki" :roll:

@Topic:
Jeśli Ci leje z przlewu gaźnika to sprawdź szczelność zaworka iglicowego w komorze pływakowej, czy się nie zawiesił, czy do gniazda zaworka nie dostał się brud...jeśli jest szczelny to sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej czy nie jest za duży bo ew.na to wskazuje (mogła się blaszka z zaworka iglicowego odkrzywić).

Napisałeś "zmieniłem dawkę na największą..." - to też niedobrze. Możesz dawkę zwiększyć, ale nie od razu na największą. Tu też może być problem, właśnie po stronie za dużej dyszy głównej/za wys.ust.iglica.

Nie zatykaj przelewu z gaźnika - to bardzo ważne ! Po to on jest że jak jest za dużo paliwa w gaźniku aby nadmiar gdzieś uchodził, a Ty to zablokowałeś.




Sorry za wczoraj co napisałem nie wiem co mnie skłoniło do napisania tego, moze pare %% za dużo, nawet nie przeczytałem jego postu do konca bo sobie go nie przypominam. Co do przelewania to tak jak pisze kolega wyżej. Co do zwiększania dawki nie opłaca się tego robić na tej pojemności, wystarczająco jest zwiększyć dysze i odpowiednio wyregulować gaźnik. Napisałeś że nie pobiera Ci paliwa bo napełniony filterek paliwa, otóż w filterku zawsze będzie paliwo i nie będzie go ubywać no chyba ze nie bedziesz miał nic paliwa w baku, skoro wylewa nadmiarem to paliwo pobiera na pewno dla pewnosci mozesz sprawdzić swiece czy jest mokra ;) A to że z wydechu nie czuć powietrza jak kręcisz rozrusznikiem czy kopiesz to może byc wina zaworów. Spróbuj je wyregulować, sprawdz rozrząd czy aby na pewno jest dobrze. Kolejna sprawa, to że na aukcji sprzedawca napisał głowica gotowa do założenia praktycznie nigdy tak nie jest. Taka głowica jest w fabryce montowana bez docierania gniazd zaworowych, taka głowica przepuszcza i przez to skuter traci kompresje moc a możliwe jest to że od samego początku nawet nie odpali. Miałem juz bardzo dużo tych nowych głowic z napisami "gotowe do założenia" z różnych aukcji i stron i tylko jedna była dotarta z aukcji lecz był to użytkownik (nie sklep) który sam dotarł taką głowice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2016, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
problem już rozwiązany , zawory był poprostu za krótkie , wsadzone od 50cc i lata :D




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy