Dzisiaj jest 02 maja 2024, 22:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2016, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam mam wielki problem z podłączeniem nowego modułu,ale po kolei. Mój stary moduł wygląda tak (http://maxmoto.pl/img/products/41/11/1_max.jpg) a mój nowy moduł wygląda tak (http://obrazki.elektroda.net/53_1276962486.jpg).

Więc przystępuje do odkręcania starego modułu, odkręcam śrubkę i wyjmuję moduł z ramy. Odpinam kostkę (czerwoną) dwupinową, później 2 pojedyńcze patyczki no i tu jest problem.... został mi trzeci cienki kabelek koloru hmm.. biało-czarnego który nie ma swojej wtyczki tylko idzie po prostu do jakiejś kostki. ZDJĘCIE PONIŻEJ

http://zapodaj.net/f456f568e1a5f.jpg.html to jest kabel którego nie mogę wyciągnąć, ponieważ idzie do kostki. KOLEJNE ZDJĘCIE PONIŻEJ DO JAKIEJ KOSTKI

http://zapodaj.net/811536d5a910c.jpg.html no i ten kabelek biało-czarny idzie do tej kostki

Dodam,że rozłączyłem tą kostkę i podłączyłem mój nowy moduł NEW RACING do kostki i 2 patyczki, został mi jeden kabelek koloru biało-czerwonego no i ten jeden kabelek koloru biało-czarnego ze starego modułu siedzi w tej kostce. Jak już mówiłem odłączyłem tą kostkę i podłączyłem nowy moduł do kostki i 2 patyczki. Spróbowałem zapalić, skuter bez problemu odpalił. Zauważyłem ,że to co ciągnie z akumulatora min. wskazówka poziomu paliwa, kierunkowskazy, światło stopu działają. Światła normalne do jazdy nie włączają się. Gasząc skuter nie mogłem go zgasić kluczykiem, jedynie wskazówka opadła i nie zgasł. Musiałem zdjąć fajkę ze świecy.

Ciąg dalszy gdzie ten kabelek idzie po kostce jest poniżej na zdjęciu.

http://zapodaj.net/8a2dd7a9c70a0.jpg.html wygląda to ,że idzie ZA wentylator/magneto, czyli chyba do cewki.

No i co ja mam w tej sytuacji zrobić? ;/ Jak mogę całkowicie wyjąć ten moduł z kabelkiem biało-czarnym? I wsadzić mój kabelek który mi został czerwono-biały? Z tą rozpiętą kostką nie mogłem zgasić skutera kluczykiem (odpaliłem normalnie, po przekręceniu stacyjki) i nie działały światła.

Dodaję zdjęcia mojego modułu http://zapodaj.net/f711e9fdaec95.jpg.html

PROSZĘ O POMOC, MYŚLĘ ŻE WYTŁUMACZYŁEM TO NAJLEPIEJ JAK UMIEM. W RAZIE CZEGO PROSZĘ O PYTANIA CO JESZCZE DOPOWIEDZIEĆ :evil:

-- 19 lut 2016, 16:36 --

Możliwe ,że coś poknociłem bo na zdjęciu nowego modułu zauważyłem kabelek czarno-biały, czarno-żółty? Ale i tak żadnego z nich nie wsadze no chyba ,że ze starego modułu wyrwać z kostki i wepchnąć ten :|

-- 19 lut 2016, 21:00 --

Pomoże mi ktoś? :( mogę poprostu wyciągnąć ten kabel czarno-biały z kostki ze starego modułu i wcisnąć od nowego odpowiedni kolor? Bo dostawać się do cewki czy coś nie za bardzo mi się śni ;/




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lut 2016, 20:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wiedziałem, że tak będzie... Wiesz doskonale co napisałem w Twoim poprzednim temacie. Sprostuję to w miarę łopatologicznie. Mianowicie:
- osobiście nie mam odcinki na fabrycznym CDI i dla samej ciekawości sprawdziłem kilka sztuk na swojej padace (każdy dedykowany i zgodny pinowo). Na żadnym nie odpalił (a zależało mi bardzo na odcince do 45).
-Sprawdzałeś na stopkach, czy rzeczywiście moduł odcina?
-Kombinuj tak dalej to za niedługo napiszesz post: "Jak wykonać elektrykę, bo padła".
-skoro jeździsz bez uprawnień to pakuj "koszmara" do busa i testuj na serwisie moduł.
Tyle ode mnie. Pozdrawiam serdecznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2016, 14:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Skuter odpala na tym module i nie odcina... nawet jakbym kupił dedykowany moduł to też bym go nie wsadził bo jeden kabelek od modułu idzie do kostki (w niej jest też kilka innych kabelków) a później dalej do cewki. Kupiłbym taki sam i bym go też nie zmontował bo nie wiem co zrobić z tym jednym kabelkiem czarno-białym

-- 20 lut 2016, 1:08 --

Wszystko jest git tylko nie wiem co zrobić z tym kabelkiem ze starego modułu bo siedzi w jakiejś kostce... kostke dwu pinową i 2 ''patyczki'' oddzielne wyciągnąłem bez problemu tylko mi to zostało
Jednocześnie rozłączyłem tę kostkę co był do niej podpięty stary moduł i podłączyłem ten nowy. Skuter zapalił bez problemów i po podniesieniu koła nie było ''łudududu'' z tą rozpiętą kostką nie mam odcięcia zapłonu kluczykiem i świateł przednich

-- 20 lut 2016, 1:18 --

I takie odzywki ''koszmara'' możesz mówić do siebie.

-- 20 lut 2016, 15:24 --

Gummma pisze:
Wiedziałem, że tak będzie... Wiesz doskonale co napisałem w Twoim poprzednim temacie. Sprostuję to w miarę łopatologicznie. Mianowicie:
- osobiście nie mam odcinki na fabrycznym CDI i dla samej ciekawości sprawdziłem kilka sztuk na swojej padace (każdy dedykowany i zgodny pinowo). Na żadnym nie odpalił (a zależało mi bardzo na odcince do 45).
-Sprawdzałeś na stopkach, czy rzeczywiście moduł odcina?
-Kombinuj tak dalej to za niedługo napiszesz post: "Jak wykonać elektrykę, bo padła".
-skoro jeździsz bez uprawnień to pakuj "koszmara" do busa i testuj na serwisie moduł.
Tyle ode mnie. Pozdrawiam serdecznie.


Skuter śmiga pali, nie ma blokady obrotów wszystko zrobione... po prostu łączenie tego kabelka było zakryte izolacją i nie widziałem. Mam inny problem dlaczego samoczynnie odkręca mi się świeca, chodź mocno ją zakręce? Nie wspominam już o tym ,że mi dziś wystrzeliła z głowicy... nie nie odkręca mi się totalnie ale po dłuższej jeździe widać że minimalne ma luzu




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2016, 15:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
I takie odzywki ''koszmara'' możesz mówić do siebie.

Na tym kończymy dialog. Powodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2016, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Gummma pisze:
Cytuj:
I takie odzywki ''koszmara'' możesz mówić do siebie.

Na tym kończymy dialog. Powodzenia.


Dzięki,cześć. Problem rozwiązany, temat do zamknięcia.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy