Nie wiem czy to ten pomiar ostatnio był, poszukam jutro wykresów i poopisuję co w nim było wtedy.
U mnie jak się rozgrzeje to schodzi nawet pod 7.300 i od 50 nie jedzie...
http://postimg.org/image/42sumxnc7/Chciałbym z niego wykorzystać 100%, bo lekki nie jestem, 8 km to trochę przy mało na 116 kg
Spróbuję wsadzić twardą sprężynę typu S6 Medium i ustawić drugie ustawienie na korektorze, z tym ząbkiem, zobaczę czy się vmax coś poprawi ( w co wątpie )...
Nagram też jak to przyspiesza ze mną, a potem wrzucę z kolegą ( 60 kg )
Zobaczycie jak szybko obroty rosną przy bardzo małym przyroście prędkości...
Mam wrażenie, że jak mu dam od zera opór to wbija chwilowo na więcej niż 8k rpm na poślizgu paska i wtedy najbardziej czuć przeciążenie do tyłu.
EDIT: Wrzucam wszystkie 4 wykresy po kolei
http://postimg.org/image/fllcly8gd/ ^ Airsal + Next R
http://postimg.org/image/42sumxnc7/^ Tu nie pamiętam
http://postimg.org/image/jkc68x3rd/^Tu seryjny korektor, 9g i seryjna sprężyna
http://postimg.org/image/3z18ktl59/^ Tu ostatni pomiar, Korektor Naraku proste kąty, 9g, seryjna sprężyna.
Zauważcie jak rosną obroty przy wyższych prędkościach to ta kreska z kwadracikami. Nagram jeszcze w praktyce jak to wygląda.