Dzisiaj jest 06 lut 2025, 14:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lut 2016, 18:28 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 22:43
Posty: 22
Pojazd: Baotian BT49QT9 (GY6 QMB139)
Cześć wszystkim! mam chinski skuterek BAOTIAN BT49QT-9 50 4T Sprint (Proplem z kierownicą bo scalona zdjąć się jej nie da manetki połączone trzeba by było kupować nowe manetki etc ale nie o tym jak byście mieli rozwiązanie napiszcie) i zarobiłęm 400zł i chciałbym go ulepszyć wiecie szybkośc,przyśpiesznie zrywność wiem że się nie opłaca robić tego silnika ale nic innego nie kupie słabo się ucze i mój tato nie chętnie wyda pieniądze na nowy skuter lub silnik a więc moje pytanie brzmi jak poprawić osiągi mojego skutera do 400zł max ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 lut 2016, 18:45 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Kupić przełożenia Top Racing 18% :) Aczkolwiek to tylko przy silnikach które posiadają cylinder 80ccm w zwyż. Na niższych jest to nieopłacalne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 20:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
piotr693206 pisze:
Kupić przełożenia Top Racing 18% :) Aczkolwiek to tylko przy silnikach które posiadają cylinder 80ccm w zwyż. Na niższych jest to nieopłacalne.


Po raz kolejny Twój durny post nie wnosi nic konkretnego do tematu. Przestań się udzielać skoro piszesz tylko po to aby napisać :evil:


@Topic:
Jeśli masz do wydania 400zł to spokojnie kupisz za to nowy zestaw o większej pojemności. W 4T nawięcej da większa pojemność. Tu masz szerokie pole wyboru: 72cc (80), 82cc (90) - tłok wklęsły o śred.50mm) lub 85cc (tłok wypukły 51mm) + koniecznie do tego większa głowica. Reszta pieniędzy na sportowy wariator typu Top Racing SV1.

Napisałem Ci tak ogólnikowo, gdyż każdy zakup/przeróbka wiąże się z kolejnymi wydatkami. Zmieniając cylinder na większą pojemność musisz także kupić większą dyszę do gaźnika, ew.kilka aby idealnie wyregulować skład mieszanki. Może się też okazać potrzebny później sportowy filtr powietrza itd. Apetyt rośnie w miarę jedzenia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 21:25 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Pavlak pisze:
piotr693206 pisze:
Kupić przełożenia Top Racing 18% :) Aczkolwiek to tylko przy silnikach które posiadają cylinder 80ccm w zwyż. Na niższych jest to nieopłacalne.


Po raz kolejny Twój durny post nie wnosi nic konkretnego do tematu. Przestań się udzielać skoro piszesz tylko po to aby napisać :evil:




Pokaż mi w którym słowie napisałem jakiś durny tekst ? Bo Cię nie rozumie. Nie napisał czy ma 50cc czy ma 250cc czy 1000cc również nie napisał czy ma oryginalne przełożenia czy jakieś inne więc miałem wywróżyć z fusów ? Po drugie NEViD pisał kiedyś w temacie że chce skuter zrobić na koło i tam koledzy z forum poradzili mu zmienić cylinder, więc dodałem to do świadomości że mógł zmienić dlatego też nie napisałem tak podstawowej i banalnej rzeczy jaka jest zmiana cylindra przy pierwszym podejściu do tuningu 4T ponieważ to nie 2T ze zmiana wydechu da +10km/h do prędkości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
piotr693206 pisze:
Pokaż mi w którym słowie napisałem jakiś durny tekst ? Bo Cię nie rozumie. Nie napisał czy ma 50cc czy ma 250cc czy 1000cc również nie napisał czy ma oryginalne przełożenia czy jakieś inne więc miałem wywróżyć z fusów ? Po drugie NEViD pisał kiedyś w temacie że chce skuter zrobić na koło i tam koledzy z forum poradzili mu zmienić cylinder, więc dodałem to do świadomości że mógł zmienić dlatego też nie napisałem tak podstawowej i banalnej rzeczy jaka jest zmiana cylindra przy pierwszym podejściu do tuningu 4T ponieważ to nie 2T ze zmiana wydechu da +10km/h do prędkości.


NEViD pisze:
mam chinski skuterek BAOTIAN BT49QT-9 50 4T Sprint



Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Po za tym jeśli by już coś miał modzone to by pewnie o tym wspomniał, nic takiego nie napisał prócz tego że chciałby go ulepszyć.
Naucz się czytać ze zrozumieniem dziecko. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 21:41 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Dzieckiem to możesz siebie nazwac ;) Po prostu nie doczytałem wśród tych oznaczeń i liczb skutera. Zwracam honor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2016, 22:38 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Panowie spokój mi tutaj!




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 0:07 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 22:43
Posty: 22
Pojazd: Baotian BT49QT9 (GY6 QMB139)
Pavlak pisze:
piotr693206 pisze:
Kupić przełożenia Top Racing 18% :) Aczkolwiek to tylko przy silnikach które posiadają cylinder 80ccm w zwyż. Na niższych jest to nieopłacalne.


Po raz kolejny Twój durny post nie wnosi nic konkretnego do tematu. Przestań się udzielać skoro piszesz tylko po to aby napisać :evil:


@Topic:
Jeśli masz do wydania 400zł to spokojnie kupisz za to nowy zestaw o większej pojemności. W 4T nawięcej da większa pojemność. Tu masz szerokie pole wyboru: 72cc (80), 82cc (90) - tłok wklęsły o śred.50mm) lub 85cc (tłok wypukły 51mm) + koniecznie do tego większa głowica. Reszta pieniędzy na sportowy wariator typu Top Racing SV1.

Napisałem Ci tak ogólnikowo, gdyż każdy zakup/przeróbka wiąże się z kolejnymi wydatkami. Zmieniając cylinder na większą pojemność musisz także kupić większą dyszę do gaźnika, ew.kilka aby idealnie wyregulować skład mieszanki. Może się też okazać potrzebny później sportowy filtr powietrza itd. Apetyt rośnie w miarę jedzenia :)


Cześć masz może zdjęcia twojego baotiana?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 8:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Nie, nie ma a co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2016, 14:42 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 22:43
Posty: 22
Pojazd: Baotian BT49QT9 (GY6 QMB139)
Pavlak pisze:
Nie, nie ma a co?

Ciekawy byłem jak wygląda może nie wygląda tak samo ale 90ccm chcialem zobaczyć jak to zrobiłeś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy