Dzisiaj jest 23 lis 2024, 11:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2016, 21:51 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
W związku z tym że na forum często są pytania odnośnie jaka dysza pod dany cylinder postanowiłem zrobić poradnik.
Zwykły filtr:
50cc - 80
62cc - 82
72cc - 85
80cc - 88
90cc - 94

Stożek:
72cc - 90
80cc - 94
90cc - 100
Nie podałem przepustowości dyszy dla stożka przy 50cc oraz 62cc ponieważ w tym wypadku zakładanie go celem uzyskania większych osiągów jest bezsensowna ( na 50cc dochodzi nawet do spadku mocy). Jeżeli ktoś się nie zgadza co do jednostek to pisać w temacie.


Od siebie dodam tylko tyle że to chodzi o firmowe cylki czyli np 72cc - 47mm (średnica).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 mar 2016, 22:06 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Myślę ,że się przyda :)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2016, 12:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Tylko czy te wymiary są odpowiednie? U mnie fabrycznie przy 50ccm siedziała dysza 88. Po przełożeniu na 85 już były kłopoty, a na 80 nie dało się jechać. kumpel w swoim 717 ma dyszę 85 - też 50ccm. Jak to sie ma do tej listy? Nijak.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2016, 14:33 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Lista przedstawia głównie wartości przybliżone którymi można się kierować. Nie da się ustalić jednej dyszy na daną pojemność. Każdy zestaw potrzebuje innej regulacji.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2016, 21:34 
*

Rejestracja: 15 mar 2016, 17:33
Posty: 3
Pojazd:
Przyda się :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2016, 18:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nie przyda się bo przy zestawie 51mm dysza 90 przy stożku była za duża. dopiero przy ok 80-85 zaczął lepiej jeździć. każdy reguluje się inaczej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2016, 8:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2013, 23:16
Posty: 260
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia RS/Benzer freedom
Fakt, przyda się :)




_________________

LwG !

Zapraszam na oględziny mojego projektu

http://forum.mieloch.pl/post2687009.html#p2687009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2017, 8:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2016, 16:01
Posty: 3
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Komarek? :D
Ooo, na pewno się przyda, to jest dobre :D Dzięki.




_________________

Hemoroidy w ciąży - jakie brać leki: http://hemoroidy-leki.pl/co-mozna-stosowac-na-hemoroidy-w-ciazy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2017, 20:30 
*

Rejestracja: 19 mar 2017, 9:21
Posty: 9
Pojazd: Kymco Agility
Moje opracowanie dysz do Kymco Agility/Dink. Z racji troszkę innych filtrów powietrza są inne rozmiary dysz.

https://zapodaj.net/c51ba617a254e.gif.html


śr. tłoka 38 44 47 50 52,4
Dysza... 82 85 90 94 97




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2017, 17:05 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Mam teraz dziwny problem bo przy tłoku 50mm głowica seryjna 39mm czekam na głowice z duzymi zaworami dysza 90 okazała się za mała swieca biała skuter nie ma sily jechać wiec obniżyłem iglice by dostawał max paliwa jest nieco lepiej ale wygląda na to ze dysza 95 powinna być ok tak samo jak przy skuterach kymco , tylko nie wie dlaczego na gazniku keihin dysza 90 iglica max paliwo a on nadal nie dostaje tyle paliwa a na gazniku china jakos takoś daje rade .Czy jak dam głowice z zaworami 20 /23mm to czy teoretycznie dysza 95 może okazać się za mała ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2017, 23:03 
*

Rejestracja: 13 cze 2016, 22:15
Posty: 5
Pojazd: Futong 80cc
Może to komus kiedyś bardzo pomoże. Cylinder 51mm głowica powiększona , filtr powietrza seryjny. W moim przypadku dysza minimum 100. Długo się męczyłem z dysza 95, jedzil dobrze ale co chwile miałem wypalony zawór wydechowy. Dopiero artykuł na Wikipedii o spalaniu mnie oświecił. Dysza 100 i problem zaworów zniknął. Dla jasności, za mało paliwa zaduzo powietrza = wydłużone spalanie do cyklu wydechu i omiatanie zaworu wydechowego płomieniem zamiast spalinami. Na żadnym forum nikt nie umial pomóc i tego wytłumaczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2017, 17:34 
*

Rejestracja: 19 mar 2017, 9:21
Posty: 9
Pojazd: Kymco Agility
Na oryginalnym nieszczelnym filtrze w kymco agility z cylindrem 50mm dedykowaną głowicą i gaźnikiem 24 miałem dysze 102 i było ok. Po wymianie kompletnego filtru na taki z 139qma na wyjętej zwężce jest dysza 92 i iglica maksymalnie podniesiona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2017, 21:34 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 4t 50mm,dysza 90 była za duża i skuter miał zamułkę...po zmianie na 85 szatan
Głowica większa z dużymi(długimi) zaworami




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2017, 16:37 
*

Rejestracja: 08 gru 2017, 16:24
Posty: 3
Pojazd:
przyda 100%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy