Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 7:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2016, 10:42 
*

Rejestracja: 08 mar 2016, 10:25
Posty: 3
Pojazd: Yamaha
Witam,

w skuterze Yamaha Axis mam problem z przednimi lagami, jeden sie calkiem zaciął po rozebraniu widać że sprezyna jest cała sucha ale brudna i dlatego nie pracuje. Pytanie nr. 1 czy są to lagi na smar czy olej?
W załączeniu zdjęcia. Prosze o wskazówki.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

pozdrawiam,


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 mar 2016, 11:02 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Raczej szukaj nowego zawieszenia.Do lag leje się olej, niemniej stan ich jest tak tragiczny, że regeneracja nic nie pomoże. Jak widzę goleń służy jako jedna duża panewka a powierzchnia została zatarta przez brak oleju. Tego w żaden sposób nie idzie naprawić.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2016, 11:48 
*

Rejestracja: 08 mar 2016, 10:25
Posty: 3
Pojazd: Yamaha
Dziękuję za szybką odpowiedź. Z tych juz nic nie będzie? Jest poblem z kupnem zawieszenia do tego modelu ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2016, 22:26 
*

Rejestracja: 17 lut 2016, 14:57
Posty: 7
Pojazd: Aprilia Amico 50 2T
Mozesz podpasować lagi od innego modelu to nie problem. Nie musze ogladać zdjęć żeby stwierdzić ze olej wylał sie przez rozwalony uszczelniacz lub przez najprawdopodobniejsza opcje wżery w amortyzatorach i rysy przez które powoli wyciekał. Wymiana uszczelniaczy nie pomoze jezeli powierzchnia pracująca jest zniszczona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 mar 2016, 21:27 
*

Rejestracja: 08 mar 2016, 10:25
Posty: 3
Pojazd: Yamaha
Faktycznie, nawet chyba mi się udało znaleść rure nośną. Czy po dokładnym wyczyszczeniu goleni i wymianie rury wraz z uszczelniaczem i zalaniu olejem to powinno pracować? Po dokładnym oczyszczeniu golenii mam na myśli do tego stopnia że rura nie będzie ocierała podczas pracy.

pozdrawiam,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 mar 2016, 7:43 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
RaQ, goleń pracuje jednocześnie jako panewka i jak będzie duży luz tak jak piszesz to ci uszczelniacz nie uszczelni bo bo rura będzie odchylać wargę uszczelniacza i będzie po prostu szczelina którą zostanie wyciśnięty olej. Rura ma być w goleni spasowana prawie bez luzu i mieć możliwość tępego przesuwania. Wtedy nie będzie kosić uszczelniacza. Jak wyciągnąłeś rurę to powinieneś mieć ślady zużycia lagi w jej połowie i na końcu po przeciwnych stronach (u góry od przodu a na dole od tyłu).




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy