Dzisiaj jest 23 lis 2024, 6:33

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd: Aprilia SR 50
Cześć. Podczas regulowania gaźnika wydawałoby się ,ze już jest wszystko okej. Skuter odpala i chodzi bardzo dobrze (trzyma dobre obroty) po dodaniu gazu wkręca się ładnie i schodzi z obrotów. Podczas ruszania rozpędzi się do 20km/h bardzo dobrze i traci moc i już nie chce dalej jechać bo po prostu nie ma ''siły''. Powiedzcie co może mu brakować. Nie chcę go rozregulować tylko powiedzcie mniej więcej czego mu brakuje np. podczas tej regulacji. Dzięki wielkie za porady. Jestem troszkę w tym zielony.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

*

Pojazd: Yamaha Aerox
zmień dysze na większą :wink:

Yamaha Aerox 70 sport Valentino Rossi 2005 :D :D

**
Awatar użytkownika

Pojazd: Suzuki SV650S
Pierwsza rzecz czyszczenie gaznika i filtra powietrza. Sprawdz czy dochodzi odpowiednia ilosc paliwa moze filtr paliwa jest zapchany i nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa na wyzszych obrotach pod obciazeniem. Nie chce straszyc ale u mnie tez byly podobne objawy do 25 sie rozpedzal dobrze a potem ledwo co albo wcale nie przyspieszal. Co sie okazalo tlok w ogóle byl zmasakrowany pozacierany teraz jest nowy cyl lata jak dawniej. Chcesz zobaczyc foty i historie mojego rometa zapraszam na fp Romet 767 s6 streetrace

*

Pojazd: Aprilia SR 50
onar23c pisze:
Pierwsza rzecz czyszczenie gaznika i filtra powietrza. Sprawdz czy dochodzi odpowiednia ilosc paliwa moze filtr paliwa jest zapchany i nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa na wyzszych obrotach pod obciazeniem. Nie chce straszyc ale u mnie tez byly podobne objawy do 25 sie ..........