Dzisiaj jest 06 lut 2025, 10:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2016, 13:36 
*

Rejestracja: 16 maja 2015, 16:31
Posty: 12
Pojazd: Yamaha Dt 50
Witam, mam problem, bo moja yamaha DT 50 z 2005 roku nie kręci sie do końca. Kompresja 9 bar, wydech spawak strojony na rezo od 8k-13k. Na 6 kreci do 9300 a na nizszych biegach mam wrażenie że przy 10k kończy sie kręcić. Może byc to wina zablokowanego cewkomodółu? Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 mar 2016, 19:15 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
Musisz spróbować na biegu jałowym tzn. na luzie. czy kreci ci powyzej 10k. Bo blokada na module chyba jest do 9.500 lub 10 000rpm. Takze podumowując rozgrzej slinik ( nie zdrowo jest gazować odrazu po odpaleniu) wrzuć luz i manetka do oporu jesli bedzie stało na 10k lub ponizej to cewko moduł zablokowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2016, 10:08 
*

Rejestracja: 16 maja 2015, 16:31
Posty: 12
Pojazd: Yamaha Dt 50
no zrobiłem jak pisałeś i przy 10k rpm ma odcinkę, nie kręci wyżej. Czyli cewkomoduł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2016, 17:02 
*

Rejestracja: 26 mar 2016, 7:32
Posty: 43
Pojazd: Aprilia RS 50
No jesli kreci do 10k to blokada modułu. Odblokowany moduł kręci poza skale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy