Dzisiaj jest 29 sty 2025, 22:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2016, 16:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Siemanko, wczoraj wszystko normalnie działało. Pojechałem o 16 na boisko o 19 wróciłem, postawiłem skuter do garażu (palił na strzała za każdym razem). Dzisiaj wychodzę z domu jak zwykle chcę jechać nim do szkoły. Kopię kopię (wsadzam łapę w gazior, bo nie mam ssania) a on się nie odzywa. Pokopałem odkręcam na szybko świecę sucha, wkręcam. Zostawiłem go bo się śpieszyłem na lekcje :lol: Gdy wróciłem znów zaczynam palić ( zalałem świecę ) odkręcam, wyczyściłem. Do głowy przyszło mi sprawdzić iskrę. Okazało się, że iskry nie ma wcale... Iskry nie ma ani ze świecą, ani na samym przewodzie wysokiego napięcia. Sprawdzałem moduł czy nic się nie rozczepiło, wszystko jest ok. Co się mogło stać? Gdy odstawiałem skuter o 19 wszystko działało, palił od strzała...




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 kwie 2016, 5:53 
*

Rejestracja: 22 lut 2016, 20:23
Posty: 43
Pojazd: Yamaha Jog RR
Cewka albo iskrownik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 7:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Mogło się coś stać na postoju? Odstawiłem go o 19 jeszcze o 19:30 przyszłem go przestawić dalej w garażu to odpalił na strzała. Rano o 9 nie ma iskry. Sprawdzałem sam czy jakieś kabelki się nie rozczepiły, sprawdzałem czy kabel wn siedzi dobrze w cewce. Wujek mechanik ma przyjechać i sprawdzać po kolei, jakoś coś rozczepia i daje + od akumulatora do cewki i będzie prąd słychać czy coś, ale trzeba na chwile bo się b. Szybko nagrzewa cewka.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 7:48 
*

Rejestracja: 22 lut 2016, 20:23
Posty: 43
Pojazd: Yamaha Jog RR
Najprawdopodbniej to te 2 rzeczy co wymieniłem albo kable gdzieś się odczepiły a ich nie zauważyłeś

-- 15 kwie 2016, 7:48 --

Może inni się wypowiedzą :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Kolega jutro przyjedzie z cewką i wsadzimy, napiszę co będzie..




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2016, 6:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Ja bym jeszcze sprawdził impulsator. Najlepiej odkręć go i sprawdź magnesik czy nie jest zniszczony. Potem ustaw odpowiednią odległość od magneta, im bliżej tym lepiej ale nie może dotykać koła magnesowego. Polecam ci żebyś poczytał ten poradnik : http://www.jednoslad.pl/skuter-i-technika-uklad-zaplonowy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2016, 13:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dzisiaj przyjechali koledzy, którzy wiedzą trochę więcej odemnie. Pierw posprawdzaliśmy łączność wszystkich przewodów, były ok. Zdjęliśmy plastiki dostaliśmy się do magneta i przybliżyliśmy magnesik (miał więcej niż 1mm odległości) skuter nadal nie miał iskry. Kolega razem ze sobą zabrał cewkę od swojej aprilli sr (nie wiem który rok :lol: ) iskra się pojawiła. Była dość słaba. Wymieniliśmy świecę i kabel wn, skuterek chodzi :lol: .

P.S to jest b. duży skrót tego co robiliśmy :mrgreen:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy