Cyl nie ma tu nic do znaczenia. Bo jest świeży. Problem nastał kiedy wypieprzyło mi uszczelki po raz 4 od głowicy. Zdjąłem cyl i wsadziłem po porcie ten po porcie igła zero rys itd. Kop od dołu wszystko jest na tym co teraz mam jest tak samo. Sprawdzałem wszelką regulacje napędu, jednak różnica była tylko taka że nie wkręcał sie od dołu bo miał muła chwile sie wkręcił i muł. Próbowałem się nim rozpędzić ze sporej góry jednak bez skutku. Świeca kawa z mlekiem, napęd ustawiony tak jak był ale ten problem pojawił się z nienacka. Nie jest to wina centralki zużytej za małej dyszy gaźnika złej regulacji, cylindra świecy fajki cewko modułu i iskrownika bo te rzeczy już sprawdzałem. Jedynie nie sprawdzalem innego paska, uszczelniaczy, klinu na wale, wariatora, rolek, ślizgów, przeciwtalerza. Poprostu brakuje mi pomysłu co z tym jest, jak rozpoznać zużyty wariator,przeciwtalerz,klin,uszczelniacze.
Dodam tylko to że nie strzela z wydechu tylko sie nie wkręca.
-- 19 kwie 2016, o 13:31 --
https://www.youtube.com/watch?v=O3haQEW ... e=youtu.be tutaj dodatkowy film.
-- 21 kwie 2016, o 18:13 --
Nie chce sie nawet wkręcić z góry, czuć takie przerzucenie paska. I nadal muli. Nie wiem gdzie szukać problemu pomoże ktoś?
_________________
piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>