Dziękuję wszystkim za pomoc, usterką okazał się.... WARIATOR

Co0 bardzo mnie cieszy, bo cylinder w stanie jak nowy, wał również i elektryka podobnie

Rozwaliły się ślizgi, blokując wariator, przez co pasek był ciągle naciągnięty stąd brak reakcji na gaz. Wymieniłem na jakiś stary, zużyty WM z kwaadratowymi rolkami.. Muł, muł i jeszcze raz muł, ale jezdzi

Jako że mój wariator ma już spore progi, będę musiał kupić jakiś inny. Jakieś propozycje do tego setupu?
Setup:
Cylinder: Stage 6 Streetrace (2000 km przebiegu, docierany ok. 700km)
Wydech: Tecnigas Next-R
Sprzęgło: Tec Evo Racing sprężynki niebieskie, centralka czerwona chyba Top Racing.
Gaźnik: Seryjny gaźnik mikuni 16mm - dysza 74.5.
Filtr powietrza: seria.
Pasek Dayco
Wał: Tec Racing, łożyska SKF C4 Teflon (2000km przebiegu)
