Dzisiaj jest 30 lis 2024, 8:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2016, 13:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Witam,

Jakie kroki należy podjąć po zmianie pojemności w pojeździe ? Do kogo się udać, aby stwierdził formalnie zmianę pojemności ? Jak wygląda cała procedura przerejestrowania z 50 na 125 ccm ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 maja 2016, 13:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Trzeba jechać na hamownię, następnie z papierem na stację diagnostyczną. Ze stacji do wydziału komunikacji. Lecz często na stacji diagnostycznej nie chcą podbić, i chcą jeszcze papier od rzeczoznawcy.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 13:49 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Czyli w takiej sytuacji lepiej nic nie robić i jeździć na 125 ? Czy warto jednak próbować przerejestrować moto?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 14:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Lepiej kupić moto o tej pojemności, niż się bujać po urzędach. Przyczepią się przede wszystkim o homologację, że nie jest przystosowany do tej pojemności, itp. Robisz swap to milcz i szerokości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 14:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
W takim razie koszt hamowni stanowi ponad 50 % wartości samego silnika. Nieopłacalne i kłopotliwe w moim przypadku ( najbliższa hamownia za pewne w Poznaniu ) - jak dojechać na nią ? Laweta ? Kolejne koszty.

4matic - w takiej sytuacji nie masz OC i nie masz uprawnień. Ubezpieczyciel ma absolutne podstawy aby unieważnić OC i w razie kosztów związanych z kolizją - wszystkie ponosisz sam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 14:07 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Według mnie szkoda zachodu ,chyba ,że to naprawdę jakaś wyjątkowa maszyna.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 14:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
striker994 pisze:
Ubezpieczyciel ma absolutne podstawy aby unieważnić OC i w razie kosztów związanych z kolizją - wszystkie ponosisz sam.


Ku gwoli ścisłości to idzie z urzędu i ubezpieczyciel jest z automatu chroniony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 14:42 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Gummma pisze:
Lepiej kupić moto o tej pojemności, niż się bujać po urzędach. Przyczepią się przede wszystkim o homologację, że nie jest przystosowany do tej pojemności, itp. Robisz swap to milcz i szerokości.

A jeśli zrobię swapa i zostanę przy cylindrze 50cc to mogę mieć jakieś problemy z tym, że jest to nieoryginalny silnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 14:43 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
4MaticPL pisze:
A jeśli zrobię swapa i zostanę przy cylindrze 50cc to mogę mieć jakieś problemy z tym, że jest to nieoryginalny silnik ?



Nie ,ponieważ numer ramy (pojazdu) się w tym przypadku nie zmienia.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 16:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
4MaticPL pisze:
A jeśli zrobię swapa i zostanę przy cylindrze 50cc to mogę mieć jakieś problemy z tym, że jest to nieoryginalny silnik ?

Cytuj:
Robisz swap to milcz i szerokości.

Jeżeli nie będziesz się z tym wychylał to nie. I nie mam tu na myśli przechwalania się. Sam możesz się domyślać jak taki swap działa, przy tej pojemności odkręcasz manetkę i masz po chwili 80km/h. Jeżeli za Tobą będzie jechał nieoznakowany z radarem to leżysz Panie. Z automatu zabierają dowód rejestracyjny, wystawiają kwit na dokonanie przeglądu technicznego, oraz badania typu "czy to jest motorower", itp. Co do kwestii ubezpieczenia OC to zaczyna być sraka. Na dniach mam się spotkać ze swoim agentem ubezpieczeniowym, więc dopytam o pewne szczegóły, które zostały znowelizowane br. roku. Na 100% od takiego momentu, czy wygaśnięcia umowy z ubezpieczycielem pojazdu podlega pod Fundusz Gwarancyjny. BTW aktualniej się nie da, rozmowa przeprowadzona jakieś 4h temu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy