Dzisiaj jest 06 lut 2025, 14:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2016, 19:35 
*

Rejestracja: 06 maja 2016, 19:28
Posty: 2
Pojazd: Baotian
Witam.
Od 4 lat posiadam chiński skuter 4T - Baotian BT50QT-9, o przebiegu ponad 12.000 km.

Ostatnio (miesiąc temu) skuter miał problem z odpaleniem. Po wielu kopnięciach w starter w końcu ruszył, przejechał parę metrów i paliwo zaczęło strumieniem lecieć z gaźnika, dokładnie przez filtr powietrza (od roku stożek gąbka). Wszystko wyczyściłem, kupiłem zestaw naprawczy i wymieniłem dysze, pływak oraz iglicę. Skuter ruszył po trzech takich remontach gaźnika, ale też ciężko. Jeździłem przez około 2 godziny i wróciłem domu. Wszystko było OK. Rano patrzę, paliwa nie ma, filtr powietrza mokry. Do tej pory rozkręcam i skręcam, zawsze po tym, jak go wygaszę, przez parę sekund wszystko okej, za chwilę paliwo znowu ucieka przez filtr.

Nie wiem o co chodzi, nie chcę płacić u mechanika, wolę to zrobić samemu, chyba że nie będzie ratunku.

Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 maja 2016, 20:19 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Możliwe że ci pływak nie zamyka kiedy jest za dużo paliwa albo uszkodzona iglice i przepuszcza Ci paliwo.

-- 06 maja 2016, 21:19 --

Ogólnie to sprawdź też czy masz sprawny kranik. Może leje ci cały czas paliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Czy w zestawie miałeś (oprócz pływaka) także zaworek pływaka? Sprawdź czy on Ci domyka wpływ paliwa gdy się podniesie. No i kranik sprawdź, czy nie cieknie gdy zgaszony jest silnik.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 12:19 
*

Rejestracja: 06 maja 2016, 19:28
Posty: 2
Pojazd: Baotian
Rozkręciłem gaźnik, w tym miejscu, gdzie dysza pływaka zamyka otwór, był jakiś "syf". Myślałem, że może o to chodzi.

Skręciłem wszystko, kranik był OK, podciśnienie też OK, odpalam, a paliwo ucieka nie jak kiedyś przez filtr powietrza, ale z innego miejsca, z okolic, gdzie jest linka z gazu, tam jest taki mechanizm, który wstrzykuje paliwo do gaźnika.

Chyba kupię nowy gaźnik, już nie chiński, ale japoński, może zadziała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 21:09 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Dobry pomysł. Te chińskie czasami się sprawdzają a czasami dostanie się taką sztukę, że nie da się tego wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy