Dzisiaj jest 18 sty 2025, 19:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2016, 5:04 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
Witam wczoraj zmienilem cylinder na 60 motor odpala jedzie jest ok tylko mam manly problem ze nie odpala bez gazu mini regulacji gaznika blokady sciagniete oprocz blokady wydechu rolki 5,5 I podrobiony modul niby sportowy czyli odblokowany dysza glowna 68 seryjna dodam ze mall zrobione ma tym cylku moze z 10 km


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 maja 2016, 13:54 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Możesz podkręcić wolne obroty. Mój jak jest ciepły też nie odpala bez dodania lekko gazu ale na zimnym pali od strzała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2016, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Mój ma tak samo ;) Na ciepłym silniku trzeba palić z gazem, a na zimnym na strzała bez gazu




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2016, 4:53 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
A czemu jest taki mulowaty ciezko go rozpedzic do 45kmh I po odpaleniu prawie 3,5k obrotow czy silnik cieply czy zimny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2016, 17:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Po odpaleniu działa ssanie automatyczne i są przez około minutę wyższe obroty, po tym powinny się utrzymywać na poziomie 1200-1500rpm. Co do mułowatości to masz cylek na dotarciu. Moc powinna pojawiać się od około 150-200km. Nie chcę Ciebie zasmucać ale mogłeś kupić "gunwniany" zestaw jak ostatnio ja. Nawet po dotarciu moze być słaby i pod lekka górkę jazda z zawrotną prędkością 25km/h :D Najwidoczniej mój silnik nie lubi tune-ex'a. W piaggio mam tez chiński zestaw i w zasadzie to nie ma jeszcze przejechane 100km, a kopa ma konkretnego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2016, 19:53 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
wiem że ssanie zchodzi ale skuter ledwo się toczy do 45 max obroty 5,5 k a wcześniej 7,5 na kit 50 zobaczymy ja jak narazie może z 50 km mam zrobione :? po przejechaniu 8 km dalej to samo obroty ponad 3 k




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2016, 20:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czyli masz kupę, jeżeli chodzi o zestaw. Dla pewności dam do szlifa serię i ewentualnie wtedy się wypowiem do końca. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że wysokość okna wydechowego jest co najmniej 1.5mm wyższa i już mi się to nie podoba. W dodatku inne kanały maja troszkę inny rozmiar, kształt oraz wysokości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 4:49 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
No ok ale jak Mialem 50 to tez krecil do ok6tys po zmianie centralnej sprezyny na twardsza skuter wkrecal sie do 7,5 k ale nie rozpedzal sie do 40 nawet wiec wlozylem stara.. Moze sie myle ale skuter na przednim chamulcu powinien spalic kapcia na szutrze a on tylko robii buuu obroty wskakuja do 5k a skuter nawet kolem nie obroci.... Man tez tak na gym nowym cylku ze do 3/4gazu jedzie w miare normalnie a poznoej na full tez ma takie buuu jam by go dusilo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 19:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Powiem tak, przez ostatnie kilka miesięcy katuję chińskie zestawy i średnia jaka mi wychodzi to żywotność około 3-4tys km. Oczywiście nie jest to zużycie tylko coś się rozlatuje. Nie robię żadnych obliczeń, czy tez super dokładnych pomiarów ale co zestaw to inne wymiary okien w cylku i różne wysokości. Na każdym zestawie inne zachowanie, inne obroty, itp. Podtrzymam swoje wnioski sprzed około dwóch lat. To po prostu jest kupa i tyle. Na obecną chwilę nie będę pakował niczego za 500zł, bo mam zamiar zrobić kapitalkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 21:42 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
katujesz.... a ja nie... ja jeżdze do pracy i spowrotem nie trenuje chinskich fantow poprosilem o pomoc a nie..... co zmienic wyregulowac ustawic... co mam kupic kit za 8 stow i wydech za 600
zeby to chinskie cos.............. lepiej sie zbierało czy jak bo według mnie to to nawet nie chce spalic kapcia a dzisiaj kupilem sportowe sprzeglo wm motors rolki 5,5 wm motors filtr stozek siatka... dysza glowna 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 4:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
rafaello eos pisze:
katujesz.... a ja nie... ja jeżdze do pracy

Może Ci to opiszę jaśniej... W drodze do pracy i z powrotem używam pełnego zakresu obrotów jaki oferuje chiński (czyt. gunwniany) zestaw za stówkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 4:59 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
No to ile ci to jedzie ma pelnym zakresie obrotow a I czy mogl by mi ktos powiedziec czemu skuter now chce spalic kapcie na szutrze na cylku 50 I 60 Moto wyje ale pasek sie dalej slizga to przez wariator mode byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 5:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Jak pasek się ślizga to masz za miękka sprężynę centralną, albo pasek jest zużyty. Jeśli wariator porusza się swobodnie po tulei, nie ma progów, rolki nie są kwadratowe to możesz szukać przyczyny gdzie indziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 12:52 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
Pasek nowy rolki też sprzęgło nowe centralna sprężynę dawałem nowa ale moto wkreca sie na fuul obroty i nie chce jechać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 13:05 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
No to albo rolki za lekkie albo sprężynki sprzęgła za twarde




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 14:07 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
A wiecie może jakie mogłem mieć seryjne rolki bo zmieniłem na 5,5 G a czy sprężyna centralna jest dluzsza od seryjnej bo moja ma ok 8cm a ta tuningowa ma ok 13cm może taka być czy musi być podobna do zero tylko twardsza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy