Dzisiaj jest 31 mar 2025, 18:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2016, 22:45 
*

Rejestracja: 27 maja 2015, 22:41
Posty: 12
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: TGB 303RS 2003r.
Witam!
Kupilem chinski cylinder 70ccm i założyłem go w moim TGB 303RS. Gdy chcialem odpalic skuter starterem noznym cos stawiało dość duzy opór, coś jakby blokowało ale jednak postanowiłem spróbować mocniej kopnąć i odpalić. Za pierwszym razem udalo mi sie bez wydechu uruchomić silnik. Po minucie Zgasilem go i założyłem wydech Leo Zx. Chcialem zobaczyc jak chodzi na ZX-ie lecz nie chcial juz odpalić.. Iskra jest, paliwo jest. Kompresja tez powinna byc lecz nie mam czym jej zmierzyć... Kilka razy próbowałem wlewać benzynę pod świece lecz nawet sie nie odezwał. Co moze być? Dodam ze głowica jest od oryginalna TGB. Pech tak chciał ze cylinder w pudelku spadł z migomatu i ulamały sie końcówki tuleji.. czy to moze byc przyczyną? Pozdrawiam! :)




_________________

TGB 303 RS 2003r.
setup:
-Airsal 70
-Leovince ZX
-Gaźnik TEC 19
-Przełożenia Polini 14/40

Marne 85 km/h licznikowe . :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 maja 2016, 0:21 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Dużo się odłamało , sfazowałeś krawędź ? , daj świeżą swiecę z podlewaniem nie przesadzaj , składałeś na olej , zostanie tylko zobaczyć stan cylindra,tłoka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2016, 9:43 
*

Rejestracja: 27 maja 2015, 22:41
Posty: 12
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: TGB 303RS 2003r.
Idę włożyć starego airsala na ktorym odpalał bez zarzutu. :) kraawedzie nie byly ostre i nie wymagały szlifowania a ulamały sie na równo z tuleją.. składane na olej. Cylinder z tłokiem wygladają okey. :)
Wydaje mi sie ze mogl polecieć klin na wale.


Edit:
Sprawdziłem jeszcze raz iskrę, okazalo sie ze jej nie ma.. sprawdzałem po kolei wszystko probówką do 12V z magneta prad idzie.. wyjąłem cewkę zaplonową i podłączyłem ją do akumulatora. Iskra sie pokazywała, iskry szły nawet jak dotykałem - a sama cewka grzała sie okropnie. Zeby nie meczyc akumulatora poszedłem do prostownika z rozruchem. Po chwili okropny smród z cewki - spaliła się.




_________________

TGB 303 RS 2003r.
setup:
-Airsal 70
-Leovince ZX
-Gaźnik TEC 19
-Przełożenia Polini 14/40

Marne 85 km/h licznikowe . :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy