Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2016, 12:38 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Co może być przyczyną, że pasek jest tak wysoko po założeniu wariatora?
Obrazek
Obrazek

Co to jest( ten miedziak )?
Obrazek

Jak oleju jest o jakieś 4-5mm więcej niż ta środkowa kreska to zostawić czy trochę wylać ?
Obrazek

Lepiej odpalić na tym pasku który jest za wysoko na wario czy bez paska ?
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 maja 2016, 18:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
1. To, że jak ścisnąłeś korektor momentu obrotowego, by założyć pasek to zszedł w nim na sam dół i się przyklinował, a na wario jest luźny.
2.Ten "miedziak" to króciec przyłączeniowy podciśnienia. Jeżeli masz w gaźniku to ten bezwzględnie zaślep, bo:
-łapiesz lewe powietrze
-łapiesz syf wraz z lewym powietrzem
-syf trafia bezpośrednio do komory wału korbowego, a gdzie trafi następnie to chyba się domyślasz.
3. Jeżeli jest w środkowym położeniu, czyli pomiędzy min, a max to tym się nie przejmuj.
4. Przy pierwszym ruchu rozrusznika pasek wróci na swoje miejsce i wszystko powinno wyglądać jak należy (na korektorze wysoko, na wariatorze nisko).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy