Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2016, 10:38 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Siemanko. Już wcześniej pisałem o problemie z przesunięciem silnika względem osi. Teraz mam do was pytanie. Czy można ten wahacz zamontować do góry nogami bo wtedy powinno te przesunięcie zniknąć.

Tak jest oryginalnie chyba:
Obrazek

-- 12 maja 2016, 11:38 --

No chyba że uciąć ten kawałek rurki po lewej i przełożyć na prawo.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 maja 2016, 11:38 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wahacz jest krzywy ,czy chcesz wysunąć bardziej silnik do tyłu? Nie bardzo rozumiem :ups:




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2016, 15:16 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Silnik względem środka jest przesunięty w prawo.

-- 12 maja 2016, 14:04 --

Obrazek

-- 12 maja 2016, 16:16 --

Niestety nie da się na wahaczu przesunąć bo króćca nie przykręce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2016, 16:46 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Silnik się trzyma na wahaczu i amortyzatorze. Jeśli tuleje gumowe na wahaczu są w dobrej kondycji to jedyne co bym proponował to wymienić wahacz...




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2016, 17:23 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Nie o to chodzi. Problem jest w tym, że po zamianie na długi karter silnik nie jest symetrycznie ustawiony. Jest przesunięty o jakieś 1cm w prawo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2016, 18:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Możesz go spróbować obrócić. Jeżeli to nie wypali to jak pisze Mate57 będziesz musiał dokładnie pomierzyć różnicę i szukać wahacza. Ewentualnie go dorobić u jakiegoś ogarniętego spawacza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy