Dzisiaj jest 13 lis 2024, 2:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2016, 21:16 
*

Rejestracja: 13 maja 2016, 20:36
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Aprilia SR 50/70
Jestem nowy na forum wiec wypadałoby się przywitać tak wiec. Witajcie :D


Zacznijmy od początku jeździłem sobie Aprilia Sr 50/70 na wydechu Leovince ZX na gaźniku 12mm oryginalnym filtrze powietrza i dyszy głównej 78. Pewnego dnia zauważyłem, że wydech ma wgniotkę dość sporą na kolanku. Osiągałem na nim około 75-80km/h. Kupiłem używany wydech bez wgniotek Stage6 Pro Replica wyczyściłem i założyłem. wydech bardzo ładnie chodził lecz na dyszy 78 nie wkręcał się na obroty wiec kupiłem jeszcze parę m.in 85,90,95,100,105. Załozyłem dysze 90 i chodziło elegancko to znaczy silnik grzał się trosze bardziej niż na :eoVincu. Problemy zaczęły się przy ruszaniu otóż Srka nie ma w ogóle siły tzn wygląda to tak od 0-20 jest muł bardzo duży ale to moja wina i nie będę o tym pisał dodam ze na leovincu tez tak było. Później od 20-40 przyspiesza w 3sekundy od 50-60 w 6s a 60-70 w 7s. Przy ruszaniu tzn jak dam całą manetkę to skuter tak jakby się dławi a gdy potrzymam tak tą manetkę to po prostu zgaśnie natomiast gdy przy 30-40 odpuszczę gaz i dodam go ponownie to jest już dużo gorsze przyspieszenie. Kolor świecy na dyszy 78 był czarny na 90 jest rudy brunatny i praktycznie nie da się wyregulować gaźnika pod moc skutera. Na LeoVincu było wszystko ok więc napędu się nie czepiałem ponieważ narazie nie mam na to pieniędzy ale w przyszłości zajrzę i tam. Znajdują się tam rolki 4.5G pasek o 1 cm za krótki stąd ten muł do 20km/h sprężynki sprzęgła twarde lecz noname i sprężyna czerwona twarda. Wiem że ubogo ale zaczynam to zmieniać. :D Co prawda skuter jedzie teraz 85-90 lecz rozpędza się bardzo długo. Co o Tym myślicie? pomóżcie bo nie wiem co robić :D aha i jeszcze jedno pytanie mając gaźnik dellorto PHBN z recznym ssaniem mam dwie śrubki jedna od strony krócca druga od strony filtra. Czytałem troche na internecie i jedni mówią ze wkręcając mieszanke czyli tą od strony krócca wzbogacamy ją a wykręcają staje sie uboższa. Jak to jest z tymi śrubkami? Z góry dzięki za pomoc na poświęcony czas na przeczytanie tego wszystkiego :D Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 maja 2016, 22:40 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 11:41
Posty: 577
Pojazd: Nissan Almera
Śrubka od strony króćca w PHBN jest od regulacji obrotów a ta z prawej od mieszanki paliwo-powietrze - wkręcając ją wzbogacasz mieszankę a wykręcając zmniejszasz ją (ale za to dajesz więcej powietrza).

Zmieniłeś wydech - powinieneś bawić się rolkami a nie gaźnikiem, przynajmniej w Pro Replice to obowiązek (w sumie w większości, jeśli nie w każdym). A grzeje się bardziej dlatego, że S6 to wysokoobrotowiec a ZX nisko i masz czarne na białym...

I zmień ten pasek, nie oszczędzałbym na pasku. Polecam i tak Dayco, ja go mam i sobie chwalę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2016, 22:42 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zrób kolor świecy tak żeby był brązowy, nie wiem jaki filtr ale lepiej dać jedną dyszę i ustawiać dolot w filtrze aby kolor się zgadzał, dalej zamij się napędem: rolki lżejsze o ok 0,5g, sprężynki twardsze, pas nie może być za krótki więc jako pierwszy powinien być zmieniony i odpowiednio na tulejce wyregulowana wysokość. Najlepiej do tego wydechu gaźnik 14-17mm i dysza 70-75 starczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2016, 22:58 
*

Rejestracja: 13 maja 2016, 20:36
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Aprilia SR 50/70
Miastowy pisze:

Zmieniłeś wydech - powinieneś bawić się rolkami a nie gaźnikiem, przynajmniej w Pro Replice to obowiązek (w sumie w większości, jeśli nie w każdym). A grzeje się bardziej dlatego, że S6 to wysokoobrotowiec a ZX nisko i masz czarne na białym...

I zmień ten pasek, nie oszczędzałbym na pasku. Polecam i tak Dayco, ja go mam i sobie chwalę.


Czyli to będzie się tak grzało że aż prawie płyn gotowało? tzn bo zauważyłem że jak dałem większą dyszę to odrazu tak jakby mniej się grzał. Skoro kupiłem wydech S6 to myślałem nad wariatorem S6 sport Pro paskiem S6 oraz sprężynkami twardymi s6 torque control czy jakoś tak i Sprężynie dociskowej S6 medium na tym forum wyczytałem że ma coś około 42kg docisku a do silników 70cm trzeba od 35-55 ale teoria to nie praktyka. Myślałem o gaźniku Tec 19mm wraz z zaworem membranowym króccem ssącym i filtrem stożkowym Malossi E5 albo Polini air box.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 6:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Najpierw zmień tą dyszę bo jest stanowczo za duża!78 miałem w serii ale na stożku a ty masz 90 na seryjnym filtrze.Później napęd myślę, że rolki 4,5 będą ok.Zakup pasek o dobrych wymiarach markowe nie są aż tak drogie, od siebie mogę polecić dayco kevlar/motoforce racing kevlar są mocne a cena jest rozsądna.No i najważniejsze sprężyna centralna osobiście celowałbym w stage6 medium lub malossi żółtą ale oczywiście są też inne sprężyny o podobnej twardości.Sprężynki sprzęgła według własnych wymagań.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 9:22 
*

Rejestracja: 13 maja 2016, 20:36
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Aprilia SR 50/70
ruudy pisze:
Najpierw zmień tą dyszę bo jest stanowczo za duża!78 miałem w serii ale na stożku a ty masz 90 na seryjnym filtrze.


Gdy zmienie dysze na mniejsza to Srka nie wkręca sie na obroty jak bym gaźnik nie wyregulował po prostu się nie da. Na 95 zalewa na 90 jest ok. Nie zapominaj ze mam 70ccm i gaźnik 12mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 10:56 
*

Rejestracja: 02 lis 2015, 10:43
Posty: 73
Pojazd: Gilera Runner 125vx
Zmień gaźnik np na dellorto 17,5 i odczujesz niesamowita zmiane.




_________________

Gilera Runner 125 Vx 06'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 11:13 
*

Rejestracja: 13 maja 2016, 20:36
Posty: 10
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Aprilia SR 50/70
Caban pisze:
Zmień gaźnik np na dellorto 17,5 i odczujesz niesamowita zmiane.



Kupuje gaźnik Tec 19mm ze ssaniem ręcznym PHBG ale do tego musze kupic króciec ssący top Racing 21mm zawór membranowy oraz filtr powietrza stożkowy malossi e5 lub polini air box. Zakup bedzie realizowany dopiero za miesiąc lub dwa. Narazie kupuje pasek sprężynę medium s6 twarde sprężynki i zestaw rolek 5.5-7g od s6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy