Dzisiaj jest 01 gru 2024, 22:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2016, 22:06 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
Chodzi o to że silnik bardzo ciężko jest odpalić jeśli jest zimny lub po długim postoju.A jeśli silnik jest ciepły to już normalnie można go uruchomić czy to rozrusznikiem czy z kopniaka.Gaźnik czyszczony 2x wszystkie wężyki sprawdzane wydaje sie być ok iskra też na początku odpalania silnika przytykam dopływ powietrza bo inaczej odpala pochodzi parę sekund i gaśnie wystarczy jedna minuta z przytkanym wlotem filtra i już odpala normalnie a wcale nie jest zagrzany. Zagrzany pracuje bardzo dobrze w czym problem ssanie grzeje się wysuwa się trzpień gdzie szukać przyczyny gaźnik dellorto 17,5 dysza 72


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 maja 2016, 22:14 
*

Rejestracja: 02 maja 2016, 20:51
Posty: 14
Pojazd: skuter
miałem to samo w aprili factory ten sam silnik u mnie był zawilgocony przewód jak jest dekielek od pompy wody to tam jest taka kostka przesuszyłem i pali od strzała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2016, 17:17 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
Ok sprawdzę kostkę ale u mnie wydaje się być inny problem bo silnik pracuje mimo przykręcenia śrubki od mieszanki na max a powinien zgasnąć

-- 4 maja 2016, o 17:17 --

Wiec tak kostka sprawdzona wyczyszczona gaźnika nie mogę wyregulować można wkręcać śrubkę od mieszanki max i skuter chodzi trochę zejdzie z obrotów ale nie gaśnie myślę łapie lewe powietrze sprawdziłem króciec karter membrana karter gaźnik filtr wszystko szczelne jakieś pomysły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2016, 17:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Regulujesz gaźnik na wolnych obrotach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2016, 20:21 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
Reguluje na rozgrzanym silniku ustawiam maksymalnie niskie obroty wkręcam w prawo śrubkę od mieszanki silnik chodzi dalej nie gaśnie mimo zakręcenia na max zapinka iglicy na środku świeca kolor czarny jak smoła po 2h postoju zapala pochodzi 10sec gaśnie i jest problem z odpaleniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2016, 16:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Po każdym przekręceniu śrubki nie czekasz aż zgaśnie tylko siadasz i jedziesz. Sprawdzasz przy tym jak reaguje na manetkę, czy go muli, czy strzela z wydechu itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 20:48 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
Wymieniłem uszczelniacz wału od strony wariatora stary ciekł dość mocno jednak problem pozostał w dalszym ciągu gaśnie na zimnym od biedy reaguje na śrubkę od mieszanki 1,5 obrotu tak chodzi najlepiej gdy odkręcę więcej silnik gaśnie. Aha jeszcze jedno jak dodaje gwałtownie gazu robi buuu i przygasa a znowu na zimnym odpali zgaśnie i jak nie zatkam wlotu filtra powietrza to mogę kręcić i kręcić.Iglica na środkowym ząbku dysza 72 zostawiłem.Czy to normalne w regulacji gaźnika gdy odkręcam śrubkę od mieszanki zamiast rosnąc obroty to one spadają bo według poradnika z forum obroty mają rosnąć a położeniem przepustnicy zmniejszam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 20:59 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Skoro robi buuu to coś z mieszanką. Świeca jaki kolor ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2016, 22:24 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
Świeca kolor czarny jak smoła czasem lekko na elektrodzie kremowy kolor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2016, 9:10 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
No to masz za duża dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2016, 11:50 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
Było dobrze silnik odpalał itd parę dni i znowu mam wyciek z pod tego nowego uszczelniacza na wale zero luzu co możne być przyczyna wycieków uszczelniacz mam wbity równo z ta krawędzią karteru poprzedni uszczelniacz był oryginał Cortecco.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2016, 13:10 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
A może go za słabo wbiłeś ? Zrób jakieś zdjęcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2016, 13:41 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, 13:45 przez Adick, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2016, 13:44 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Ja bym jeszcze dobił go ale poczekaj na opinie kogoś kto miał taki silnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2016, 13:50 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Może przy wbijaniu się podwinął? A to pęknięcie u góry to jest czy mi się wydaje?
Przed montażem przesmaruj olejem lub smarem wargi uszczelniacza. A jak wyjmiesz to sprawdź czy na wale nie ma jakiś nierówności i można go wbić troszkę dalej.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2016, 13:52 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
Ten ubytek u góry był tak już w momencie zmiany uszczelniacza może spróbować go dobić jeszcze głębiej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 10:50 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
ja mam swoj dosc gleboko wbity jak zmienialem to jakos tak wyszlo , ale narazie sie sucho trzyma:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 11:08 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
No ten uszczelniacz dalej ma opory głębiej niechce wejść ma ktoś zdjęcie poglądowe jak to powinno wyglądać w silnikach p/g ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 14:50 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Powinien normalnie wejść głębiej. Opór będzie bo coraz ciaśniej tam jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2016, 19:33 
*

Rejestracja: 16 lut 2013, 10:26
Posty: 30
Lokalizacja: Ruda Ślaska
Pojazd: Gilera Runner
Dla świętego spokoju kupiłem nowy uszczelniacz z RMS (KoK) wbiłem i wszedł głębiej zobaczymy czy będzie poprawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy