Dzisiaj jest 18 sty 2025, 13:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2016, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, chciałem zapytać o dzwonienie na zimnym silniku, bo od tego jest forum :lol: tuż po odpaleniu daję mu zawsze pochodzić z 30 sec i nie kituję go przez około kilometr ,żeby złapał temperaturę. Dziś też odpaliłem dałem mu pochodzić i zrobiłem ''przygazówkę'' (sprężynki twardo) i po tej przygazówce coś na chwile zaczyna dzwonić (oczywiście na zimnym silniku) Z tego co się przysłuchałem albo przekładnia albo cylinder. W przekładni wszystko ok wygląda, prowadnice są całe, bendix cały. Co to może być? :) to normalne nie przejmować się tym? Zadzwoni tylko jak jest totalnie zimny silnik po odpaleniu lub po przygazowaniu też jak zimny.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 kwie 2016, 20:27 
*

Rejestracja: 05 kwie 2016, 15:55
Posty: 17
Pojazd: Yamaha dt
Czyli na zimnym tylko dzwoni? trudno ocenić , najprawdopodobniej w wydechu ci może dzwonić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 11:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Chyba że luźne pierścionki dają już znać o sobie.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 13:19 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ewentualnie jeszcze sprawdzić stan ślizgów wariatora. Miałem przypadek ,że przy wyeksploatowanych ślizgach dzwoniła pokrywa trzymająca rolki.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Sprawa tutaj jest już zamknięta... tłok lekko przytarty a pierścienie dzwonią i puszczają :roll:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 16:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli będziesz wymieniał tłok to łożysko igiełkowe również.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy