Dzisiaj jest 01 gru 2024, 20:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 maja 2016, 22:25 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Kolejny problem, którego łatwo nie mogę sobie wytłumaczyć:
tradycyjnie chodzi o 2t
Wcześniej było dobrze do czasu aż syf sie osadził w magnecie i czyszczenie pomogło, 2 tyg jeździłem i nie przerywał, któregoś dnia (albo i nie było to nagłe..nie pamiętam) zaczął przerywać jak wtedy co było zasyfione magneto i ogólnie iskrownik, poczyściłem ale nie było co bo czysto-nic nie dało...wymieniłem fajkę na nową, sprawdzałem na 2 innych świecach, nowy kabel WN i nic!! Nadal przerywa jak zimny to od 8,5k i wraz z rozgrzewaniem granica przesuwa się tak że po kilkunastu km jazdy mogę latać na 10k rpm i nie przerywa...jest wtedy ponad 70*C. Gaźnik/skład mieszanki itp. jest wykluczony, czy to może być cewkomoduł czy bardziej jakiś kabel w iskrowniku nie styka? Jakaś cewka padła? Nie mam skąd podmienić więc wolę choć w części wiedzieć co pierwsze kupić. Coś padło co pod wpływem temperatury samo naprawia się...Liczę na szybkie odpowiedzi bo szkoda jechać na 1/3 gazu ciągle....


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 maja 2016, 6:46 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Ale przerywa, czy tak terkota - znaczy się objaw za bogatej mieszanki jak na zimnym? Może za dużo oleju w paliwie?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 9:48 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no właśnie na początku to podejrzewałem ale niestety układ zapłonowy pada (filtr czyszczony i nasączany, gaźnik czyszczony, 1:45 leję bo docieram (a raczej kończę), kolor świecy od zawsze idealny. . . Kabel od iskrownika ten co ma 200V lutowałem bo zwierał kiedyś i co prawda jak maszyna nie zlutuję ale jak lekko ciągnąłem to nie puszczał.
Mam na 8k dam max to wchodzi na 8,5k i co pół sek przerwie że nie wkręci się wyżej, wyjeździłem cały bak,zalałem nowe i nic nie dało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 13:39 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Opis sugeruje wypadanie zapłonu :(




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 14:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Może to po prostu obrotomierz padł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2016, 19:03 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
tak obrotomierz. . .eh, głos jest jak 4t na odcięciu by leciało tylko z mniejszą częstotliwością. . .dziś 32km zrobione i pod koniec znowu ładnie się na 10k wkręcał, 5 min postał i odcinka na 8k, simmering może mieć coś z tym wspólnego? Bo lekko mokry.. . Jak patrzę na iskrownik to dziwnego nic nie widać. . .

dobra rozwiązane, przelutowałem kabel od iskrownika znowu i nic nie przerywa w końcu....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy