Dzisiaj jest 23 lis 2024, 2:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2016, 14:04 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
Witam wszystkich od pewnego czasu słysze dziwny hałas w skuterze ogłos jak w okolicy tam gdzie jest ta nuszka do kopania na początku myslałem ze to wina paska i zurzytego wariatora z rolaki i sligazmi wiec kupiłem ale okazało sie ze wszystko było ok a hałas nadal nie ustepuje hałas ma ogłos jak by metal ocierał o metal ktos wie co to moze byc ? dodaje równiez wyglad mojego skutera i rowniez chce zrobic mały tunig mechaniczny wariator i sprzegło zostało zakupione rozumiem ze zostaje mi kupienie nowego tumika ten raczej sie nie nadaje ;/ kolejna sprawa prosiłbym o linka z cylindrem 70C gdy chce sobie wlasnie przerobic skuter z 50 na 70 i dajcie znac jaki był by najlepszy Aprlia sr 50 Factory silig piaggo 2008 rok ganizk mysle ze hałas moze byc tez od łozyska korbowodu ale nie znam sie ;)

https://zapodaj.net/f7969f378142a.jpg.html
https://zapodaj.net/96b2b2e833756.jpg.html
https://zapodaj.net/32fdfd7de5fd0.jpg.html
https://zapodaj.net/e5da9e4d2d635.jpg.html
https://zapodaj.net/ee7b37c132b10.jpg.html



sory za bledy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 maja 2016, 15:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Ten dźwięk to mogą być padające łożyska wału.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2016, 9:25 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Nie dawaj paska kevlarowego. Szkoda napędu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2016, 12:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Napisz ile masz ba to kasy.

Gaźnik wystarczy 21, większy nie potrzebny na siłę choć wszystko zależy od stopnia tuningu.

-- 29 maja 2016, 13:02 --

Tu masz jeden z tańszych markowych, za czym idzie też jakość i wytrzymałość, cylków 70cc

http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-par ... 2956.bhtml

Wydech np. taki:

http://shop.mieloch.pl/wydech-tecnigas- ... 2689.bhtml

Chociaż lepiej dołożyć stówkę lub niecałe 100 zł i kupić coś lepszego. :wink:




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2016, 17:53 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
4MaticPL
Cytuj:
Nie dawaj paska kevlarowego. Szkoda napędu



a teraz mi odpowiedz co pasek ma wspołnego ze psuje naped ? przyciez na zwykłym pasku zrobisz np. 1 tys km a na kevlarowym 2 tys nie wiem co ma psuć ale mozesz mi wytłumaczyć bo nie znam sie




dodam ze skuter na zimnym ma lepszego kopa sensie ze ciągnie jak głupi ale jak silnik jest na grzany to du.@# nawet musze nogami sie od pychać bo nie ma sił ruszyc i dodatku ten hałas (odgłos jak chodzący diesel) ale predkosc ma tak ze dalej przekracza licznik czy to moze byc te łozysko wału ? sam nie wiem wiec mysle ze bede zbierał kase miesiecznie jestem stanie u zbierac ok 600 zl max 1 000 zl ale staram sie az tak nie wy dawac :) chce zrobic go na 70C pod tym wzgledem ze bedzie miał kopa wiem ze na predkosci nie przybierze ;) ale chce miec tak ze jak odkrecic menete to chwila moment i juz jest te 80 :) przydaje sie jak ktos chce wyprzedzać auta a tumik tez juz nadaje sie do wymiany pierw mały tuning mechaniczny a potem optyczny :) mozecie cos doradzic ;) ? i gdzie znacie dobrych mechaników w Poznań




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2016, 18:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
niegrzecznylobuz pisze:
a teraz mi odpowiedz co pasek ma wspołnego ze psuje naped ? przyciez na zwykłym pasku zrobisz np. 1 tys km a na kevlarowym 2 tys nie wiem co ma psuć ale mozesz mi wytłumaczyć bo nie znam sie

Może być moja odpowiedź? Kevlar czyli poliwęglan po odkryciu wierzchniej warstwy gumy zacznie wycierać Tobie bieżnie napędu (pojawią się progi). Bieżnie są wykonane z aluminium (w zasadzie stopu aluminium) i nie jest to jakiś super trwały materiał ale oddaje bardzo dobrze ciepło, co jest ważne. Sam przekalkuluj sobie co jest lepiej opłacalne, pasek z włóknami poliwęglanowymi, czy wariator, przeciw talerz i korektor momentu obrotowego. Zapewne chcesz kevlarowy, bo słyszałeś o urywanych paskach. Urwiesz każdy jak Ci się zablokuje korektor. Powinieneś raz na jakiś czas odkręcić nakrętkę kontrującą (tak, jakbyś wymieniał sprężynę centralną) i rozebrał sam korektor, oczyścił ze starego smaru, nałożył nowy i złożył to wszystko do kupy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2016, 21:08 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
Gummma pisze:
niegrzecznylobuz pisze:
a teraz mi odpowiedz co pasek ma wspołnego ze psuje naped ? przyciez na zwykłym pasku zrobisz np. 1 tys km a na kevlarowym 2 tys nie wiem co ma psuć ale mozesz mi wytłumaczyć bo nie znam sie

Może być moja odpowiedź? Kevlar czyli poliwęglan po odkryciu wierzchniej warstwy gumy zacznie wycierać Tobie bieżnie napędu (pojawią się progi). Bieżnie są wykonane z aluminium (w zasadzie stopu aluminium) i nie jest to jakiś super trwały materiał ale oddaje bardzo dobrze ciepło, co jest ważne. Sam przekalkuluj sobie co jest lepiej opłacalne, pasek z włóknami poliwęglanowymi, czy wariator, przeciw talerz i korektor momentu obrotowego. Zapewne chcesz kevlarowy, bo słyszałeś o urywanych paskach. Urwiesz każdy jak Ci się zablokuje korektor. Powinieneś raz na jakiś czas odkręcić nakrętkę kontrującą (tak, jakbyś wymieniał sprężynę centralną) i rozebrał sam korektor, oczyścił ze starego smaru, nałożył nowy i złożył to wszystko do kupy.[/quote




aha czyli na takiej zasadzie to działa myslałem ze lepiej jes dawac kalver jak zwykły pasek ale teraz wiem ze chyba moze byc zwykły chodzi mi tez generalnie o to ze lubie robic skuterem podróze ;) i nie chciałbym zeby mi padł na drodze ;/.... ostani moj rekord 252km dajcie jakies pomysły panowie na tuning mechaniczny ;) co polecacie itp :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2016, 23:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Ja miałem tylko kevlarowe paski i nigdy nic mi nie zepsuły, żadnych progów itp. nie znam również innych, którym by to się przytrafiło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2016, 14:26 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 11:41
Posty: 577
Pojazd: Nissan Almera
ruudy pisze:
nie znam również innych, którym by to się przytrafiło
A ja akurat znam, kumpel miał tuningowanego Hurricane i wymieniał paski co tysiąc km, bo mu pękały. :mrgreen: Kupił DAYCO i problem zniknął. Bujał się do sprzedaży na nim bez problemu. :wink: Jak dla mnie - pasek to pasek, szkoda kasy na Kevlar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2016, 17:58 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
czyli na pasek nie wydawac,


panowie to dajcie jeszcze jakies pomysły jesli chodzi o cylinder i tumik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2016, 13:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Co do mechanika w Poznaniu to oczywiście Pan Mieloch na Narewskiej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2016, 17:36 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
niegrzecznylobuz pisze:
czyli na pasek nie wydawac,


panowie to dajcie jeszcze jakies pomysły jesli chodzi o cylinder i tumik ?


Trzeba wydać na pasek ale nie bierz po prostu kevlara tylko zwykły firmowy pasek czyli dayco, malossi itd( tylko nie z WMa :p )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2016, 19:03 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
sry panowie ze was męcze


ten hałas to pewnie łozysko Wału korbowego, wiec moze tez warto przy okazji wymienic wiec podajcie cos u mielocha który jest dobry hm i korektor momentu obrotowego, w tedy mysle ze bede miał całe czesci nowe w silniku :) i bede zadowolony ;) i dzieki wszystkim za pomoc ;) dodam ze rowniec planuje tunik optyczny ale pierw bym chciał miechaniczny do optycznego potrzebuje wiecej czasu :)


Cytuj:
bartekchejman


Napisz ile masz ba to kasy.

Gaźnik wystarczy 21, większy nie potrzebny na siłę choć wszystko zależy od stopnia tuningu.

-- 29 maja 2016, 13:02 --

Tu masz jeden z tańszych markowych, za czym idzie też jakość i wytrzymałość, cylków 70cc

http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-par ... 2956.bhtml

Wydech np. taki:

http://shop.mieloch.pl/wydech-tecnigas- ... 2689.bhtml

Chociaż lepiej dołożyć stówkę lub niecałe 100 zł i kupić coś lepszego. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy