Dzisiaj jest 01 gru 2024, 2:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2016, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 12:01
Posty: 31
Pojazd:
Witam, szukałem dużo ale nie znalazłem podobnego problemu.
Otóż kupiłem skuter, keeway ry8 chińska 70cc według właściciela.
Set:
70cc noname
wydech tecnigas next-r
wario top racing rolki 3.5g
sprzęgło tec
sprężynki stage 6 pomarańczone
docisk malossi czerwona
pasek noname lekko popękany ale wydaje się dobry
gaźnik 12mm (i tutaj jestem w szoku troche ale to zaraz)

A więc tak skuterek od 0-15 jedzie słabo w 2 osoby prawie nogami trzeba mu pomagać, ale jak złapie 15 idzie jak szatan do 88 mierzone gps. Jadąc pod górkę skuter raz ciągnie a raz spada prędkość do 45km/h około, na prostej jade 80 hamuje np. przed zakrętem, gdy dodam znów gaz to tak jakby potrzebuje chwile na pomyślenie i dopiero powoli spowrotem wkręca sie na obroty. Napęd wydaje się okej, to mówie robie gaźnik, no i iglica na środku, patrze na dysze a tam 47.5 :O czyli seryjna tzw. blokowana. następne co mnie zdzwiło to śruba od mieszanki wkręcona na max, to myśle sb jak to jeździ wgl. Pomyślałem że łapie lewe okazało się że wszystko jest szczelne łożyska, króciec itp. ściągnąłem filt powietrza i jest on w środku zapchany jakby wata lub czymś (?) kupiłem nówke filtr założyłem i skuter wgl nie chce wkręcać sie na obroty dodaje gazu a on buu, czy wrzucenie większej dyszy i regulacja załatwią problem muła i mocy pod górkę>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 cze 2016, 15:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Dysza naprawdę mała ja bym tam w ponad 60 celował.Po regulacji skuter na pewno ożyje, jak napisałeś, że skuter po dodaniu gazu robi buu to właśnie z braku paliwka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2016, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 12:01
Posty: 31
Pojazd:
No więc tak wsadziłem dysze 65 i nową puche w sensie filt powietrze i żeby skuter jechał nadal musiała być wkręcona dysza na max.. dasz jeszcze większą 75 ? Muła na starcie nie ma aż tak dużego bo wymieniłem dzwon, ale np jade 80 hamuje do 50 potem znów gaz do pełna to trzeba chwile poczekać a on powoli wraca do starych obrotów.. (ale to nadal na dyszy 47,5 i zapchanym filtrze powietrza)
a i na tej dyszy 47,5 i tym zapchanym filtrze pali 5l/100 :ooo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2016, 20:29 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Pali dużo bo dajesz max gaz a on muli..mieszanka leci w wydech i nie wraca....daj mu 72-75 dyszę i dalej reguluj przepustowością filtra (wlotem), dobrze że szybko dyszę sprawdziłeś a nie na siłę napędem modziłeś, 65 dysze to bardziej do seryjnej 50tki, jeszcze możesz władować tam 17,5mm gazior to da sporo do startu i przyspieszenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy