Dzisiaj jest 02 maja 2024, 16:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2016, 10:17 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Witam,
Ostatnio wymieniłem sobie pasek na malossi x-special przez co skuter dostał dość ostrego muła na starcie.
Pasek się ułoży za jakiś czas czy lepiej kupić te podkładki do wariatora i nimi wyregulować ? Jeśli tak to jakie podkładki wybrać do multivara?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 maja 2016, 11:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
A ile zrobiłeś km na tym pasku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2016, 14:28 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
hmm dopiero jakieś 15km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2016, 17:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Niedawno był podobny przypadek na forum i wyszło, że został kupiony za krótki pasek. Więc warto to dokładnie sprawdzić.
Zależy jeszcze ile mm miał poprzedni, bo jeśli był mocno zużyty to mogłeś mieć na nim lepszy start kosztem v-maxu.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2016, 18:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli pasek jest dobrany prawidłowo to przebieg z rzędu 15km jest zbyt mały do jego "ułożenia się". Często bywa tak, że po dystansie 100km wszystko wraca do normy.
ChinaPower Masz w opisie pasek napędowy bando, niby tandeta, a przejechałem na takim prawie 12 000km i zużycie wg. suwmiarki to jakieś 0.5mm. Zobaczę ile wytrzyma obecny tani zamiennik :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2016, 14:57 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
bando raczej nie jest tandetny :D
w skuterze 4t zalozony dawno temy do teraz jak nowy ^^

jesli juz tutaj jestem
kuzyn musi zmienic pasek w gilera dna 50 (jest nieco luzny i jak jest zalozony to przesuwa sie nieco na boki na tulei wariatora ) pisalem temat juz a brat tez ma dna 50 i teoretycznie' nie wiadomo jaki kuzyn mial miec pasek wiec okkrecilismy od mojego brata gilerey dna pokrywe i brat ma pasek 18x5.826 a kuzyna pasek jest duzo wezszy - wyglada na oryg jaki byl montowany taki niebieskie elementy ma i tak:
ilosc zablow taka sama maja te paski , po zalozeniu szerokiego paska mojego brata 18.5x826 do gilery kuzyna i tescie , widac ze skuter jest slabszy ze startu

wie ktos co moze byc nie tak ? te skutery powinny miec jednakowe paski przeciez




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2016, 8:00 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Gummma pisze:
Jeżeli pasek jest dobrany prawidłowo to przebieg z rzędu 15km jest zbyt mały do jego "ułożenia się". Często bywa tak, że po dystansie 100km wszystko wraca do normy.
ChinaPower Masz w opisie pasek napędowy bando, niby tandeta, a przejechałem na takim prawie 12 000km i zużycie wg. suwmiarki to jakieś 0.5mm. Zobaczę ile wytrzyma obecny tani zamiennik :D

Ten pasek niby grubszy z tego co jest napisane na shop.mieloch potem podeśle zdjęcia wymiarów

@Edit
stary pasek:
Obrazek

nowy:
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2016, 9:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Muł jest dlatego, że stary pasek był już starty i zrobił się węższy.Widać, że nowy jest wyżej na wariatorze niż powinien być.Masz dwa rozwiązania:
1.czekasz aż pasek zrobi się trochę węższy
2.regulujesz podkładkami na tulei wariatora tak aby pasek był na samym dole




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2016, 20:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
4MaticPL Zadam takie nietypowe pytanie... Ile cali ma obręcz tylnej felgi u Ciebie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2016, 16:18 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Gummma pisze:
4MaticPL Zadam takie nietypowe pytanie... Ile cali ma obręcz tylnej felgi u Ciebie?

12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2016, 18:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kup najtańszy pasek o rozmiarach 788 17 28 lub jak masz możliwość to załóż na próbę jakiś używany i sprawdź. Robiłeś swap'a z tego co kojarzę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2016, 21:34 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Swapa jeszcze nie. Jedynie mam karter z matrixa ale to nie ma różnicy w przekładni cvt.
Po co mam inny pasek kupować? Dopiero na ten wydałem 80zł. Pytałem się w innym temacie i mi go polecaliście.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2016, 8:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Muł do jakiej prędkości masz? Na zdjęciu widać, że pasek jest lekko wciśnięty w talerze sprzegła. Może być przykrótki




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2016, 10:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek Przecież napisałem autorowi tematu proste rozwiązanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2016, 17:05 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Czyli mam rozumieć, że pasek który miał być do keewaya nie jest do keewaya ? Chwilowo nie mam kasy na testowanie innych pasków muszę komputer ogarnąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2016, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Reguluj podkładkami na tuleii wariatora :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2016, 17:36 
*

Rejestracja: 20 wrz 2015, 15:03
Posty: 8
Pojazd: Scootworks Challenge, Rover_25
Miałem ostatnio taki przypadek w swoim skuterku. Okazało się że pasek był troszkę za krótki i grubszy od oryginalnego przez co talerze sprzęgła były cały czas "rozwarte" i skuter łapał z bardzo niskich obrotów wręcz po muśnięciu manetki od razu chciał jechać.
Powodzenia ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy