Dzisiaj jest 06 lut 2025, 14:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2016, 11:21 
*

Rejestracja: 18 paź 2014, 18:53
Posty: 38
Pojazd: zipp vapor
Siema, mam problem przeszukalem wiele forum ale nikt nie ma nic ciekawego do zaproponownia mianowicie problem jest taki ze mam ten o to powyzszy zestaw, moc jest niezla, przyszpieszenie rowniez, ale predkosc na prostej to tylko 60km/h z wiatrem 65-8km/h i nie wiem juz co zrobic,mialem kilka innych zestawow ale bylo tak samo lub gorzej dodam ze rololki ma tetaz 6,25g, ale i tak zakladalem 4g jak i 7 g oraz 5,5 i predkosc bez zmian mam jeszcze dysze 85, ale swieca jest w dobrym kolorze wiec spalanie jest w porzadku i nie wiem czego to moze byc wina, nie ktorzy sie tu chwala ze na zestawie cyl+ glowica 47mm zamykaja licznik ja mialem ten zestaw i bylo tak samo 65km/h licze na jakies pomysly :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 cze 2016, 16:46 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Skoro regulacja nic nie daje to jedynie zostaje ci wymiana przekładni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2016, 4:56 
*

Rejestracja: 18 paź 2014, 18:53
Posty: 38
Pojazd: zipp vapor
Moze znajdzie sie inny sposob, h ten troche chyba drogi i pracochlonny moze sie ktos jeszcze w tej sprawie wypowie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2016, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
A kompresje sprawdzałeś? Kupując uzbrojoną głowice musisz samemu dotrzeć zawory. Ja kupiłem głowicę też w zestawie do 80cc sprzedawca twierdził że zawory już nie muszą być docierane. Jednak po sprawdzeniu trzeba było to zrobić. Twój problem też może leżeć na sprzęgle, korektorze momentu obrotowego. Jak masz seryjne sprzęgło to nie dziw się że jest wolny. Trzecia sprawa moduł. Jak już kupujesz zestaw zwiększajacy pojemność kup też moduł z odblokowanymi obrotami. W większości oryginalne mają nadal blokadę nawet po odcięciu "różowego kabelka".

U siebie mam rolki 6g, seryjne sprzegło i na prostej 80 lekko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2016, 17:08 
*

Rejestracja: 18 paź 2014, 18:53
Posty: 38
Pojazd: zipp vapor
Kompresi nie mam czym zmienic ale jak patrząc na sposób tzw. janusz mechanik :D jak kopie kopniakiem to czuc ze kompresja jest sztos. Własnie jesli chodzi o zawory to ich nie docierałem nie wiedziałem co i jak wiec złozyłem uzbrojoną juz głowice i tak jezdziłem,uwazałem ze jak przejechała juz tyle km to powinny sie same ułozyc chyba ze sie myle, ale kompresja jest super wiec raczej zawory nie przepuszczają, co do modułu to mam jakis nie oryginalny nie wiem czy jest on odblokowany czy nie, mozna to jakos sprawdzic bo chyba nie, co do sprzegła to nie mam zarzutów, a i jeszcze jedna sprawa to to ze potrafi kręcic on dosyc wysokie obroty przy 40km/h co jest to troche dziwne kiedys spadały obroty przy jakis 40-45km/h a teraz spadają juz przy 30 i potem zaczyna wyc i jakos przyspiesza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy