Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 8:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2016, 21:30 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Witam, jechałem sobie dziś zwolnilem zjechałem na pobocze żeby poczekać na kolegę i skuter chodził normalnie nagle spadł z obrotów i zgasł . Zasmierdzialo czymś jakby spalenizna i już nie chciał odpalić . Gaźnik czyszczony iskra jest , przewody paliwowe Bak kranik, paliwo pod świece podlewanie 2 razy coś tam zagadal i nic. Kompresji nie mam czym sprawdzić , palec odpycha mocno . Cylinder stage 6 streetrace tłok vertex wal rms czy możliwe że sie zatarł? Rozrusznikiem kręci jak wcześniej , kopniakiem też ten sam opor. Dzięki pozdro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 cze 2016, 1:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Skoro jest paliwo i iskra, a mimo to nie odpala, to tak, możliwe, że się zatarł.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2016, 18:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Skoro jest taki sam opór na kopniaku jak wcześniej to się nie zatarł.
Po zatarciu kopniak chodzi lekko bo nie ma kompresji przez co silnik nie odpali.

Spróbuj odpalić bez ssania i z pełnym gazem - może jest zalany.
Albo jakaś mega nieszczelność...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2016, 22:00 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Rozkrecilem dzisiaj cylek i gładź cylindra jest okej tłok też pierścienie dobre, wpuszczam paliwo pod świece i nie chce zapalić a iskra jest. W czym rzecz panowie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2016, 22:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
zerknij na ssimeringi itp. czy gdzieś nie traci szczelności.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2016, 22:38 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Gdzie dokładnie bo trochę zielony jestem w tym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2016, 18:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Może ścieło klin ? wtedy iskra będzie ale nie zapali bo zapłon przestawiony




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2016, 21:31 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Gdzie jest dokładnie magneto w 2t?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2016, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Ło no trochę pojechane pytanie.
Ale do rzeczy, magneto znajduje się pod wentylatorem (AC) lub pompą wody (LC) W przypadku minarelli. Oczywiście odkręcasz tylko 3 śruby na większym obwodzie, tak, żeby nie trzeba było cieczy zlewać. Potem już tylko zablokować tak, żeby odkręcić i używając ściągacza (bez ściągacza zapomnij o jego zdjęciu) ładnie, lub nie, odchodzi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2016, 12:57 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Dzięki kolego za odpowiedź, tak myślałem ,że to tam bo tak miałem w 4t ale pewna osoba wprowadziła mnie w błąd stąd to pytanie. Da się zobaczyc czy klin jest cały bez odkręcania magneta?

-- 25 cze 2016, 11:57 --

A więc magneto zdjęte klin cały , co jeszcze możemy dolegać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2016, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Jak już masz zdjęte magneto to sprawdź sobie ssimering pod nim na wale, chociaż częściej siada ten od strony wariatora.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2016, 18:04 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Od kręciłem pokrywę przekładni i strasznie tam mokro śmierdziało benzyną może byc to skutek nieszczelności? Simering do wymiany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2016, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Najpewniej tak, zdejmij wariator i będziesz miał pewność.
Tu masz wymiary
20x42/43x8/9
Indeks: 14343




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2016, 18:20 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 15:08
Posty: 49
Pojazd: skuter
Dzieki zobaczę i dam znać .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy