Dzisiaj jest 30 lis 2024, 8:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tuning Am6?
Post: 21 cze 2016, 22:38 
*

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:20
Posty: 22
Pojazd: senda
Witam,kupilem ostatnio w idealnym stanie rieju z silnikiem Am6 tylko 5076km. zdecydowalem ze ja troche podrasuje. Co kupic oprocz markowego cylindra,wydechu i walu? :D :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Tuning Am6
Post: 22 cze 2016, 17:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Z takim przebiegiem to szkoda rozbebeszać. Na tym powinieneś długo pośmigać, bez większych problemów, więc zainwestuj w dobry tłumik i ewentualnie większy gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning Am6?
Post: 27 cze 2016, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Za jedną wymiana idzie druga :D

Musisz kupić jakiś cylinder, rodzaj tego "jakiegoś" zależy od gotówki i poziomu tuningu, lepszy cylinder to oczywiście obowiązek wymiany wału. Zamiast ładować np. 200 zeta więcej w jakiś cylek możesz kupić markowy ale tańszy i zrobić porting, zmienić kąty otwierania się kanałów. Na pewno o dyfu nie można zapomnieć, dobrze jeśli po np. portingu zdecydujesz kopic się wydech bo wtedy będziesz mógł zrobić idealnie dostrojony i podkręcony pod Twój set.

Obowiązek to większy gaźnik, najlepiej PWK na którym osiągniesz większą moc przez lepszy przepływ mieszanki i napełnianie komory korbowej. Mniej istotną rzeczą jest zawór membranowy ale go też powinno się wymienić jeśli będzie to jakiś gruby tuning. Air Box będzie jednym z lepszych filtrów powietrza. Napęd też przydałoby się wymienić, a przynajmniej mocniejszy łańcuch, choć powinno wymieniać się łańcuch i zębatki jednocześnie.

Ostatnim punktem będzie zapłon ale z niego możesz zrezygnować bo jest to dość duży wydatek a na serii też polatasz nieźle. Dobrze kupić świecę z R+X, czyli irydową z rezystorem ;)




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning Am6?
Post: 27 cze 2016, 18:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
bartekchejman pisze:
Za jedną wymiana idzie druga :D

Musisz kupić jakiś cylinder, rodzaj tego "jakiegoś" zależy od gotówki i poziomu tuningu, lepszy cylinder to oczywiście obowiązek wymiany wału. Zamiast ładować np. 200 zeta więcej w jakiś cylek możesz kupić markowy ale tańszy i zrobić porting, zmienić kąty otwierania się kanałów. Na pewno o dyfu nie można zapomnieć, dobrze jeśli po np. portingu zdecydujesz kopic się wydech bo wtedy będziesz mógł zrobić idealnie dostrojony i podkręcony pod Twój set.

Obowiązek to większy gaźnik, najlepiej PWK na którym osiągniesz większą moc przez lepszy przepływ mieszanki i napełnianie komory korbowej. Mniej istotną rzeczą jest zawór membranowy ale go też powinno się wymienić jeśli będzie to jakiś gruby tuning. Air Box będzie jednym z lepszych filtrów powietrza. Napęd też przydałoby się wymienić, a przynajmniej mocniejszy łańcuch, choć powinno wymieniać się łańcuch i zębatki jednocześnie.

Ostatnim punktem będzie zapłon ale z niego możesz zrezygnować bo jest to dość duży wydatek a na serii też polatasz nieźle. Dobrze kupić świecę z R+X, czyli irydową z rezystorem ;)




_________________

Zapomniałeś dodać łożyska, uszczelniacze i inne bzdety. Ile nam wyszło cenowo? Używany samochód :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning Am6?
Post: 27 cze 2016, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Gummma pisze:
łożyska, uszczelniacze

Fakt ale takie rzeczy często z wałami są :D

Gummma pisze:
Ile nam wyszło cenowo? Używany samochód
Kto bogatemu zabroni :D :D :D
Chce mieć w ujjj silnik to niech kasy nie żałuje :D




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning Am6?
Post: 28 cze 2016, 19:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
bartekchejman pisze:
Kto bogatemu zabroni :D :D :D
Chce mieć w ujjj silnik to niech kasy nie żałuje :D



Zdaję sobie sprawę z tego, że pasjonaci potrafią kupić motorower za 10 000zł i wpakować drugą "dychę", by była najlepsza rakieta z całej wsi :D Nie uważasz, że szkoda patroszyć taki silnik z tak malutkim przebiegiem? Kładę swoje jajca na szalę, że na najlepszych częściach nie zrobi takiego przebiegu co seria :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning Am6?
Post: 29 cze 2016, 7:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Zawsze można kupić słabego sporta i gaźnik, ewentualnie lepsze igiełkowe i też osiągi będą zadowalające.Oryginalny cylinder zostanie na zapas a chłopak się nie wykosztuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning Am6?
Post: 30 cze 2016, 14:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Gummma pisze:
Kładę swoje jajca na szalę, że na najlepszych częściach nie zrobi takiego przebiegu co seria


Możliwe... Niby cylki za 800 zł o mocy do np. 20KM ale przez to że mają taką moc są bardziej narażone na wysłużenie się :/ Seria to zawsze seria, fabryka wie jak najlepiej pogodzić osiągi z wytrzymałością. Gdyby było inaczej to silników w moto czy samochodach nie wymienialiby po 10 wyścigach :D




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning Am6?
Post: 30 cze 2016, 18:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
bartekchejman pisze:
Gdyby było inaczej to silników w moto czy samochodach nie wymienialiby po 10 wyścigach :D

Jestem tego świadom i przez to byłbym przeciw wymianie cylindra z przebiegiem 5000km.. Wystarczy tłumik i gaźnik, co znacznie poprawi osiągi. Ale co kto lubi i na co ma kasę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Tuning Am6?
Post: 01 lip 2016, 9:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Gummma pisze:
Ale co kto lubi i na co ma kasę

No właśnie...

Gummma pisze:
Wystarczy tłumik i gaźnik, co znacznie poprawi osiągi

No ale to, to x2 :D




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy