Za jedną wymiana idzie druga

Musisz kupić jakiś cylinder, rodzaj tego "jakiegoś" zależy od gotówki i poziomu tuningu, lepszy cylinder to oczywiście obowiązek wymiany wału. Zamiast ładować np. 200 zeta więcej w jakiś cylek możesz kupić markowy ale tańszy i zrobić porting, zmienić kąty otwierania się kanałów. Na pewno o dyfu nie można zapomnieć, dobrze jeśli po np. portingu zdecydujesz kopic się wydech bo wtedy będziesz mógł zrobić idealnie dostrojony i podkręcony pod Twój set.
Obowiązek to większy gaźnik, najlepiej PWK na którym osiągniesz większą moc przez lepszy przepływ mieszanki i napełnianie komory korbowej. Mniej istotną rzeczą jest zawór membranowy ale go też powinno się wymienić jeśli będzie to jakiś gruby tuning. Air Box będzie jednym z lepszych filtrów powietrza. Napęd też przydałoby się wymienić, a przynajmniej mocniejszy łańcuch, choć powinno wymieniać się łańcuch i zębatki jednocześnie.
Ostatnim punktem będzie zapłon ale z niego możesz zrezygnować bo jest to dość duży wydatek a na serii też polatasz nieźle. Dobrze kupić świecę z R+X, czyli irydową z rezystorem ;)