Dzisiaj jest 18 sty 2025, 9:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2016, 8:04 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
Witam,
do rzeczy - Euroboy służy / służył mi wyłącznie jako środek lokomocji do pracy.
Jest deczko zaniedbany. Lałem tylko olej, paliwo i do przodu.

Syf zatkał przewód olejowy i wiadomo - silnik szlag trafił. Brak kompresji.

Co teraz ?

Ponoć wsadzenie innego silnika do Euroboy`a jest mocno problematyczne -> czytaj nie opłacalne.
Remont tego co jest - fachmen z Jerzmanowic (serwis skuterów chińskich) wycenił na ... sporo $ :?

Zakup sprawnego silnika z Euroboya - raczej graniczy z cudem.

Jakieś pomysły / sugestie ? :cool:

Chętnie bym zreanimował małym nakładem $ i podarował komuś z rodziny.
Sam szukam jakieś nie drogie 125ccm...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lip 2016, 13:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Szlif/honowanie cylinda (zależy od stanu) + nowy tłok. Należy też sprawdzić czy wszystko w porządku z łożyskami oraz wałem.

Polecam wywalić dozownik i robić samemu mieszanke :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2016, 17:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Druga opcja to kupić chińskiego kit'a i po sprawie. Cenowo wyjdzie 90-150zł (w zależności co tam chcesz włożyć).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2016, 7:12 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
byłem u fachmena i mam rozpiskę co jest do roboty / wymiany wg. niego :shock:

- cylinder + tłok
- łożysko igiełkowe
- uszczelki
- pompa (chyba oleju ?)
- wał + łożyska (bo duży luz ma)

Sypnijcie linkami co i za ile $ warto do niego wsadzić ?
Nie drogie a sprawdzone :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2016, 18:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Linkami nie sypnę ale podam mniej więcej co i jak:
1. Jest tego od groma ale chcąc tanio to wpakowałbym jakiś kit 50-60cc za około 150zł. W komplecie masz cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia i komplet uszczelek. Głowica po oczyszczeniu z nagaru powinna pasować stara.
2. O ile nie ma w komplecie z wałem korbowym to na tym bym nie oszczędzał, koszt jakieś 30-50zł.
3. Są w komplecie z cylkiem.
4. Olej pompę, jeżeli zawiodła to rób mieszankę sam.
5. Tu będzie drożej. Dobrą opinię ma Top Racing, a który model wybierzesz to już Twoja decyzja. Zakres cenowy to od około 250 do 350zł. Łożyska najlepiej kupić na hurtowni, która tylko tym się zajmuje, myślę, że w 100zł zmieścisz się wraz z uszczelniaczami (bo zostały pominięte). Popularne i sprawdzone to koyo, ntn, fag i wiele innych, a mniej rozreklamowanych. Najlepiej poradzić się osoby, która w tym siedzi latami i słyszy opinie klientów, a nie koniecznie płacić za coś, co musi przyjechać od szwabów i przeleci przez sześć par rąk darmozjadów (stąd często chore ceny).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy