Dzisiaj jest 30 kwie 2024, 13:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2016, 8:19 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
Witam,
jest sobie Kingway Koyot z cylindrem 60-tką.
NIC więcej o nim nie wiem.
Nie wiem jakie części tam zostały wsadzone, itd.

Dzisiaj zdejmę wariator i zobaczę czy seria czy też nie.

Jeździ przyzwoicie jak na moje ~95kg. Zamyka ze sporym zapasem licznik (skala do 60km/h).

Ale są dwa ale:
1. na starcie ~1sek zwłoki / zamulenia (odkręcam manetkę i obroty rosną z opóźnieniem) i dopiero zaczyna płynnie przyśpieszać;
2. przy jeździe ze stałą prędkością (tak na 3/4 manetki) "podszarpuje" go, coś jak gdyby wciskał hamulec; na full manetka to samo, lecz znacznie rzadziej i mocniej.


Od czego rozpocząć ? :roll:
Brakuje paliwa ?
Gaźnik do czyszczenia ?


Ostatnio zmieniony 04 sie 2016, 21:57 przez Rysiekkk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lip 2016, 8:55 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Gaźnik nie zawadzi wyczyścić. Daj dysze o 5 jednostek większą. Jeśli nadal w zakresie średnich obrotów będzie przerywał to reguluj na iglicy.

Edit
MOże też być za bogato, to wtedy dysza o 5 mniejsza. Zobacz jaki kolor ma świeca po takim przelocie kiedy przerywa, byle silnik po tej jeździe nie chodził na wolnych. Trzeba zgasić i od razu sprawdzić.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2016, 9:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Czy obroty też Ci rosną jak dodajesz gazu np na wzniesieniu a skuter nie przyśpiesza tylko "wyje"?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2016, 9:52 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
OK zobaczę jaka dysza tam siedzi na początek - powinno być wyryte na dyszy ?

Haunter, nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2016, 10:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
To pasek można wykluczyć. Zobacz stan wariatora i korektora momentu obrotowego. Wariator nie może mieć wgłębień, krawędzi a korektor sprawdzasz w taki sposób że wykręcasz całe sprzęgło z nim i naciągasz talerz do siebie i nim ruszasz. Jak ma luzy jest już zużyty i należy go wymienić. Nie mówie tu o jakimś 1 mm luzu tylko większych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2016, 10:14 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
ok dzięki :cool:
będę walczył wieczorem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2016, 19:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Sprawdź też luz zaworowy, który trzeba regulować co pare tys. km, tym bardziej przy większym cylindrze ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 8:08 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
ehhh za nim się do niego zabrałem to się [cenzura] tzn. zepsuł konkretniej :evil:

Po przejechaniu kilku km zaczął tracić moc, ledwo jechał.
Szarpanie się mocno nasiliło.
Po kilku minutach postoju jedynie chwile lepiej :|

Tłok spuchł ? czy jaki czort ? :?


Rozebrałem:
Napęd (wariator i cała reszta) wygląda OK.
Gaźnik czysty.
Iglica (na 5 rowków) była na 3-cim od góry. Przełożyłem na 2-gi.
Dysza - nie ma żadnych oznaczeń, więc nie wiem jaka jest. Pewnie seryjna.

Na zimnym jedzie +/- jak wcześniej.
Po zagrzaniu mega muł / szarpanie / nie wkręca się / ledwo rusza / ledwo jedzie.
Bieg jałowy OK. Nie gaśnie, nie faluje.

Zaglądanie do cylindra to już mnie raczej przerasta.


Jakieś sugestie ?


Ostatnio zmieniony 26 lip 2016, 21:10 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 8:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Jak iglice przekladałeś regulowany był gaźnik? Jak nie to zrób to i ja bym dał odwrotnie bo obecnie iglica jest w niższym punkcie i dostaje mniej paliwa. U siebie podniosłem ją na maksa (też 5 pkt na iglicy)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 8:35 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
Przełożyłem i nic nie regulowałem.
Po przełożeniu nie widzę żadnej różnicy.

Tyle, że to raczej nie jest przyczyna tego jak aktualnie jeździ, a w zasadzie nie jeździ - skuter :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 8:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Jak go kupowałeś też miał takie trzaski? Możliwe że ktoś cię w ciula zrobił że niby 70 bla bla a tak na prawdę wyciągnął te części przed sprzedażą i wcisnął stare bo faktur pewnie nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 11:21 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
Nie miałem i nie mam żadnych "trzasków".

W tym Koyocie (4T) generalnie wszystko seria (wariator, sprzęgło, gaźnik, wydech, itd.) - a lepiej przyśpiesza i ma większy v-max... więc chyba jednak jest tam większy cylinder...


Ostatnio zmieniony 27 lip 2016, 6:16 przez Rysiekkk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 12:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Sprawdzałeś korektor jak ktoś wcześniej sugerował? nie zacina się ?




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 14:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2016, 15:00
Posty: 59
Pojazd: Zipp Steed | Derbi Predator LC
Rysiekkk pisze:
Nie miałem i nie mam żadnych "trzasków".

Euroboy (2T) 50 z wariatorem TopRacing NG i wydechem LeoVince ZX był kapkę wolniejszy !

W tym Koyocie (4T) generalnie wszystko seria (wariator, sprzęgło, gaźnik, wydech, itd.) - a lepiej przyśpiesza i ma większy v-max... więc chyba jednak jest tam większy cylinder...


1. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

2. Nie wiem co to za porównanie, ale ok...to jakby porównać diesla do gazownika.

3. Miałem Torosa F16 full seria i zamykał mi licznik. I nie miał do 60 wyskalowany a do 80. :) A sugerując się pierwszym postem jestem nieco cięższy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 21:56 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
Zakupiłem sprzęt i zmierzyłem ciśnienie sprężania -> 4-5bar :/

Wyjąłem głowicę i cylinder.
Cylinder ładny bez rys. Tłok też wygląda OK :roll:

Cylinder 44mm (czyli jednak ~60ccm), głowica seria.

Złożyłem ponownie. Rozrząd ustawiony, luzy też.
Ciśnienie nadal 4-5barów :P

W czym może tkwić problem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2016, 6:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Zawory mogą puszczać, sprawdź ich szczelność.




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2016, 20:11 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
HiT92 pisze:
Zawory mogą puszczać, sprawdź ich szczelność.

zgadza się - puszczają :roll:

To jest fabryczna, seryjna głowica :roll:

Ciekawe czy sprężyny się wyrobiły czy nagar jest winowajcą :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2016, 19:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Taki urok tych głowic, przy większych cylindrach zawory szybko klękają.




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2016, 11:24 
*

Rejestracja: 19 cze 2013, 8:02
Posty: 39
Pojazd:
z braku czasu dopiero kilka dni temu ponownie zabrałem się za dziada..

Chronologicznie:
- nafta trochę sączyła się przez zawory; dotarłem je - bez zmian. Czyli chyba sprężynki się wyrobiły ?
- zakupiłem i założyłem nową głowicę (z powiększonymi zaworami ok.20 i 23mm); teraz to dopiero tragedia - ledwo zapalił, nie wkręca się, ledwo jedzie max 20-30km/h.

Na seryjnej głowicy i na tej nowej kompresja ok 6b :roll:

Cylinder wyglądał OK. Pod palcem nie czułem rys.
Czyli co pierścienie zużyte ?

Nie pomierzyłem pierścieni - mój błąd.

Aha uczciwie muszę dodać, że przy zakładaniu nowej głowicy, uszczelki poszły stare.
Może to mieć aż taki wpływ ?
Ja osobiście nie sądzę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2016, 16:03 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Było kupić zwykła głowicę




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy