Dzisiaj jest 23 lis 2024, 3:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2016, 9:16 
*

Rejestracja: 14 sty 2016, 1:26
Posty: 11
Pojazd:
Witam, mam secik 70cc Wm Motor (kompresja jest nic nie puchnie itp) Yasuni R, wario seria, Rolki 3x 3,5G oraz 3x 7,4G, gaźnik 19 dysza 72. No i tu jest problem gdyż na całkowitej serii leciał tyle samo co teraz, czuć teraz w chuu więcej mocy bo idzie nawet trochę z gazu na koło.Wariator nie ma progów rolki są nowe.Winą może być pasek?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 lip 2016, 9:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Dobrałeś 3.5 z 7.4g? :roll:
Masz pojęcie jaka jest różnica przy wyrzucie tych rolek podczas obrotu silnika?
Zacznij od regulacji rolek.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 9:28 
*

Rejestracja: 14 sty 2016, 1:26
Posty: 11
Pojazd:
Czytalem, ze co 2 rolke mozna dac lzjesza/ciezsza, Myslisz, ze to moze byc przyczyna ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 10:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Można, ale to ma być margines różnicy, tj. potrzebujemy rolek o łącznej wadze 36g, a nie możemy dostać rolek 6g do naszego pojazdu (taki przykład).
Kupujemy wówczas 3 rolki 5.8g i 3 rolki 6.2g, co nam daje odpowiednią sumę 36g, przy czym różnice są w porównaniu z Twoim przykładem znikome.
No na logikę pomyśl jak szybko wskoczą 3 rolki, a o ile później kolejne 3, skoro różnica między nimi jest tak ogromna :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 10:49 
*

Rejestracja: 14 sty 2016, 1:26
Posty: 11
Pojazd:
Tego, że taka mała różnica ma być to nie wiedziałem :D Rozkręciłem i sprawdziłem pasek ma około 16mm więc nadaje się tylko do wymiany. Zobaczę jeszcze korektor może zblokowany mam ale nie wiem czy wpływa on na vmax ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 12:24 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Na początek zmień te rolki jak kolega @UP pisał. Powinno to rozwiązać twój problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2016, 13:13 
*

Rejestracja: 14 sty 2016, 1:26
Posty: 11
Pojazd:
Tak z ciekawości to ile dało by się pojechać na takim seciku. Jak myślice 90+ dało by czy nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2016, 13:15 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Myśle, że przy dobrej regulacji osiągniesz coś koło 90 realnego vmaxu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy