Dzisiaj jest 24 lis 2024, 1:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2016, 15:37 
*

Rejestracja: 04 sty 2010, 22:08
Posty: 5
Pojazd:
Potrzebuję pomocy dot, gaźnika. Będę chciał przeprowadzić czyszczenie gaźnika + regulacja ponieważ od 100km/h zaczyna go jakby zalewać i kicha, przycha. Jak wygląda regulacja w tym skuterze? Oraz która śruba jest od czego?
https://drive.google.com/file/d/0B3j3eU ... tkU1U/view
https://drive.google.com/open?id=0B3j3e ... G1iN3RGaDQ


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sie 2016, 23:04 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Na drugim zdjęciu jest śruba regulacji mieszanki. Na pierwszym nie wiem, u mnie inaczej to wygląda. Który to rocznik?

Sama regulacja jest prosta, trzeba ogarnąć filtr powietrza, najlepiej wyjąć całą puszkę i zlac z niej olej z odmy, całość rozłożyć i wyczyścić. Jeśli pierwszy raz zabierasz się za ten gaźnik to rób zdjęcia to bez problemu go złożysz. Bardzo ważne: zdejmij pływak i jego zaworek, odkręcić śrubke i wyjmij sitko, bankowo będzie zatkane brudem. Po czyszczeniu odkręc śrubę mieszanki na 2 i pół obrotu i od tej pozycji zaczynasz regulację.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2016, 8:35 
*

Rejestracja: 04 sty 2010, 22:08
Posty: 5
Pojazd:
Rocznik 2004.
Na pierwszym zdjęciu doszedłem już co to jest. Jest to jakby śruba spustowa płynu chłodniczego. Po odkręceniu jej rurką ucieka płyn. Filtr zakupułem nowy, cały dolot plastikowy wymyty no i raz czyściłem gaźnik ale bez skutku. Powyżej 100km kicha prycha i zmula na chwile. Ale właśnie nie zdejmowałem tego pływaka i jego zaworka i sitka. Wyczyściłem dysze i ogolnie psiukałem gdzie się da ale widzę że jeszcze raz będę musiał. Tylko coś nie mogłem zdjać pływaka. Jak to zdjąć? tego bolca wypchnąć?
P.S Też masz majesty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2016, 8:47 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Tak, też mam yp125 ale z pierwszego wypustu z 1998. U Ciebie prawdopodobnie płyn chłodniczy idzie przez gaźnik, u mnie jest tylko grzałka.
Na początku nie mogłem zdjąć pływaka, trzeba zaprzec obudowe i wypchnac ten cienki bolec, ja to zrobiłem bardzo malutkim imbusem.
Obadaj proszę świecę.

Jeśli masz zamiar dłużej zostać przy Majesty to polecam zamiast standardowego filtra powietrza kupić wkładkę K&N, swoje kosztuje, ale masz ją praktycznie do nieskończoności, bo można ją myć i ponownie używać.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy