Dzisiaj jest 21 sty 2025, 8:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sie 2016, 20:18 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
Witam ostatnio napisalem temat ze po zatarciu wymienilem cylinder tlok glowice olej itp i nie odpala problemem byl gaznik przeczyscilem calutki i odpalil.moj problem teraz polega na tym ze ustawialem rozrzad i zawory pare razy jest moim zdaniem rozrzad idealnie ustawiony kompresja jest dobra iskra jest git ale skuter odpala na full gazie i ledwo z 5 sekund trzeba pokrecic caly czas zeby odpalil i jedzie maksymalnie 35/40 gdzie przed wymiana jechal 70.i pytanie do was co to moze byc co moze sprawiac ze skuterowi ciezko odpalic i wolno jedzie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 sie 2016, 22:59 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Musisz go dotrzeć żeby cylinder nabrał mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 9:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Wyczyść i wyreguluj gaźnik jeśli kompresja jest ok ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 13:48 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
Musisz go dotrzeć żeby cylinder nabrał mocy.Cylek jest wlasnie dotarty bo nie kupowalem nowki tylko od skutera innego wzialem ktory dzialal git i lecial spokojnie 70 glowice tez wymienilem

-- 02 sie 2016, 14:48 --

dodam ze dzis jak jehcalem zaczal zwalniac,zwalniac i co raz wolniej az zgasl potem sie go nie dalo odpalic pomyslalem wina gaznika wymienilem gaznik na inny nic wyczyscilem gaznik nic caly czas jak krece to tak jakby lapal ale nie odpali




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 15:03 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Sądząc po objawach to zatarles cylinder. Skoro tak zwalniał to pewnie mu tłok spuchł a ty zamiast się zatrzymać kd razu cisnales go dalej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 15:09 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
problem rozwiany po prostu gwint na srubce od dzwigni zarowoej ktora sie reguluje zaowty byl wyrobiony i sie odkrecal podczas jazdy i zawory byly rozregulowane wlasnie zaraz jade po te srubki jak zaloze dam znac co i jak. i jeszcze jedno pytanie czy to mozliwe aby przez rozregulowane zawory skuter tak wolno jezdzil ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 15:40 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Dotarte i wyregulowane zawory w 4t to podstawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:03 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
no i dalej lipa zawory wyregulowany rozrzad ustawiony
idealnie i dalej nic wczesniej odpalal ale tak jak pisalem jechalem dzis zaczal zwalniac,zwalniac i zgasl jakby mu paliwa brakowalo i dymilo sie spod pokrywy zaworow jutro bede od nowa gaznik wyciagal i czyscil i zobaczymy co bedzie.teraz krecic kreci ale juz nie zalapie nawet swieca sucha dawke paliwa na iglicy ustawilem na max i nic.wg.was co to moze byc? gaznik byl czyszczony 2 dni temu przed czyszczeniem nie odpalal po odpalil pojezdzilem z 3km no i stalo sie tak jak napisalem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Zatarty? ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:08 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
a mozliwe to jest po przejechaniu nie calych 2/3 km po wymianie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:11 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Skoro poleciał ci dym z pokrywy no to masz już po cylindrze a w najlepszym wypadku tylko zakleszczył się pierścień w tłoku i przepuszcza olej. Rozbierz zestaw i powiedź jak sytuacja wygląda.

Tak na przyszłość jeśli skuter ci słabnie i traci moc to nie znaczy, że masz mu dodać full manetkę żeby szybciej jechał tylko musisz się zatrzymać i dać mu odpocząć bo jest to prawdopodobnie objaw puchnącego tłoka przez złą regulacje gaźnika lub po prostu za mały gaźnik.

@edit
jeśli świeca jest sucha przy max dawce paliwa to znaczy, że cylinder całkowicie stracił kompresje i nie potrafi zassać paliwa. Czeka cie niestety rozbiórka silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:24 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
oki dzieki za rady jutro z rana rozbiore od nowa i powiem jak jest

-- 02 sie 2016, 22:20 --

a i dym lecial caly czas jak kopalem czy z rozrusznjika chcialem odpalic z pokrywa czy bez caly cas lecial mialem rozbierac znowu gaznik ale rozbiore silnik jutro i jesli bedzie cos nie tak napisze tu i zabiore sie do skladania od nowa tylko na innym cylku.a i kompresja jest git tzn. tak mi sie wydaje jak wkladam palec do otworu na swiece to nie utrzymam jak kopne tylko mi go wybija od razu czy to nei od tego zalezy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:33 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
No to możliwe, że ci pierścień zapiekło i nie trzyma oleju. W każdym bądź razie musisz zdjąć cylinder bo dym z odmy nie może się wydostawać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:42 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
rozkrecac bede rozkrecal ale jak zapieklo pierscien to mam wymieniac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:57 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Najpierw rozkręć i daj zdjęcie cylindra tłoka itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2016, 13:57 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
oke :p

-- 03 sie 2016, 12:25 --

a wiec tak rozebralem wszystko do cylindra i jest tak jakby zakleszczony na tloku ze rekami sie go nie da wyciagnac i zaraz ide trzeba go srubokretem podwazac.tulejki blokowaly... wyciagnalem cylek i jak na moje oko jest w dobrym stanie.pierscienie tez raczej sa git no ale zaloze inny cylek i zobaczymy.sprobowalem z innym cylkiem dalej to samo nie odpala a dym z odmy leci czy to mozliwe ze moze nie odpalac przez to ze ma za duzo oleju? bo wlalem mu ok.900 ml jak spuscilem stary

-- 03 sie 2016, 14:56 --

juz nwm co moze mu byc pierscienie dobre tlok cylek tez rozrzad zawory ustawione dobrze a on nawet nie zalapie i zapomnialem dodac ze jak krece to olej cieknie i to w duzych ilosciach ale to wina zepsutej uszczelki pod cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2016, 15:42 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Cylinder podważałeś śrubokrętem ? Nie dziwie się, że teraz olej cieknie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2016, 15:49 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
olej caly czas cieknal ale cylek podwazalem inny a inny zalozylem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2016, 18:06 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Ale podważając cylinder niszczysz karter i cylinder. Zmien najpierw uszczelki i zobacz czy przestanie cieknąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2016, 6:45 
*

Rejestracja: 26 lip 2016, 21:03
Posty: 26
Pojazd: skuter router 4t
nie bede nic sprawdzac bo szczerze mam juz dosc [cenzura] sie z tym skuterem jutro kupuje nowy tlok pierscienie cylek i caly komplet uszczelek jak wszystko wymienie jak mi nie zamkna tematu to napisze tu jak zamkna to zaloze nowy


Ostatnio zmieniony 04 sie 2016, 6:45 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy