Dzisiaj jest 18 sty 2025, 13:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2016, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, wsadziłem do mojego chińskiego cylindra 70cc tłok naraku. Wszystko ładnie złożone nowe uszczelki, tłok włożony strzałką w stronę wydechu, pierścienie w zamkach. Wszystko złożyłem chłodzenie, skręciłem wydech z nową uszczelką, skuter odpalił na 3 kopnięcia, dałem mu pochodzić 5minut. Poszedłem poczekać aż ostygnie dokręciłem wydech i głowicę (bo od temp. mogły się uszczelki rozłożyć) no i przyszedł czas na jazde po ponownym odpaleniu. Skuter jedynie ledwo ruszy na pełnym gazie, zalewa go, prędkość max 30km/h nawet rezo nie może złapać. Myślałem , że coś w napędzie bo dawałem podkładki dystansujące ale nie. Wyczyściłem cały gaźnik, wszystkie dysze i filtr powietrza oraz dałem przy okazji iglice o jeden rowek do dołu (więcej paliwa) to już po odpaleniu całkiem dajesz gaz do końca to buuu i z wydechu strzeli, bardzo go przylewa. Zawsze pali od 1 kopnięcia. Świeca jak iglica była na samej górze i na przedostatnim rowku od góry cała zalana. Co robić :(




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lip 2016, 16:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Może świeca odmówiła posłuszeństwa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2016, 8:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Właśnie świece zalało całą olejem (bo było dużo w cylku) i później znów benzyną. Zaraz wsadze ngk i dam znać.

-- 28 lip 2016, 17:57 --

Przed zmianą świecy ustawiłem tak jak kiedyś na niej dobrze jeździł, czyli iglica na samej górze i mieszanka odkręcona 2,5 obrotu. Inna swieca nic nie dała. Jedynie po odkręceniu na 5.5-6 obrotu zaczął ruszać znowu na pełnej manetce (nie przyśpiesza płynnie) tyle taki typowy objaw przylewania no i na pełnej manetce powoli przyśpieszy do 40km/h na przylewaniu... O co mu chodzi? :roll:

-- 29 lip 2016, 9:18 --

Help

-- 29 lip 2016, 9:55 --

Rano wsadziłem seryjny moduł sprawny i go odpaliłem, odpalił na 1 kopnięcie. Dałem mu pochodzić 30 sekund i dałem gazu i ze stożka "bruuuuuu" strzelił i zgasł.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2016, 9:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Jak robi buu to znaczy że za dużo powietrza porównaj sobie z tym : https://www.youtube.com/watch?v=nY4eP1CYxY4 Szybka pomoc jest po 16 bo tu też ludzie pracują. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2016, 12:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Myślałem ,że to duszenie przez otwarte ssanie. Dno ssania wszystkie dziurki miałem pozatykane gwintem śruby bez łebka, a górę miałem zatkaną sylikonem, dokupiłem taką dużą śrubke i zakręciłem ssanie, odpalił dałem gazu buuuuu i już nie chciał zapalić. Skuter w końcu przestał całkowicie odpalać, świeca sucha cały czas. Pomyślałem ''łapa w gaźnik'' zdemontowałem filtr powietrza i zatkałem gardziel po kopnięciu odpalił i po odpaleniu puściłem i pochodził 3 sekundy i zgasł, tak jest w kółko (od czasu do czasu pierdnie sobie z wydechu). Próbowałem dawać iglicę niżej, regulować mieszanke. Poprostu nie pobiera sam paliwa (chodź w komorze pływakowej ono jest) Nawet jest tak jak odłączyłem wężyk z paliwem od gaźnika i przez przypadek mi wleci paliwo do przepustnicy i iglicy to na chwile zapala i gaśnie... Dlaczego on sam papu nie chce zassać? Pozdrawiam

-- 29 lip 2016, 13:51 --

Gdyby było pytanie o iskrę: Świecę wypaliłem iskra ładna, jasna i błękitna. Na samym kablu wali z centymetra.

Kompresja jest, kopka ma spory opór i słychać kompresje ''buch'' ''buch''

-- 29 lip 2016, 13:54 --

Gaźnik to chińska podróbka Dellorto phbg 19mm black edition




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2016, 13:08 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Ja tu widzę słowo klucz "silikon".
W gaźniku to jest śmierć kanalikom.
Doprowadź gaźnik do stanu oryginalnego z dedykowanym ssaniem, wyczyść go porządnie rozbierając do gołego, przedmuchaj kanaliki i oczywiście filtr powietrza najlepiej seria.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2016, 17:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dokładne wyczyszczenie gaźnika nic nie dało. Skuter nadal pali tylko z łapą w gaźniku a po dodaniu gazu odrazu "buuu" gaśnie i nie może odpalić. Dopiero łapa w gaźnik i znów zapali. Danie więcej paliwa na iglicy i na mieszance również nic nie daje. Z ciekakowści zdjęłem cylinder. Po zdjęciu głowicy nie wiem w jaki sposób leciał dym. Dodam, że skuter pochodzi na wolnych obrotach 1 minute to się strasznie grzeje. Help




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2016, 22:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
A filtr powietrza jest? Bez niego właśnie masz bardzo ubogą mieszankę, że nie chodzi na wyższych obrotach i bardzo się grzeje.
Tak jak Ci wcześniej napisałem - doprowadź go do oryginału gaźnik z filtrem. Dopiero potem reguluj i zobacz co i jak. Jak ubogo w wysokich obrotach to daj większa dyszę.
Taki sam efekt może być w wyniku nieszczelności na króćcu gaźnika, łączeniu karterów czy uszczelniaczach na wale. Ale zacznij od zrobienia porządku z gaźnikiem by móc odznaczyć sprawne części.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 10:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Co do cylindra to tam wszystkp było okej. Dziś założę oryginalny filtr powietrza (pudełko) i zobaczę co się będzie działo i tu napisze. Najbardziej dziwi mnie to że skuter jeździł i nic nie ruszałem jedynie zmieniłem tłoka i nie chce jechać. A wszystko w cylindrze jest na 100% złożone.

-- 30 lip 2016, 11:41 --

FILMIK CO SIĘ DZIEJE:

https://www.youtube.com/watch?v=ldrGEep3GcY




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 14:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek Jak na moje oko to ten gaźnik coś robi nie tak. Jak masz kumpli co latają na skutach to poproś o pożyczenie na próbę. Chyba, że masz jakiś markowy, nawet z gardzielą 12-14mm to załóż, podreguluj i sprawdź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2016, 12:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Z wyłączonym ssaniem (z tym filtrem) na zimnym potrafi odpalić na kopa pochodzi z 5 sec i kichnie ze 2 razy z wydechu i zgaśnie. Odpali z łapą w gaziorze i już chodzi,ale jest tak jak na filmiku. Gaźnik wsadzałem od malaguti f12 12mm. Właśnie nie wiem dlaczego go wsadziłem ze stożkiem :roll: Na gaźniku 12mm trzymając gaz na maxa on chodził tak jakby na wolnych obrotach. Mam jeszcze mój stary gaźnik mikuni 16mm, ale bez śrubki od obrotów bo zgubiłem :roll:

-- 30 lip 2016, 22:17 --

Kolega przyjechał, który ma więcej pojęcia. Wszystko sprawdzone świece, fajki, kable wn, membranki, gaźnik razem z pływakiem, cylinder, iskra, uszczelniacze wszystko jest ok :( Skuter pali od czasu do czasu kichnie a jak się podniesie koło to gaz do końca i rezo łapie i idzie koło w powietrzu a jak się puści gaz to taka marchewa z wydechu z ogniem że nie wiem.. też jechał nim dojechał do 70km/h z przerywaniem, więcej też szedł no ale wiadomo na dotarciu. Skuter całkowicie zimny pochodzi 30 sekund to wydech żar, z cylindra leci dym i śmierdzi spalenizną... nie wiem co mu jest.. on chodził by dobrze gdyby nie strzały i marchewy z wydechu... wzbogacanie mieszanki i zubożanie nic nie daje, wsadzałem również gaźnik kolegi 12mm to na pełnym gazie chodzi na wolnych obrotach. Nie wiem co się z nim dzieje :cry:

-- 31 lip 2016, 13:26 --

FILMIK NR2
O odpaleniu z filtrem nie ma mowy

https://youtu.be/WEXvdQhz-6k




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2016, 16:17 
*

Rejestracja: 19 lip 2016, 17:44
Posty: 4
Pojazd: Sachs sx1
A przypadkiem tlok Naraku nie ma wyciecia od strony kanalu ssacego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2016, 15:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Nie ma takowego wycięcia od żadnej strony

-- 31 lip 2016, 22:43 --

Może to być przez brak żadnego wycięcia? W tłoku z cylindrem miałem takowe wycięcia od strony gaźnika a tu nie ma.

-- 01 sie 2016, 16:22 --

Kupiłem nowe uszczelki pod cylinder (bo przez przypadek podarłem) i pod króciec oraz membrane. Zobaczymy co się będzie działo




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2016, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2016, 15:11
Posty: 23
Pojazd: skuter

Ostrzeżenia: 1
Na pewno jest zły ten tłok co go wsadziłeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2016, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Tłok jest dobry... koledzy też zmieniali w pojazdach takich jak np. kymco, keeway na tłok który nie ma tych kanałów. Dzisiaj zdejmując cylinder zauważyłem przerwaną uszczelkę pod cylindrem, może to być wina tego?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2016, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
To zależy czy ma dziurę czy tylko przerwana. Ale na pewno musisz sobie zrobić nową.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Przerwana była w 2 miejscach (tak, że była szpara). Jutro jadę do sklepu i kupuję cały komplet nowych uszczelek pod cylinder, pod głowicę, pod membranki oraz pod króciec. Okazyjnie kupię jeszcze świecę. Jaką kupić do chińskiego cylindra 70cc? Aktualnie jeździłem na ngk br7hs ale okazyjnie zmienie. Co do nie działania skutera to to musi być lewe powietrze... pod cylindrem widać mokro, gaźnik nie reaguje na żadne regulacje i strzelanie z wydechu jest to też oznaka zbyt duzej ilości powietrza.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 21:32 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Strzelanie z wydechu to raczej przez za dużą ilość paliwa bo powietrze by ci nie wybuchło w wydechu tylko nadmiar paliwa, którego cylinder nie był w stanie przepalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2016, 23:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ja tego nie rozumiem :shock: Strzela niby w wydech przez za dużą dawkę paliwa która wybucha w wydechu, a przy dodaniu gazu jest buuuuu.. jakby za mało paliwa. Zmienienie uszczelek (i to zużytych) napewno nie zaszkodzi. Zmienię świece jak też nic nie pomoże, zmienię cewkę wraz z kablem wn jak nic nie pomożę. Zobaczę do iskrownika czy tam nic się nie magnezuje czy coś, a jak nie to skuter idzie na sprzedaż :angry: Nie mogę sobie z nim poradzić, a nawet jeśli to wina tłoka nie mam pieniędzy na kolejny, bo co chwile się zajeżdza...

-- 03 sie 2016, 0:36 --

Spytałem się wujka mechanika i powiedział, że tak może być przez uszkodzoną uszczelkę pod cylindrem i tamtędy powietrze lewe łapie. Jutro kupuje cały komplet uszczelek do silnika i dam znać. Dobranoc :mrgreen:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2016, 20:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
Aktualnie jeździłem na ngk br7hs
To jest pod serię ,zalecałbym zmienic na ciepłotę o klasyfikacji 8, stąd też mogą byc twoje problemy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy